quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kat is uit huis gegaan en heeft inmiddels zijn eigen woning gevonden
[ afbeelding ]
fok radio kan niet.. we mogen de naam fok niet gebruiken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef geluidstechnicus het volgende:
Ik had een PM naar TS gezonden.
Hier een samenvatting...
"Ik zou graag Radio 49 onder de naam "Fok!-radio" willen uitzenden als een vast programma op mijn webradiostation Ground FM.
Ground FM is een professioneel webradiostation, voor en door jongeren.
Ground FM maakt het mogelijk om jong talent op een professioneel niveau kennis te laten maken met de wereld van journalistiek, geluidstechniek."
"Ik zat zelf te denken aan een samenvatting van een uurtje voor de fokkers die iets gemist hebben i.o.d.
Of om Radio49 als een programma op Ground FM te hebben, samengesteld door Fokkers.
En dat bijv. iedere week een andere Fokker een uurtje maakt.
Bovendien betaal ik me toch scheel aan Buma & Sena, dus dan kan Radio49 zonder gevaar toch voor en door Fokkers gemaakt worden."
"De luistercijfers verschillen enorm naar mate de programma's wisselen.
Het hangt dus af van de promotie die je maakt voor je eigen programma op Ground FM.
In dit geval dus Radio 49 of Fok!-Radio.
Ik zou zeggen, luister een paar minuutjes: www.groundfm.nl/listen "
Etc...
Graag jullie reacties op dit plannetje
Vriendelijke groet,
Geluidstechnicus.
ja weet ik maarquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef WickedTunes het volgende:
Whaha... LoLa, jeugdsentiment hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en ik was debiel in t park vmiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dan heet het programma Radio49quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fok radio kan niet.. we mogen de naam fok niet gebruiken.
fok staat absoluut los van dit radiostation
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Dan heet het programma Radio49![]()
Er is nog een gaatje in de programmering op maandag tussen 16:00 em 18:00, www.groundfm.nl/programmering
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Geluidsdinges geval
pm viro.. dat is de grondlegger hiervan en hij regelt alle streamdingen..
daarna kan hij het met ons communiceren.
dat is mijn tip
Eggs! waar is die goa daaaaaaaaaaaan?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het zou wel tof zijn
neequote:
we gaan er over nadenkenquote:
ik schrok al.. anders moest wicked staying a life draaien om te reanimerenquote:
Nice ^^quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
we gaan er over nadenken
als je ze ver genoeg uittrekt en dan loslaat welquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:
labia majora betekent toch 'grote klapkut' ?
/zin om te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |