Wie zou dat toch zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik krijg een pm van iemand over radio 49
mag je em niet doorsturen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
die pm ik weet niet wat te doen
deel hem met mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
die pm ik weet niet wat te doen
ben je hier al eerder geweestquote:
ik ken jou nog nietquote:
van hem is het misschien kan ie het hier voorstellenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ken jou nog niet
wie ben jij? en heb je pics?
hij mag ook wel in een onderonsje met mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
van hem is het misschien kan ie het hier voorstellen
k ken je wel ergens van, maar ik weet niet meer waarvanquote:
Jij hebt ruim 2 meter man, dat is toch wel genoeg?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij mag ook wel in een onderonsje met mijzag dat het een mannetje was
Je bent helderziend!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is van geluidstechnicus
die is hier nu nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij hebt ruim 2 meter man, dat is toch wel genoeg?
hoiquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is hier nu niet
en kmag toch altijd proberen
hij is ook fokverloofd.. gun mij ook eens wat
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kat is uit huis gegaan en heeft inmiddels zijn eigen woning gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kat is uit huis gegaan en heeft inmiddels zijn eigen woning gevonden
[ afbeelding ]
Dat wordt geapprecieerdquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef WickedTunes het volgende:
okee okee... effect is off...haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |