Succes!quote:Bij kleine kinderen wordt de narcose bijna altijd 'ingeleid' door het laten inademen van een dampvormig-mengsel via een 'kapje'. Men gebruikt hiervoor dampvormige anesthetica. Vroeger werd hiervoor gebruikgemaakt van chloroform, hetgeen vanwege de toxische eigenschappen werd vervangen door ether.
Wie niet vies dacht is zwakzinnig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
Poll: Dacht jij vies toen je de TT las?
• Ja!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nog steeds...quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
• Ja!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja zeg!quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:38 schreef Vlindur het volgende:
Wat moet dat kind op zaterdag vroeg naar bed zeg! Mijn zoon van 21 maanden stuitert hier zelfs nog rond. Jij neemt een biertje, geeft haar een sapje en ga nog even gezellig voor de buis hangen met haar.
14 tegen 1!quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
• Ja!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
je moet kinderen geen red bul laten drinken naar mens.;)quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:38 schreef Vlindur het volgende:
Wat moet dat kind op zaterdag vroeg naar bed zeg! Mijn zoon van 21 maanden stuitert hier zelfs nog rond. Jij neemt een biertje, geeft haar een sapje en ga nog even gezellig voor de buis hangen met haar.
Het is nu 28 waarheden tegen 2 leugens!quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
14 waarheden tegenover 1 leugen
Die smiley hoort bij de chocomelk of bij het kind?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik maak dan altijd warme chocomelk voor mijn oppaskind.
De chocomelk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die smiley hoort bij de chocomelk of bij het kind?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die smiley hoort bij de chocomelk of bij het kind?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:34 schreef Bartcoah het volgende:
Mooi verzonnen een pluim voor uw topique.
Een oppaskind hebben terwijl je duizenden euro's binnen pokert.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik maak dan altijd warme chocomelk voor mijn oppaskind.
Afgelopen zomer (het was toen winter daar) heb ik enorm genoten van Windhoek Draught.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:33 schreef Tijgernootjes het volgende:
TS is Springboks supporter... als TS nu ook kan genieten van een Windhoek Lager dan is TS een eckte baas.
Klopt! maar het doet me wel denken aan het geliefde Zuid-Afrika!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef Beavis het volgende:
[..]
Afgelopen zomer (het was toen winter daar) heb ik enorm genoten van Windhoek Draught.
Maar dat is wel uit Namibië....geen Zuid Afrika.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
Wat?
Ik vatte de TT verkeerd op.![]()
Terechte klacht btw.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:36 schreef Parietale_kwab het volgende:
Een zes jarig meisje tot je beschikking hebben en dan nog klagen
quote:Op zondag 18 september 2011 01:08 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ik zou al die posts in dit topic van mijzelf en een stuk of 8 a 10 anderen ook terug willen hebben in dit topic: Turkije arresteert 52 Koerden
Schaam je man!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
Wat?
Ik vatte de TT verkeerd op.![]()
Terechte klacht btw.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |