Doe maar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Jouw DM"s zal ik maar niet posten
AndereNquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga andere niet lastig vallen met onze ruzie
VInd het erg jammer dat Trollscience me zo ver heeft laten gaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:48 schreef LompeHork het volgende:
Zonde dit. Van beide kanten (no disrespect dit dat).
Durf een slachtofferrol in te nemenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
VInd het erg jammer dat Trollscience me zo ver heeft laten gaanIk begon normaal maar hij bleef maar voeken
Jij lokt het ook vaak genoeg uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
VInd het erg jammer dat Trollscience me zo ver heeft laten gaanIk begon normaal maar hij bleef maar vloeken
Ik heb hem al geblokkeerd als je dat bedoeld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens onder de plaatjes.
Ahquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb hem al geblokkeerd als je dat bedoeld.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:50 schreef TWP het volgende:
Tof doen via DM.Gast. Dit is wel heel sneu. Van beide kanten.
Nee, autist. DM's posten = ban.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb hem al geblokkeerd als je dat bedoeld.
Dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef Akkerr het volgende:
DM's posten, staat daar geen ban op?
Computerprobleemquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Akkerr het volgende:
Hoe zet je die DM daarzo eigenlijk? Wou laatst ook doen na weer zo'n mongolen DM van computerprobleem, maar was best veel werk..
Neequote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Plastic_zak het volgende:
DM's mag je toch wel delen via DM/PM ?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Kakpizza het volgende:
TR gemacht, sorry Trollscience.
Even goede broeders.
Maakt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Kakpizza het volgende:
TR gemacht, sorry Trollscience.
Even goede broeders.
Ben je ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Computerprobleem
Ik ben een "faggot" volgens hem
printscreen, bijsnijden in paint als je geen andere programma's hebt, uploaden naar imgur.com en dan hier posten. Of gewoon de imgur plugin voor chrome hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Akkerr het volgende:
Hoe zet je die DM daarzo eigenlijk? Wou laatst ook doen na weer zo'n mongolen DM van computerprobleem, maar was best veel werk..
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Computerprobleem
Ik ben een "faggot" volgens hem
Ik hoop dat jij geen ban krijgt though.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
printscreen, bijsnijden in paint als je geen andere programma's hebt, uploaden naar imgur.com en dan hier posten. Of gewoon de imgur plugin voor chrome hebben.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Akkerr het volgende:
Of niet zo fucking moeilijk doen en Gyazo gebruiken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
printscreen, bijsnijden in paint als je geen andere programma's hebt, uploaden naar imgur.com en dan hier posten. Of gewoon de imgur plugin voor chrome hebben.
Ik denk dat dat niet gebeurd. Genoeg onrecht op FOK! hier.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:53 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen ban krijgt though.
Alleen PZ.
Bambiquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey noem eens een leuke film
We kunnen samen costa kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey noem eens een leuke film
Niks onrecht. Je had z'n DM moeten blokkeren, doormailen naar een FA en klaar. Dit is gewoon een slechte manier om het 'op te lossen'.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gebeurd. Genoeg onrecht op FOK! hier.
Maar dat maakt niet uit.
TWP heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Niks onrecht. Je had z'n DM moeten blokkeren, doormailen naar een FA en klaar. Dit is gewoon een slechte manier om het 'op te lossen'.
Nee da's trollscience.quote:
o.usquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme groot plaatje ous
Hij is toch een bever mang.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over.
Huiliequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:02 schreef computerprobleem het volgende:
Eens met trollscience. Plastic_zak stuurde mij ook bedreigingen via het forum en via DM en geen moderator die hier iets tegen doet.
Maar wanneer ik een DM van Plastic_zak plaats en deze vervolgens verwijder (nadat ik erachter gekomen was dat je dat niet mag doen), kreeg ik alsnog 48 uur ban.
Plastic_zak, het laagste van het laagste. Je naam past wel bij je.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:02 schreef computerprobleem het volgende:
Eens met trollscience. Plastic_zak stuurde mij ook bedreigingen via het forum en via DM en geen moderator die hier iets tegen doet.
Maar wanneer ik een DM van Plastic_zak plaats en deze vervolgens verwijder (nadat ik erachter gekomen was dat je dat niet mag doen), kreeg ik alsnog 48 uur ban.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef Kermit. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, jij was lekker hoog met je DM'squote:Op zaterdag 17 september 2011 13:02 schreef computerprobleem het volgende:
Trollscience ja, dat ben ik ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:02 schreef computerprobleem het volgende:
Dit. Ik heb altijd gelijk.quote:
Even quoten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
TIETEN
-nee dus-
JONGENS
[ afbeelding ]
Welk meisje lijkt het meeste op jou ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
TIETEN
- nee dus -
JONGENS
[ afbeelding ]
Moederneukende Ben Cramerquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:07 schreef o.us het volgende:
kan iemand hier posten wat rectum postte geen zin om te ontletteren oke dank je wel kusjes
fixedquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:08 schreef Trollscience het volgende:
Echt zo'n bazen verzameltopic dit.
Trollscience ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:08 schreef o.us het volgende:
dank je wel trollscience wat zou ik zijn zonder jou
goede redenatiequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trollscience ja.
Dat ben ik ja.
Ja.
Dankje.
Hmm.
Ok.
quote:
K3quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
_ vandaag is er een papiercorso in de stad en nu hoor ik allemaal k3 liedjes en ditdat en lopen er allemaal kinderen hier voor mijn huis en voor de straat en omg
mijn dagboek is vol
Nou je moeder is anders ook niet leuk meer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Als iemand anders dan Rectum gaat posten is het niet leuk meer.
K3 is toch wel een goede bandquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
_ vandaag is er een papiercorso in de stad en nu hoor ik allemaal k3 liedjes en ditdat en lopen er allemaal kinderen hier voor mijn huis en voor de straat en omg
mijn dagboek is vol
Ik heb geen moeder, faalmongool.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Nou je moeder is anders ook niet leuk meer.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Nou je moeder is anders ook niet leuk meer.
Huiliequote:
Waar zie je dat ik huil?quote:
Webcams in je kamerquote:
Sowieso is dat hele je moeder gedoe heel ongepast. je weet maar nooit wie wel of geen moeder heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:12 schreef Kermit. het volgende:
[..]
ik dacht dat moeder van ous egt was overleden
dus beetje ongepast
Je moeder is gay.quote:
drm ff respect voor de overleden moedersquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sowieso is dat hele je moeder gedoe heel ongepast. je weet maar nooit wie wel of geen moeder heeft.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
WELKOM WELKOM BIJ DE 3 BIGGETJES
nee man moet je met cola doen jwzquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef Kermit. het volgende:
[..]
drm ff respect voor de overleden moeders
*gooit wat cognac op de grond*
Mc-Biggahquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:14 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
nee man moet je met cola doen jwz
film jezelf ook ff en praat met je zwoele stem erbijquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga die kinderen filmen en dan een KLB topic erover openen.
Hihihii, nu post jij hier ook!!11!!1!!!!1!quote:
Wat is dezequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:15 schreef Rectum het volgende:
Dit topic heeft meer FOK!roulette-tepels nodig
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb het gefilmt, ff op youtube zetten.
No shit Sherlock!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef Kermit. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaronder jijzelfquote:
Jaquote:
Sws, jwz stylo alles. Jonko's roken en chimeids playen. New adidas vest R+R?quote:
alsof wenkbrauwen boeienquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn wenkbrouwen zijn niet zo lelijk
als iedereen door blijf baggeren wel jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:24 schreef Faalhaasje het volgende:
Dezen topik gaat wel 300 posts krijgen mang!
zkers met ping toch ja tochquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:24 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Sws, jwz stylo alles. Jonko's roken en chimeids playen. New adidas vest R+R?
Ik zit niet op hockeyquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:25 schreef Kermit. het volgende:
[..]
alsof wenkbrauwen boeien
Jullie hebben allebei mooie ogen en allebei hockeychicks
Heb je nieuwe pf?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:24 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Sws, jwz stylo alles. Jonko's roken en chimeids playen. New adidas vest R+R?
Zwarte bb bold met alle pings van me chimeids in me phone G!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:25 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
zkers met ping toch ja toch
gielquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
over geil gesproken:
[ afbeelding ]
Jah mang, als je ruspect en reactie geeft (iets met mooiboy of lekkerding) geef ik trug. ik sweer.quote:
zo giel ik kom bijna klaar man !!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
over geil gesproken:
[ afbeelding ]
wolla tozquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:26 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Jah mang, als je ruspect en reactie geeft (iets met mooiboy of lekkerding) geef ik trug. ik sweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |