Al geef je een aap een gouden ring...quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Daar heb je maar 1 middel voor dat (bijna) altijd helpt!
OPPITCHEN
Geef toe, opgepitcht klinkt ie gewoon een stuk beter.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Al geef je een aap een gouden ring...
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Als ik één plaat van de laatste jaren overrated en kudt vind is die het wel![]()
Dat pianostukje![]()
Dat kerkgejengel na dat pianostukje![]()
Die trage opbouw na dat kerkgejengel![]()
Die trage climax na die trage opbouw
Omdat er een spatie tussen [ en / staat....quote:Op woensdag 21 september 2011 11:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[quote]
Als ik één plaat van de laatste jaren overrated en kudt vind is die het wel
Dat pianostukje
Dat kerkgejengel na dat pianostukje
Die trage opbouw na dat kerkgejengel
Die trage climax na die trage opbouw[ /quote]
Eensch. Morgen wordt I See Stars door Wildstylez vrijgegeven
.
OT: Weet iemand waarom ik niet meer kan quoten?
twitter:showtekmusic twitterde op woensdag 21-09-2011 om 11:32:38our car is stolen,regio Eindhoven! Mercedes C63 AMG, if you see this car please let us know! 97 ZH BZ http://t.co/cJsQGTlv reageer retweet
En vorige week de auto van Frontliner bewerkt:twitter:djbfront twitterde op maandag 19-09-2011 om 15:14:02}+#+#¥}}*}*}* GVD ingebroken in me auto
![]()
![]()
#veldhoven reageer retweet
twitter:djfrontliner twitterde op zondag 11-09-2011 om 18:04:15Someone vandalized my car :-/... Scratches and graffity :-( reageer retweet
Ik heb overduidelijk jouw niveau nog niet bereiktquote:
Gedaan door iemand die wel kan scratchenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:47 schreef eQuaL het volgende:
En vorige week de auto van Frontliner bewerkt:twitter:djfrontliner twitterde op zondag 11-09-2011 om 18:04:15Someone vandalized my car :-/... Scratches and graffity :-( reageer retweet
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Gedaan door iemand die wel kan scratchen
Juist, dat was het dus. Thanks (y).quote:Op woensdag 21 september 2011 11:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Omdat er een spatie tussen [ en / staat....
Als je de quote knop mist ligt dat misschien aan je adblocker?
I See Stars kwam vandaag toch al?![]()
Ik vind er zo'n vies mainstream hardcore tintje aan zitten ..quote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Juist, dat was het dus. Thanks (y).
Je hebt gelijk, vandaag al!
Wause bedoeling ookquote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind er zo'n vies mainstream hardcore tintje aan zitten ..![]()
veel kinderen?
leuken nr die 2equote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
veel kinderen?
Volgens mij kijken deze kinders meer naar hun 'dance' moves dan naar het podiumquote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
veel kinderen?
quote:
Aan I See Stars? Wtfquote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
veel kinderen?
Je bedoeld dit dus... voor de mensen die het niet snappenquote:
twitter:wildstyleznl twitterde op woensdag 21-09-2011 om 18:28:24http://t.co/ZjiPoRE0 And here it is!! Enjoy!
http://t.co/doSkV74c reageer retweet
ja, vind hem niet heel slecht maar heeft meer trekjes van mainstream hardcore dan van (oude) hardstyle. beetje zoals tillt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |