sorry, meneer T.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef T-Force het volgende:
Geen ruzie maken![]()
[..]
Greg C![]()
Binum - Chapter One (Greg C Remix)
Die screecheskicks
piepje
opbouw
![]()
Ehh, is dit hardstyle?? Geen break, andere beat, opbouw?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef T-Force het volgende:
Geen ruzie maken![]()
[..]
Greg C![]()
Binum - Chapter One (Greg C Remix)
Die screecheskicks
piepje
opbouw
![]()
Haha das mooi! Thnx!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zat vandaag op m'n werk een van jouw mixen te luisteren, lekker man.
Ik had gewoon geen zin in rookpauzes.
Je P.I. wekt de indruk dat ik ga happen op een troll.... maar gezien de kennis qua oudere platen van sommige mensen... Nee dit is idd geen hardstyle..maar wel een ontzettend dikke plaat..quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehh, is dit hardstyle?? Geen break, andere beat, opbouw?
Nee, sorry, te monotoon, misschien op een nacht stappen, maar ik vind het geen hardstyle.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
maar ik vind het geen hardstyle.
Klopt. En een dikke plaat inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef Koepert het volgende:
Nee dit is idd geen hardstyle..maar wel een ontzettend dikke plaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik word oud.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef T-Force het volgende:
Het is Jump! En een gruuuuuwelijke plaat
Chapter One monotoon noemen en dan met deze 13-in-een-dozijn-plaat aan komen zetten.quote:
Dat is smaak he?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Chapter One monotoon noemen en dan met deze 13-in-een-dozijn-plaat aan komen zetten.
Okay, maar ik ben het respectvol helemaal niet met je eensquote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja, vind hem niet heel slecht maar heeft meer trekjes van mainstream hardcore dan van (oude) hardstyle. beetje zoals tillt.
[Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11quote:
die hoort daar niet!quote:Op donderdag 22 september 2011 11:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
[Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11
Vloeken doe je maar in de kerkquote:Op donderdag 22 september 2011 11:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die hoort daar niet!
die wel
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:48 schreef 16meter het volgende:
Deze om het allemaal goed te maken
Spacer is een vette plaat, maar té veel gehoordquote:Op donderdag 22 september 2011 11:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die hoort daar niet!
die wel
Vooral die kermis edit jaquote:Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Spacer is een vette plaat, maar té veel gehoord
quote:
genoeg gezegdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef Convict het volgende:
[..]
ik heb zo toch me portie mainstream nodig op feestjes voor een extra hoge spacyness
maar dit blijven mijn helden
EN ZE STAAN OP Q-base!!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |