Nou ik ben er inmiddels al achter dat iets van polyhupseflups prima is. Binnenvering enzo kan ook. Is wel iets duurder geloof ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef tweeoogje het volgende:
Oh ja, matrasjes, pffff! Hier komen commode en bedje maandag, wiegje gaat dan ook eindelijk in elkaar, en dan idd nog matrasjes, de keuze is reuze
Toch wel hè? Dat dacht ik al, maar de verkoopster zei dat je zon dekentje ook in een (ventilerend, jaja) hoesje kon doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Vicky het volgende:
kuukske, in het begin is het dekentje met lakentje (dus niet in een hoes)
Spannend! Maar wat een grappige datum. Rienk en Dyon schelen 1 dag en B2 en Kyllian schelen dan ook 1 dag (en een paar jaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef Vlindur het volgende:
Mijn datum mag waarschijnlijk naar 2 november![]()
Ik las t eerst verkeerd denk ik, bedoel je dat vocht erinzakt en dus minder aan andere dingen gaat zitten? AS kan je afspoelen toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef Faithz het volgende:
Hey kuukske, de AS is vooral handig met vocht: trekt er snel in, dus handig voor kotsavontuurtjes
ohhhhh, misschien gaat het wel beginnen TAP!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Holy crapuul, moest net naar t toilet, voel ik ineens een pijn in m'n zij die niet geheel prettig was.
Vervolgens zot ik op t toilet en ik heb ineens n helse pijn! M'n rug en buik, auw auw auw!
Nu is t weer weggetrokken gelukkig maar damn dat deed zeer!!!
Is goed dat je het zegt. Ik wacht het gewoon af danquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef hilliebillie het volgende:
Bij mij klopte er weinig van van de inschatting hoe zwaar de baby zou zijn.. Ze hebben verschillende gewichten genoemd in een paar weken tijd. Het laatst genoemde gewicht was ongeveer 7,5 pond een week voor bevalling. En de dag voor bevalling schatte een andere gyn dmv voelen ongeveer 7 pond en hij zat er niet vaak naast zei hij.
Nou toch wel.. Het was bijna een 9-ponder
Moet ik er wel bij zeggen dat ie vrij lang is en niet dik, dat het daar misschien aan ligt de verkeerde inschatting. Dus pin je er niet te veel op vast..
Wij hebben geen aerosleep. Ten eerste: ik vind zo'n dun dingetje ongeloofelijk duur, ten tweede: kinderen deden vroeger ook zonder.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Kuukske het volgende:
Das ff flink schrikken TAP.
Wij hebben het kamertje net besteld. Voelt als een leuk mijlpaaltje. Ook de uitslag van de combinatietest gekregen, die was uitstekend. Alsin, de kans is eh.. Heeeeel klein..
Bij het shoppen kregen we natuurlijk de aerosleep vraag. Is het nou iets wat jullie wel doen? En wat voor matrasje kunnen we het best nemen? Pocketvering vond ze ver gaan, binnenvering is ook niet erg nodig naar wat ik begreep. En dan was er nog een die wel kon... Uh. Iets met schuim?![]()
Ik vond het een hoop om over na te denken
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Had net weer zo'n pijnscheut. Nu lig ik op m'n andere zij, kijken wat er gebeurt.
Maar weeën beginnen toch niet zo heftig? En t kwam vanuit m'n linkerzijde van m'n rug en trok door heel m'n rug en vervolgens m'n buik. Misschien een verkeerde draai gemaakt?
Goh ik dacht dat weeen altijd langzaam aan begonnen qua pijnniveau zeg maar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ze duren iets van een minuut denk ik, zijn nog onregelmatig maar verdulleme het doet echt zeer.
neem maar wat druivensuikerquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
M'n kind is tegelijkertijd ook ultra druk. En nu begint de pijn weer op te wellen in m'n rug... Ik ril er helemaal van en voel me misselijk.
ohra vergoed uit een aanvullend pakket, uitgebreid aanvullend en extra aanvullend, C. Cursussen rondom de bevallingquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:13 schreef bitterend het volgende:
danic bedankt voor je antwoord! bij mij was het met 30 weken 27cm...ze zei dat het precies goed was
Ik heb geen kamer besteld en geen aerosleep, ik ga pas over 1 maand naar IKEA dan kopen we alles commode, bed, matras enzo
hmm een verzekering die zwangerschapscursus vergoed?? nog nooit van gehoord! moet ik kijken of Ohra dat ook doet maar vermoed van niet
goedemorgen iedereen
Edit: TAP wat spannend! niet lekker van die pijn maar zeker spannend!![]()
je moest eens weten wat voor beweegprogramma's er allemaal vergoed wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:21 schreef Aventura het volgende:
Tap, volgens mij ga je bevallen! Succes.
Dat een cursus vergoed zou worden lijkt me onzin. Is toch niet medisch ofzo. Dat zou wat zijn, dan gingen mensen ook hun zwemklasje declareren. Lijkt me oncontroleerbaar voor de verzekeraar.
Gisteren toevallig van een collega gehoord dat het bij haar meteen flink pijn had gedaan om 4 uur snachts...geen voorwerk, helemaal niks! meteen dus het echt werk om de paar minuten...quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh ik dacht dat weeen altijd langzaam aan begonnen qua pijnniveau zeg maar.
Nou TAP puffennnnnnnnn, maar straks heb je dan wel lekker je babytjeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |