quote:
Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef hilliebillie het volgende:Bij mij klopte er weinig van van de inschatting hoe zwaar de baby zou zijn.. Ze hebben verschillende gewichten genoemd in een paar weken tijd. Het laatst genoemde gewicht was ongeveer 7,5 pond een week voor bevalling. En de dag voor bevalling schatte een andere gyn dmv voelen ongeveer 7 pond en hij zat er niet vaak naast zei hij.
Nou toch wel.. Het was bijna een 9-ponder

Moet ik er wel bij zeggen dat ie vrij lang is en niet dik, dat het daar misschien aan ligt de verkeerde inschatting. Dus pin je er niet te veel op vast..
Is goed dat je het zegt. Ik wacht het gewoon af dan
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Kuukske het volgende:Das ff flink schrikken TAP.
Wij hebben het kamertje net besteld. Voelt als een leuk mijlpaaltje. Ook de uitslag van de combinatietest gekregen, die was uitstekend. Alsin, de kans is eh.. Heeeeel klein.

.
Bij het shoppen kregen we natuurlijk de aerosleep vraag. Is het nou iets wat jullie wel doen? En wat voor matrasje kunnen we het best nemen? Pocketvering vond ze ver gaan, binnenvering is ook niet erg nodig naar wat ik begreep. En dan was er nog een die wel kon... Uh. Iets met schuim?
Ik vond het een hoop om over na te denken

Wij hebben geen aerosleep. Ten eerste: ik vind zo'n dun dingetje ongeloofelijk duur, ten tweede: kinderen deden vroeger ook zonder.
Er zal natuurlijk best wel wat inzitten, het zal niet voor niets getest zijn maar ik vind het gewoon een te dure aanschaf en dan nog "automatisch met behoorlijk wat druk" verkocht onder het mom natuurlijk van je wilt je kind toch zeker niet verliezen aan "wiegedood".
Nee natuurlijk niet, maar toch niet aangeschaft.
Wij hebben een simpel matrasje van schuim aangeschaft.
Vliindur dat zou ik ook wel willen, lekker 2 weken eerder
TAP geen idee,

nog meer pijnscheuten gehad?