Ja, dan geeft kleding inderdaad de doorslag, maar dat komt omdat er geen andere verschillen zijnquote:
Ik zou als jongen zijnde vallen op het bedekte meisje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dan geeft kleding inderdaad de doorslag, maar dat komt omdat er geen andere verschillen zijn
Ik stuur pas pics van me rond op FOK! als ik 75000 posts heb, dat heb ik al tijden geleden beslotenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst een foto van jou
wtf enge manquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
Er was vandaag zo'n vreemde man in de winkel, zou zomaar fokker kunnen zijn
Ik goeiemiddag zeggen, hij handschudden en zeggen dat ik een mooie halsband om heb.
Vervolgens vragen wat ik aan mn pols heb, ik zeg, geopereerd, hij zegt, die van mij doet geen pijn.
Toen ging hij de winkel weer uit, zei hij 'welterusten met je pols' en begon vervolgens een verhaal op te hangen over dat lang lopen verdovend werkt en of ik dat al wist + zijn eigen ervaringen ermee. Bizar.
Tja, iedereen zijn voorkeur.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou als jongen zijnde vallen op het bedekte meisje.
En voor welk meisje ga je ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dan geeft kleding inderdaad de doorslag, maar dat komt omdat er geen andere verschillen zijn
Dan moet je nog maar even wachtenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik stuur pas pics van me rond op FOK! als ik 75000 posts heb, dat heb ik al tijden geleden besloten
Behoorlijk. En hij had enorme bossen neushaar met snotjes erinquote:
Volgende week dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:28 schreef coban het volgende:
Ik stuur pics als ik meer posts dan iedereen bij elkaar heb.
trollsciencequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
trollsciense doet ook dapper nu op dm!
e-fittie manquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
Niet haten en niet vertellen. Zo lok je meer dingen uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
Ik ook lesbies op jou dus komt goed uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb pic van coban gezien
ben nu beetje lesbies
Is ze mooi ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb pic van coban gezien
ben nu beetje lesbies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |