Donequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil mij even een pm sturen? volgens mij is mijn pm stuk ofzo
en als je toch stuurt, voeg dan ff naaktpics van jezelf toe
doettut primaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil mij even een pm sturen? volgens mij is mijn pm stuk ofzo
en als je toch stuurt, voeg dan ff naaktpics van jezelf toe
peter had al 1 van jou erbij gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doettut prima
had alleen je edit niet gezien
dat kan nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
peter had al 1 van jou erbij gedaan
wel een raar formaat he 600*14000quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
peter had al 1 van jou erbij gedaan
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef WickedTunes het volgende:
hier kan ik niet quoten, editen, tekst bold maken e.d.... hij ververst ook niet meer automatisch... hmmmz
kunnen wij vanaf onze pc draaien of daar ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef geluidstechnicus het volgende:
Eventjes een fotootje tussendoor van wellicht de nieuwe studio voor het programma Radio49 op Ground FM:
[ afbeelding ]
Ik ben dat trouwens niet op die foto ;-)
Ik ben dit: [ afbeelding ]
ik wil jou ook whatsappenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben hier
druk aan het whatsappen
kun je die mic naar me mailen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef geluidstechnicus het volgende:
Deze foto is beter:
[ afbeelding ]
leuk maar is het dan de bedoeling dat wij, fokker, naar de studio komen om daar te draaien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef geluidstechnicus het volgende:
Deze foto is beter:
[ afbeelding ]
dat magquote:
om af te stoffen zekerquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je die mic naar me mailen?
Die wil ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |