Roemrucht Engels grapje uit die tijd: "Mommy! Is Baby Spice a robot?" "No, dear. Why do you ask?" "Because daddy keeps saying he wants to screw her in the ass!"quote:
Ik had het meer op Gabriellequote:Op zondag 18 september 2011 00:55 schreef Karina het volgende:
Ik ben een vrouw (duh) en ik snap niet dat de mannen hier deze vrouw nog niet genoemd hebben![]()
[ afbeelding ]
En voor mijzelf natuurlijk, Hercules![]()
[ afbeelding ]
En Ares, ook niet te versmaden (gespeeld door Kevin Smith die helaas veel te jong is overleden):
[ afbeelding ]
Stacey Keanenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:57 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Linker natuurlijk. Uit step bby stepen my two dads.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ziet ze dus zo er uit:
[ afbeelding ]
Jaaa!quote:
Dat deze kleding/haar/make-up maar niet meer hip moge worden.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat was ik vreselijk verliefd op die kerel. Ik had minstens 10 posters van hem, tig plaatjes in mijn agenda en verschillende zelf van tmf opgenomen videoclips. Het is trouwens Daniel Johns van Silverchair.
Wtf, nu je het zegt.quote:Op zondag 25 september 2011 18:40 schreef wormtrein het volgende:
Ohja, schoudervullingenWat een uitvinding.
God damn, wat geilde ik op topanga uit boy meets world. Net als op alizee en Katie Holmes' toen ze in dawsons Creek speelde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:18 schreef YellowBlacks het volgende:
Danielle Fishel
[ afbeelding ]
Danica McKellar
[ afbeelding ]
2 unlimited heerst !quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Dikke tetten.
Jammer van de kutmuziek die ze maakte.
Topangaquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:33 schreef BramKVO het volgende:
[..]
God damn, wat geilde ik op topanga uit boy meets world. Net als op alizee en Katie Holmes' toen ze in dawsons Creek speelde.
Ik vond haar eerst niet zo boeiend, maar nu.quote:
En Left Eye, je weet wel, van TLCquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Roemrucht Engels grapje uit die tijd: "Mommy! Is Baby Spice a robot?" "No, dear. Why do you ask?" "Because daddy keeps saying he wants to screw her in the ass!"
Maar ontopic:
[ afbeelding ]
Lisa 'Left Eye' Lopez.
Ik heb niet zo heel veel met de gekleurde medemens (niet kwaad bedoeld!), maar zij was toch wel![]()
![]()
![]()
Veel te jong dood in een stom ongeluk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |