abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102046058
TAP :{ wel spannend hoor. Hoop dat je dan lekker ligt te slapen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 17 september 2011 @ 05:46:53 #52
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102046168
TAP, succes! In ieder geval met de pijn... :*

Oh en dekentje in hoesje mag zeker wel, dekbedje mag niet.

Trusten! (hopelijk)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102046292
TAP spannend!

Hier zijn we al vanaf 4 uur wakker. Oudste werd wakker en wilde niet mee slapen. Wel even in ons bed tv gekeken (lang leve bvn met sesamstraat), maar uiteindelijk toch maar met z'n allen er uit gegaan.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zaterdag 17 september 2011 @ 07:55:35 #54
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102046336
Oeeeh... T_A_P, spannnuunnnddd!

Wat betreft de Aerosleep... Ik denk daar toch wel hetzelfde over als TJ. Het zal allemaal wel getest zijn, maar het is een dure aanschaf, het vervolg blijft duur omdat je toch de Aerosleep hoeslakentjes moet blijven gebruiken en dan denk ik aan de ene kant ook: Er zijn zoveel kindjes zonder Aerosleep groot geworden, dan zal dat met die van mij ook wel lukken.

Iemand nog iets gehoord van Kleurdoos trouwens?
  zaterdag 17 september 2011 @ 08:10:56 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102046387
TAP, heeft het nog doorgezet?

Hier ligt in het wiegje gewoon schuimrubber (maar ik weet niet meer van welk soortelijk gewicht) en in het ledikant ligt een binnenveringsmatras van IKEA. Geen Aerosleep :N
En dat terwijl mijn kind al vrij snel op zijn buik lag te slapen in zijn wiegje...
pi_102046411
Meldt, met baby in buik en het gevoel te overreden zijn door een bus...
Na 4 of 5 pijnscheuten vannacht ben ik uiteindelijk in slaap gevallen.
Ik gok zeker wel dat dit voorwerk was, maar dat het zo een pijn zou doen had ik nooit gedacht.
Is me ook flink tegengevallen om eerlijk te zijn. En ik jank echt niet om kleine pijntjes ofzo.
Wellicht voel ike nu ook wel verrot door m'n bijna-val van gisterenavond, je spant toch ineens spieren aan die je normaal gesproken anders gebruikt.
Afijn, nog even proberen te slapen, voel me net een gympie.

Hoop dat alles goed is met iedereen en hoop dat we nog wat horen over kleurdoos!
Tralalalaaa
pi_102046431
Hopelijk kun je nog wat goeie rust pakken TAP. :*. En dan kan daarna je beeb de buitenwereld komen bewonderen. 8-)

Allen bedankt trouwens voor de visies/meningen/hoe jullie omgaan met de kamerattributen-keuzes enzo!

Oh, en nog even klagen over Zilveren Kruis die zwangerschapscursussen niet vergoed -O-. Of hebben meer mensen daar last van?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102046458
Maar nu lees ik op internet dat voorweeen helemaal niet zo'n pijn doen en niet langer dan een minuut duren, wat ik voelde was echt heel erg pijnlijk en had een aanloop, hoogtepunt en napijn.
Heb dat nog nooit gehad. De laatste pijnscheut duurde totaal 5 minuten voordat alle pijn weg was. Nouja. We zullen wel zien wat de tijd ons gaat brengen.
Tralalalaaa
pi_102046482

[ Bericht 100% gewijzigd door Argento op 17-09-2011 08:33:58 (verkeerde login) ]
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_102046484
Nou Tap, je maakt het wel spannend hoor!! Ben benieuwd!

Wat betreft de matrasjes: wij hebben niet de simpelste maar zeker niet de duurste variant gekozen. Wel de aerosleep. Ik vond de kosten verhoudingsgewijs eigenlijk wel meevallen. Je geeft toch al bakken met geld uit aan alles, dit kon er ook nog wel bij. Of misschien zijn wij gewoon big spenders :@

Hier ook druk met het kamertje. Gister de blauwe verf gekocht. Die moet voor donderdag op de muur en dan komen vrijdag de meubeltjes O+

Ik las trouwens ergens iets van omtrek baarmoeder + 4 = aantal weken. Volgens mij heb ik dan echt een mega buik want mijn baarmoeder was met 22 weken al 23 cm.....
pi_102046673
Dat zei ik idd, Kyara. Dat was de uitleg die ik kreeg van mijn vk. Maar dan heb jij idd een lekkere buik al. Ach, ergens stopt het misschien weer even in omvang en groeit dan weer verder.

TAP, vraag me af of dit weeën waren als ik het zo hoor. Kan het zijn dat je kindje gedraaid is? Of nu ingedaald (weet niet of ie dat al was). Wellicht dat dat het geweest is. Je kunt altijd je verloskundige bellen hè, als je twijfelt.

Kuukske, ik ben verzekerd bij VGZ en dacht ergens gelezen te hebben dat zwangerschapscursussen tot 200,- werden vergoed. Ik mijn rekening van de yoga ingediend, wordt er niets vergoed -O-
Kan het uiteraard ook nergens meer vinden....
pi_102046703
Stom. En dan nog zo'n hoge premie durven vragen ook -O-.
pi_102046724
Kindje was al ingedaald en de schoppen vinden nog steeds op dezelfde plek plaats.
Nouja vooralsnog is alles weer rustig. Nu m'n hoofd nog.
Tralalalaaa
pi_102046758
danic bedankt voor je antwoord! bij mij was het met 30 weken 27cm...ze zei dat het precies goed was

Ik heb geen kamer besteld en geen aerosleep, ik ga pas over 1 maand naar IKEA dan kopen we alles commode, bed, matras enzo

hmm een verzekering die zwangerschapscursus vergoed?? nog nooit van gehoord! moet ik kijken of Ohra dat ook doet maar vermoed van niet

goedemorgen iedereen :W

Edit: TAP wat spannend! niet lekker van die pijn maar zeker spannend! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:21:12 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102046807
Tap, volgens mij ga je bevallen! Succes.

Dat een cursus vergoed zou worden lijkt me onzin. Is toch niet medisch ofzo. Dat zou wat zijn, dan gingen mensen ook hun zwemklasje declareren. Lijkt me oncontroleerbaar voor de verzekeraar.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 september 2011 @ 09:21:51 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102046814
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 09:13 schreef bitterend het volgende:
danic bedankt voor je antwoord! bij mij was het met 30 weken 27cm...ze zei dat het precies goed was

Ik heb geen kamer besteld en geen aerosleep, ik ga pas over 1 maand naar IKEA dan kopen we alles commode, bed, matras enzo

hmm een verzekering die zwangerschapscursus vergoed?? nog nooit van gehoord! moet ik kijken of Ohra dat ook doet maar vermoed van niet

goedemorgen iedereen :W

Edit: TAP wat spannend! niet lekker van die pijn maar zeker spannend! O+
ohra vergoed uit een aanvullend pakket, uitgebreid aanvullend en extra aanvullend, C. Cursussen rondom de bevalling
maar bel even van tevoren, want je zorgverlener moet aan bepaalde eisen voldoen om dit vergoed te krijgen
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 09:21 schreef Aventura het volgende:
Tap, volgens mij ga je bevallen! Succes.

Dat een cursus vergoed zou worden lijkt me onzin. Is toch niet medisch ofzo. Dat zou wat zijn, dan gingen mensen ook hun zwemklasje declareren. Lijkt me oncontroleerbaar voor de verzekeraar.
je moest eens weten wat voor beweegprogramma's er allemaal vergoed worden :X
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_102046829
Ynske bedankt! dat verbaasd me dat het vergoed wordt! ik ga nu op de site kijken....
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102046849
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Goh ik dacht dat weeen altijd langzaam aan begonnen qua pijnniveau zeg maar.
Nou TAP puffennnnnnnnn, maar straks heb je dan wel lekker je babytjeeeeeeee :9
Gisteren toevallig van een collega gehoord dat het bij haar meteen flink pijn had gedaan om 4 uur snachts...geen voorwerk, helemaal niks! meteen dus het echt werk om de paar minuten...
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:30:55 #69
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102046894
Goedemorgen!

TAP lekker rustig aan doen vandaag! Dat was ff spannend vannacht!

Hier bij Zilveren Kruis verzekerd en heb er eigenlijk niet naar gekeken....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102046896
Hier is ons laatste weekend zonder baby blijkbaar al geweest. Weeen komen goed achter elkaar. Hoop dat ik kan blijven updaten maar denk het haast niet.

Diegene die me op hyves hebben nog ff mondje dicht daar aub!!

Oh en weer op de uitgerekende datum. Hoe krijg je het voor elkaar :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:33:46 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102046915
Jaaaa! Baby in aantocht! Succes MeNicole!!
pi_102046923
Ik neem in ieder geval een lekker bad straks. Voelde me vannacht ook best beroerd en dat vond ik eng en nu komen de tranen, kuthormonen. Vandaag dagje niks doen dus.

Mijn zwangerschapsgymnastiek wordt ook niet vergoed trouwens. Vind dat ook niet heel erg raar eigenlijk.
Tralalalaaa
pi_102046931
Succes menicole!!!!!!!!!! *O*
Tralalalaaa
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:36:50 #74
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102046949
MeNicole veel succes :% :% :% !
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:38:22 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102046967
MeNicole, zet 'em op! :%
pi_102047007
Nicole! *O* :% *O* :%
pi_102047050
Nicole zet 'm op meis! *O* :%
pi_102047102
En TAP jij bent toch pas net zwanger :). Ik ben zo blij voor je dat jullie heel binnenkort jullie kleintje in jullie armen kunnen sluiten! Hopelijk was het een aanloopje en komt het snel goed op gang!
pi_102047326
Go nicole :%

TAP, balen dat het niet doorzet..
Misschien toch van het verdraaien inderdaad. Weet dat ik het bij Chris ook heb gehad rond de 36 weken. Dat deed echt verrekte pijn. Al had ik niet echt wee-achtige pijn, meer bij bepaalde bewegingen. Om je gerust te stellen: de weeen-pijn voelde echt anders. Vooral door een heerlijke dosis hormonen om de pijn te dimmen. De pijn was er wel, maar ik beleefde het echt anders dan een gestoten teen of die verrekking..

Hier worden zwangerschaps cursussen alleen vergoed als je een heel hoog pakket hebt, en dat heb ik niet. Dus hier ook geen vergoeding. Heb wel gerekend, maar het kan niet uit om zo'n hoger pakket te nemen voor de korting op cursus en eigen risico van de kraamzorg die vervalt..
En ik denk dat ik de cursus ook maar oversla ;)
pi_102047393
Ik begin nu te twijfelen of t wel voorwerk was. Ook al was het vorig jaar een minibevalling, ik heb toen wel gewoon ontsluiting gehad en die krampen voelden wel anders aan dan wat ik vannacht ervaarde. Vorig jaar voelde het echt als heel hevige menstruatiekramp en duurde de pijn niet lnger dan een minuut of 2. Ik denk dat dit misschien een combi was van voorwerk en bijna vallen ofzo. Nouja, nu hou ik er maar weer over op :P
Wanneer ik zeker weet dat t begint laat ik t wel weten ;)

Voor nu nogmaals succes MeNicole! gewoon op de uitgerekende datum ook, kicken!
Tralalalaaa
pi_102047420
Nicole zet m op!!!!!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaa! Spannund! *O*

TAP, spannend! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren vandaag. :D

Zit ook bij Zilveren Kruis. En ik vind het wél stom dat er niks van zwangerschapsvoorbereiding (gym, yoga) vergoed wordt. Wél als je wilt stoppen met roken, afvallen, of andere ongezonde gewoontes hebt waar je van af wilt, of medicijnen gebruikt voor gezondheidsproblemen die je door je eigen ongezonde levensstijl hebt veroorzaakt! En dan wordt er he-le-maal niks vergoed als je al zo gezond mogelijk leeft en je goed op de bevalling wilt voorbereiden en niet te vergeten zo gezond mogelijk de zwangerschap wilt doorkomen zonder medicijnen of hulpmiddelen die de verzekering dan ook weer zouden moeten vergoeden. Ben ik lang van stof? 8)7 Dit is niet om een discussie op te starten hoor...gewoon even m'n ei kwijt! ;)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_102047680
Rustig afwachten TAP :)

@ susie, wil jij de eer van onze termijnaankondiging vandaag? ;)

* Nirak houd zichzelf enorm in nu met armen strak langs t lichaam

* Nirak gaat bij nader inzien toch maar op d'r handen zitten :')
pi_102047811
Succes Nicole!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:45:55 #84
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102047860
Jeuh! Ja ikke :D Nirak en ik vandaag 35 weken! *O*
pi_102048014
YEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAH! 35 al!!!!!!!!

Ik ga vandaag de 21e week in. Ben dus 20 volle weken! Op de helft!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_102048017
Succes Nicole!!

En *O* voor alle mijlpalen.
pi_102048028
S6 Nicole!!! :%
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102048050
MeNicole, je babietje komt eraan *O* Succes :%

TAP, spannend hoor! Ik hoop dat het toch het begin is en dat je ook snel je beebje in je armen hebt.

Weer een hoopje mijlpalen *O*

Kaarr, nog niets bij jou aan het rommelen?
pi_102048149
Oh! Goooo Menicole, succes!!

TAP, hopelijk gaat er bij jou ook meer gebeuren vandaag!

Nirak en Susie 35 weken, en Isla op de helft, joepieeeee!

Kyara, t zou best kunnen dat wij met hetzelfde 'argument' een Aerosleep kopen bij een gewoon matras :D. Heb gisteren nog eens uitgebreid gelezen en gekeken. En nou ja, dat kan er ook nog wel bij :+ ..
pi_102048278
*O* Nicole spannend *O* zet em op meid!

En een *O* voor alle mijlpalen!

En voor mij een -O- Nog niets :N
Ik ga maar weer voor de 42 weken :P
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102048404
Succes Me Nicole! :%

Hoe is het met Kleurdoos?!
pi_102048506
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:56 schreef IslaBonita het volgende:
YEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAH! 35 al!!!!!!!!

Ik ga vandaag de 21e week in. Ben dus 20 volle weken! Op de helft!
*O* *O* *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102048520
:% Succes Me Nicole! :%
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102048765
TAP is het geen goed idee om je verloskundige of de dokter even te bellen voor overleg? Misschien heb je wel een spier verrekt met vallen ofzo. Of iets met een zenuw, want dat dove gevoel in je been is ook een beetje gek. Is dat nu over?

Succes Nicole!
pi_102048931
Spannend hier! Zet hem op dames. :%

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:10 schreef IslaBonita het volgende:
Nicole zet m op!!!!!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaa! Spannund! *O*

TAP, spannend! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren vandaag. :D

Zit ook bij Zilveren Kruis. En ik vind het wél stom dat er niks van zwangerschapsvoorbereiding (gym, yoga) vergoed wordt. Wél als je wilt stoppen met roken, afvallen, of andere ongezonde gewoontes hebt waar je van af wilt, of medicijnen gebruikt voor gezondheidsproblemen die je door je eigen ongezonde levensstijl hebt veroorzaakt! En dan wordt er he-le-maal niks vergoed als je al zo gezond mogelijk leeft en je goed op de bevalling wilt voorbereiden en niet te vergeten zo gezond mogelijk de zwangerschap wilt doorkomen zonder medicijnen of hulpmiddelen die de verzekering dan ook weer zouden moeten vergoeden. Ben ik lang van stof? 8)7 Dit is niet om een discussie op te starten hoor...gewoon even m'n ei kwijt! ;)
Zo'n cursus is helemaal niet nodig he, medisch gezien. Ik ga helemaal niks volgen, de baby komt er hoe dan ook toch wel uit. Verder wordt er al best veel voor zwangeren vergoed. Bevalling en kraamzorg wordt geen eigen risico over berekend bijvoorbeeld(kraamzorg eventueel een eigen bijdrage, maar met aanvullend pakket zou je dat nog terug kunnen krijgen).

En de vergoeding voor stoppen met roken is dit jaar in de basisverzekering opgenomen en volgens mij zijn er geluiden om dat weer te schrapen. Roken levert wel medisch gevaar op en ik denk dat het goedkoper is om mensen te laten stoppen, dan ze door te laten roken. Dat is vast in de overweging meegenomen. Dieetadvisering is niet alleen nodig voor mensen met een ongezonde levensstijl. En ook daar weer het kostenplaatje, neem ik aan. Plus dat het eigen risico gewoon in rekening wordt gebracht, omdat het in elk geval deels vanuit de basisverzekering komt.

Daarbij zijn er tig zweverige cursussen en het zou echt bizar zijn als die clubjes vergoeding zouden krijgen. :D Fysio kun je vanuit het aanvullend pakket tenminste nog vergoed krijgen bij een niet-chronische indicatie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102049276
Isla over de helft! *O*
Nirak en susie 35 weken! *O*

En ikke 30!!! *O* *O* *O*
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:54:04 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102049360
Bitterend alweer 30 weken! *O* En ga je echt pas over een maand voor de babykamer shoppen???

Jeetje Kaarr, nog niets bij jou?

Wat Jipster zegt: hoe is het bij KD?? Iemand ergens een update??
pi_102049439
_O- yup!!
We hebben al gezien wat we willen hebben, paps en mams willen het kopen...die komen pas eind oktober naar ons toe...betalen, in de auto laden en in elkaar zetten! we O+ Ikea!
:D
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:01:00 #99
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102049572
Mafkees! :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:06:57 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102049771
Succes Nicole !! :%

Als Ik die berekening van jullie aanhou met buikformaat en zo dan zou Ik 21 weken zijn :') Ik Ben er toch echt 29.5 :p
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')