Volgens Mike Tuinstra zou Hogendoorn de reden zijn dat Wassenaar Frits vrijlaat. Ik kan hier niets van bevestigen. Ik weet het echt niet. Ik kan me ook geen enkel moment herinneren waarop Wassenaar en Hogendoorn elkaar ontmoeten, al zou ik dat wel echt vet vinden om te zien. Maar alles is mogelijk, ik weet het niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef Frey het volgende:
Is er ooit nog iets van contact tussen Wassenaar en Hogendoorn?
Nu de box er bijna is, kunnen we Tuinstra zelf hier ongetwijfeld ook weer verwachten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Volgens Mike Tuinstra zou Hogendoorn de reden zijn dat Wassenaar Frits vrijlaat. Ik kan hier niets van bevestigen. Ik weet het echt niet. Ik kan me ook geen enkel moment herinneren waarop Wassenaar en Hogendoorn elkaar ontmoeten, al zou ik dat wel echt vet vinden om te zien. Maar alles is mogelijk, ik weet het niet.
Zeg doe eens normaalquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb 100x liever dat Nick de serie weer verlaat.
Personages die maar één ding doen.
Ik geef mijn mening. En ik formuleer het nog netjes.quote:
Gelukkig is het jouw meningquote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. En ik formuleer het nog netjes.
En die mag ik dus geven, net als iedereen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig is het jouw mening
Ik ben blij dat hij terug is. Hoe hij vorige week door maxime heen prikte (met het advies om hulp te zoeken, ze is kwetsbaar. kan een gevolg zijn van het gezeur met frederik etc), zoals hij in de shortie te zien is...
Je zoekt wel echt overal wat achter als hij wat doet. En je herhaalt je menning zo vaak.quote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En die mag ik dus geven, net als iedereen.
Dat advies om hulp te zoeken was volgens mij ook totaal niet vriendelijk bedoeld. Het was eerder onderdeel van die eeuwige vete.
Net als de rest in dit topic. Dat Nick fantastisch is, Maxime geen goed personage is, Charlie weg moet, Lucas hysterisch is, GTST vroeger veel beter was, etc. is ook allemaal al duizend keer gezegd. Waarom zou dit anders zijn?quote:Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zoekt wel echt overal wat achter als hij wat doet. En je herhaalt je menning zo vaak.
Ik denk soms dat jij gewoon Maxime bent zo als je soms posts.quote:Op maandag 19 september 2011 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Net als de rest in dit topic. Dat Nick fantastisch is, Maxime geen goed personage is, Charlie weg moet, Lucas hysterisch is, GTST vroeger veel beter was, etc. is ook allemaal al duizend keer gezegd. Waarom zou dit anders zijn?
Jij bent anders ook wel heel duidelijk een Nickfan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk soms dat jij gewoon Maxime bent zo als je soms posts.
Maar dat kan natuurlijk niet, Het komt over als een soort anti Nick obsessie .
En dat Charlie weg moet etc word wel vaak gezegd maar wel door verschillende mensen.
Jij post gewoon vaak hetzelfde valt me op. We weten je mening na 1 keer ook wel.
Kan zijn maar waar komt jou anti nick obsessie vandaan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent anders ook wel heel duidelijk een Nickfan.
En ik ben niet de enige die vaak hetzelfde post. Ik zie het bij meerdere mensen.
Ik mag toch een hekel hebben aan een personage?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan zijn maar waar komt jou anti nick obsessie vandaan?
Wat heeft de beste man jou aangedaan... ?
Wanneer heeft hij dan ooit een nutteloze vete gestart ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik mag toch een hekel hebben aan een personage?
Hij start steeds nutteloze vetes en veel meer doet hij niet. Daarom ben ik ondertussen wel helemaal klaar met dat personage.
Als er maar geen Catwaezles en consorten hierheen komenquote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu de box er bijna is, kunnen we Tuinstra zelf hier ongetwijfeld ook weer verwachten.
Nick is de vete met Maxime begonnen. Hij wou haar niet accepteren als onderdeel van de familie en ging zich dus belachelijk gedragen. En als Maxime terugslaat, is Nick zogenaamd het slachtoffer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dan ooit een nutteloze vete gestart ?
Ik heb hem dat nog nooit zien doen. Maxime daar in tegen heel het personage draait om nutteloze vetes. Maar Nick ? Hij heeft Sjors ooit verkracht dat was een grote fout maar daarna had hij toch vooral last van andere mensen die om allemaal vage redenen tegen hem juist een strijd begonnen. Niet andersom. oa Stefano, Jack, Maxime. begonnen uit het niets raar te doen tegen hem. Hij is niet zo als een Maxime dat hij wraak wil op een huisarts omdat hij hem afwijst in de sauna.
Dit was echt een van de beste verhaallijnen van Frits van Houtenquote:
Nu dus. Lijkt me een goed moment om enkele discussies omtrent oud GTST voort te zetten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu de box er bijna is, kunnen we Tuinstra zelf hier ongetwijfeld ook weer verwachten.
Wat ik me in ieder geval herinner en ook bevestigd heb gekregen is dat een handlanger van Wassenaar over Hogendoorn spreekt i.v.m. de martelingen tegen Frits. Wat ik me meen te herinneren is dat dit uiteindelijk meeweegt in de vrijlating van Frits. Ik geloof niet dat Hogendoorn en Wassenaar elkaar ooit in persoon hebben ontmoet. Als dat wel het geval is zal dat een aangename verrassing wezen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Volgens Mike Tuinstra zou Hogendoorn de reden zijn dat Wassenaar Frits vrijlaat. Ik kan hier niets van bevestigen. Ik weet het echt niet. Ik kan me ook geen enkel moment herinneren waarop Wassenaar en Hogendoorn elkaar ontmoeten, al zou ik dat wel echt vet vinden om te zien. Maar alles is mogelijk, ik weet het niet.
Ik ben van mening dat we met zijn allen maar moeten accepteren dat dit topic over heel GTST gaat. Zowel oud als nieuw. Althans; dat is wat de moderators op deze site hebben bepaald, nietwaar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als er maar geen Catwaezles en consorten hierheen komen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:51 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we met zijn allen maar moeten accepteren dat dit topic over heel GTST gaat. Zowel oud als nieuw. Althans; dat is wat de moderators op deze site hebben bepaald, nietwaar?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:54 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Alleen rond de uitzendingen van de huidige afleveringen lijkt het me handig om er niet tussen te komen met de oude dingen.
Is niet waar... Nick was de enige die niet in de act trapte. en terecht blijkt achteraf. met amy etc..quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nick is de vete met Maxime begonnen. Hij wou haar niet accepteren als onderdeel van de familie en ging zich dus belachelijk gedragen. En als Maxime terugslaat, is Nick zogenaamd het slachtoffer.
Een marathon sowieso, maar weer in 6 dagen weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:03 schreef MikeTuinstra het volgende:
En... Heb je trouwens alweer tijd vrijgemaakt voor een nieuw record GTST marathon, Frey? Dat moet binnen 6 dagen nu natuurlijk.
volgens een van de gratis krantjes komt de saturn al in 2011. Het pand word nu al verbouwdquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef Frey het volgende:
Zelfs bij Free Record Shop staat hij voor maar ¤ 39,99 en dat terwijl ze daar meestal juist iets duurder zijn.
Bij Mediamarkt staan de boxen voor ¤ 51,99...
Ha! Welcome back!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:50 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Nu dus. Lijkt me een goed moment om enkele discussies omtrent oud GTST voort te zetten.
Mikequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:50 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Nu dus. Lijkt me een goed moment om enkele discussies omtrent oud GTST voort te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee. Geen digitale tv en overdag werk ik gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:23 schreef men.mulder het volgende:
Niemand hier die de preview van GTST kijkt op RTL lounge om half 11?
Ik vond op dat moment dat Nick wel een punt had. Maxime komt op veel momenten nog erg kwetsbaar en onzeker over. Logisch, gezien de voorgeschiedenis met Nick... maar er speelt vast meer, willen ze haar straks weer een goede lijn gaan geven. Ben ook benieuwd wat haar ontwikkelingen in de serie gaat zijn, vooral nu de Sandertjes weer in een huis wonenquote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En die mag ik dus geven, net als iedereen.
Dat advies om hulp te zoeken was volgens mij ook totaal niet vriendelijk bedoeld. Het was eerder onderdeel van die eeuwige vete.
Als ik niet naar school zou hoeven wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:23 schreef men.mulder het volgende:
Niemand hier die de preview van GTST kijkt op RTL lounge om half 11?
Ze waren vrienden op Hyvesquote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef Frey het volgende:
Is er ooit nog iets van contact tussen Wassenaar en Hogendoorn?
Bij mij staat de bestelstatus op wordt verwerkt, maar op de pagina van de box staat 2-4 werkdagenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:47 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop seizoen 4 deze week al te hebben!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij staat de bestelstatus op wordt verwerkt, maar op de pagina van de box staat 2-4 werkdagen
Volgens Bridge zelf komt hij eind deze week/begin volgende week.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dan krijg je hem waarschijnlijk donderdag of vrijdag.
Of volgende week pas en heel misschien morgen.
In ieder geval heb je hem deze maand."
Bij Saturn moet hij vandaag binnen komen en ze zouden contact opnemen als hij er is.
Ik wil dat ze hem straks gewoon hebben. Anders gaat Rogier Proper mee en die zal daar eens even met de vuist op de desk slaan en er dwars doorheen gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef Lucas15 het volgende:
Ik ga langs Media Markt, hopelijk hebben ze seizoen 4!!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil dat ze hem straks gewoon hebben. Anders gaat Rogier Proper mee en die zal daar eens even met de vuist op de desk slaan en er dwars doorheen gaan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind die pruik bij Rogier Proper eigenlijk het best staan
Hooguit 5 en 3 jaar, daarvoor waren seizoen 1 en 2 nooit uitgebrachtquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef totebel het volgende:
'k Heb t bijna 20 jaar tegen kunnen houden, maar ben gisteren voor de bijl gegaan en heb seizoen 1 en 2 gekocht en ga deze dus nu voor t eerst zien
Maar ze zijn 20 jaar geleden WEL op tv geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hooguit 5 en 3 jaar, daarvoor waren seizoen 1 en 2 nooit uitgebracht
In ieder geval heb je een mooie deal geslotenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar ze zijn 20 jaar geleden WEL op tv geweest.
Geweest ja en na een keertje herhalen niet bereikbaar tot 2006 en je had het over jezelf inhouden, waarvoor heb je je moeten inhouden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar ze zijn 20 jaar geleden WEL op tv geweest.
Seizoen 5 al in november als het goed is. Ik vraag me af of er al iemand is die hem bij de Free Record Shop of Mediamarkt heeft gekocht vandaag?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
In ieder geval heb je een mooie deal gesloten![]()
Tegen die tijd dat je de boxen afgekeken hebt kan je seizoen 3, 4, 5 en misschien ook 6 kopen en kijken!
Ik heb de oorspronkelijke uitzending noch de herhalingen ooit gekeken, op school was t hot, dus keek ik t uit principe nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geweest ja en na een keertje herhalen niet bereikbaar tot 2006 en je had het over jezelf inhouden, waarvoor heb je je moeten inhouden dan?
Okee, maar ik wil alleen maar zeggen dat die seizoenboxen voor 2006 niet te koop waren voor seizoen 1. Dus vanaf 1990-1991 tot 2006 heb je je niet moeten inhouden = 15 jaar. 20-15=5 je hebt je dus 5 jaar moeten inhouden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik heb de oorspronkelijke uitzending noch de herhalingen ooit gekeken, op school was t hot, dus keek ik t uit principe niet
*zucht* leg me nou geen woorden in de mond, want dit bovenstaande is gewoon niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, maar ik wil alleen maar zeggen dat die seizoenboxen voor 2006 niet te koop waren voor seizoen 1. Dus vanaf 1990-1991 tot 2006 heb je je niet moeten inhouden = 15 jaar. 20-15=5 je hebt je dus 5 jaar moeten inhouden.![]()
Zal ik niet doen, maar het onderstaande klopt voor geen meter:quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:17 schreef totebel het volgende:
[..]
*zucht* leg me nou geen woorden in de mond, want dit bovenstaande is gewoon niet wat ik bedoel.
Tenzij je bij gtst of Bridge hebt gewerkt in die tussentijdquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef totebel het volgende:
'k Heb t bijna 20 jaar tegen kunnen houden,
Edwin sowieso.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Klipnap het volgende:
Die kapsels staan ze voor geen meter.
En Bing
En Edwin die dronken probeert te zijn
Hij is vast aan het oefenen voor de genadeklap die hij Maxime straks wellicht gaat gevenquote:
Is niet altijd zo geweest, de makers verpesten hem steeds meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Murmeli het volgende:
Volgens mij zit er altijd wel een draadje los bij Rik. Ook dat extreem agressieve gedrag, ervan overtuigd zijn dat Sjoerd niet deugt. Beetje extreem laag IQ ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |