Doe maar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Jouw DM"s zal ik maar niet posten
AndereNquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga andere niet lastig vallen met onze ruzie
VInd het erg jammer dat Trollscience me zo ver heeft laten gaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:48 schreef LompeHork het volgende:
Zonde dit. Van beide kanten (no disrespect dit dat).
Durf een slachtofferrol in te nemenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
VInd het erg jammer dat Trollscience me zo ver heeft laten gaanIk begon normaal maar hij bleef maar voeken
Jij lokt het ook vaak genoeg uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
VInd het erg jammer dat Trollscience me zo ver heeft laten gaanIk begon normaal maar hij bleef maar vloeken
Ik heb hem al geblokkeerd als je dat bedoeld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens onder de plaatjes.
Ahquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb hem al geblokkeerd als je dat bedoeld.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:50 schreef TWP het volgende:
Tof doen via DM.Gast. Dit is wel heel sneu. Van beide kanten.
Nee, autist. DM's posten = ban.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb hem al geblokkeerd als je dat bedoeld.
Dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef Akkerr het volgende:
DM's posten, staat daar geen ban op?
Computerprobleemquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Akkerr het volgende:
Hoe zet je die DM daarzo eigenlijk? Wou laatst ook doen na weer zo'n mongolen DM van computerprobleem, maar was best veel werk..
Neequote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Plastic_zak het volgende:
DM's mag je toch wel delen via DM/PM ?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Kakpizza het volgende:
TR gemacht, sorry Trollscience.
Even goede broeders.
Maakt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Kakpizza het volgende:
TR gemacht, sorry Trollscience.
Even goede broeders.
Ben je ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Computerprobleem
Ik ben een "faggot" volgens hem
printscreen, bijsnijden in paint als je geen andere programma's hebt, uploaden naar imgur.com en dan hier posten. Of gewoon de imgur plugin voor chrome hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Akkerr het volgende:
Hoe zet je die DM daarzo eigenlijk? Wou laatst ook doen na weer zo'n mongolen DM van computerprobleem, maar was best veel werk..
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Computerprobleem
Ik ben een "faggot" volgens hem
Ik hoop dat jij geen ban krijgt though.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
printscreen, bijsnijden in paint als je geen andere programma's hebt, uploaden naar imgur.com en dan hier posten. Of gewoon de imgur plugin voor chrome hebben.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Akkerr het volgende:
Of niet zo fucking moeilijk doen en Gyazo gebruiken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
printscreen, bijsnijden in paint als je geen andere programma's hebt, uploaden naar imgur.com en dan hier posten. Of gewoon de imgur plugin voor chrome hebben.
Ik denk dat dat niet gebeurd. Genoeg onrecht op FOK! hier.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:53 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen ban krijgt though.
Alleen PZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |