Donequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil mij even een pm sturen? volgens mij is mijn pm stuk ofzo
en als je toch stuurt, voeg dan ff naaktpics van jezelf toe
doettut primaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil mij even een pm sturen? volgens mij is mijn pm stuk ofzo
en als je toch stuurt, voeg dan ff naaktpics van jezelf toe
peter had al 1 van jou erbij gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doettut prima
had alleen je edit niet gezien
dat kan nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
peter had al 1 van jou erbij gedaan
wel een raar formaat he 600*14000quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
peter had al 1 van jou erbij gedaan
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef WickedTunes het volgende:
hier kan ik niet quoten, editen, tekst bold maken e.d.... hij ververst ook niet meer automatisch... hmmmz
kunnen wij vanaf onze pc draaien of daar ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef geluidstechnicus het volgende:
Eventjes een fotootje tussendoor van wellicht de nieuwe studio voor het programma Radio49 op Ground FM:
[ afbeelding ]
Ik ben dat trouwens niet op die foto ;-)
Ik ben dit: [ afbeelding ]
ik wil jou ook whatsappenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben hier
druk aan het whatsappen
kun je die mic naar me mailen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef geluidstechnicus het volgende:
Deze foto is beter:
[ afbeelding ]
leuk maar is het dan de bedoeling dat wij, fokker, naar de studio komen om daar te draaien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef geluidstechnicus het volgende:
Deze foto is beter:
[ afbeelding ]
dat magquote:
om af te stoffen zekerquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je die mic naar me mailen?
Die wil ik
hihiquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk maar is het dan de bedoeling dat wij, fokker, naar de studio komen om daar te draaien?
leuk geef me je nummerquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mag
ik heb tonguitsteekpics op mijn fone die ik whatsapp naar bijna iedereen ;')
Nee sorry.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
kunnen wij vanaf onze pc draaien of daar ?
Kan jij een auto voor mij downloaden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je die mic naar me mailen?
Die wil ik
en waar is dat als ik vragen magquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Nee sorry.
Discjockey's en programmamakers kunnen alleen hun programma vooraf opnemen of live presenteren.
Anders staat de apparatuur daar ook een beetje voor Jan Lul ;-)
Tevens doet Ground FM aan soundprocessing:
[ afbeelding ]
auto 1.0 of auto 2.0quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Kan jij een auto voor mij downloaden?
ja waar heen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Nee sorry.
Discjockey's en programmamakers kunnen alleen hun programma vooraf opnemen of live presenteren.
Anders staat de apparatuur daar ook een beetje voor Jan Lul ;-)
Tevens doet Ground FM aan soundprocessing:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fokkers die ergens heen gaan
waar zouden ze dan heen moeten?
dus 1 fokker kan 1 x per week naar weet ik veel waar.. om 2 uur vanuit een studio te draaien en dan weer naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Dan heet het programma Radio49![]()
Er is nog een gaatje in de programmering op maandag tussen 16:00 em 18:00, www.groundfm.nl/programmering
ja datquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus 1 fokker kan 1 x per week naar weet ik veel waar.. om 2 uur vanuit een studio te draaien en dan weer naar huis te gaan.
nja miss leuk als er toevallig 1 in de buurt woont van je en niet werkt tot 5
Gorinchemquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en waar is dat als ik vragen mag
Dan neem je het vooraf opquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus 1 fokker kan 1 x per week naar weet ik veel waar.. om 2 uur vanuit een studio te draaien en dan weer naar huis te gaan.
nja miss leuk als er toevallig 1 in de buurt woont van je en niet werkt tot 5
Ik zou nie weten wie dat zijn, maar het klinkt goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vind het trouwens wel iets voor wicked of light luke.. die zijn vast slim genoeg om van te voren op te nemen en die zijn beiden ook keigoed..
als rob niet in verweggiestan zat dan was t ook wel iets voor hem denk ik
Wicked luister je nu naarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Ik zou nie weten wie dat zijn, maar het klinkt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |