Toen al aan het raven?quote:
Ja, ik was er snel bij!quote:
dat vraagt om een foto, je was iig geen baby in de ninetiesquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik dat soort foto's zie moet ik altijd denken aan:
Goede tijden. En ik ben van '89
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mwah, niet echt zin in, moet ik weer helemaal opzoeken en inscannen of een foto van een foto maken enzquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vraagt om een foto, je was iig geen baby in de nineties
sjongejonge dat heb ik ook moeten doen, verrekten luiaard!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah, niet echt zin in, moet ik weer helemaal opzoeken en inscannen of een foto van een foto maken enz.
jouw broer is echt uber nineties, al zie ik maar een splinter van hemquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
"Maaaaammm, ik leen je schoenen even!" Zoiets, denk ik
[ afbeelding ]
En hier ben ik de blonde dame die een negerzoen in de mond van die andere dame frot
[ afbeelding ]
1990 en 1994 ongeveer
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jouw broer is echt uber nineties, al zie ik maar een splinter van hem
quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
wat een puppies allemaal nog
beenwarmers waren eighties btw
je was toen al een fashionistaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik gok dat dit in 91/92 was. Maar mijn moeder had het uitgezocht en die liep altijd wel een beetje achter.. (Ik ook trouwens, erfelijk belast).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |