Okequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef coban het volgende:
Visje visje in het water klinkt veel cooler.
Operating Systemquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat me nu pas opvalt, bij dat plaatje van yvonne staat 'OS' wat is OS?
Leuk feestje hè?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is dat mn gastheer mn tank moet volgooien en ik niet weg kan maar anders was ik NU weg gegaan!
Waarheen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is dat mn gastheer mn tank moet volgooien en ik niet weg kan maar anders was ik NU weg gegaan!
Komt vast nog wel.quote:
daten in het donkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Het is donker en het lichtknopje is ver weg. Wie wilt voor mij aandoen?
Wie hosselt Coban nou? Die kan dan nu een romantisch kaarsje bij haar aansteken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Helemaal naar Emmen..quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand die mij wilt hosselen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie hosselt Coban nou? Die kan dan nu een romantisch kaarsje bij haar aansteken.
Allang gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie hosselt Coban nou? Die kan dan nu een romantisch kaarsje bij haar aansteken.
Het is daar nu al donker?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef coban het volgende:
quote:
Oké, ik offer me wel op.quote:
Coban wordt heel verlegen nu enzoquote:
Over jezelf in de derde persoon praten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Coban wordt heel verlegen nu enzo
Op fok ben ik lelijk
Ik moest lachrn droog kutkind.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over jezelf in de derde persoon praten.
Rezania doet dat nooit.
Ik ben niet droog, ik ben nat!quote:
In real niet ik zou je hosselen als ik pot wasquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Coban wordt heel verlegen nu enzo
Op fok ben ik lelijk
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet droog, ik ben nat!Gruwelijk nat zelfs!
quote:
Ahquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Gatverdamme rezania
@dalando is turks
@ mk: ik jou ook ik kijk elke avond naar je pic en denk was ik maar pot
altijd aarde en een leuke plant in mequote:
dan kon je bij het raam staanquote:
Zo droogquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
altijd aarde en een leuke plant in me
Dat is 'gadverdamme', niet 'gatverdamme'.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Gatverdamme rezania
@dalando is turks
@ mk: ik jou ook ik kijk elke avond naar je pic en denk was ik maar pot
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
altijd aarde en een leuke plant in me
Het isquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is 'gadverdamme', niet 'gatverdamme'.
Dit, ik snap echt niet wat er leuk aan is.quote:
WAT IS UWOWUquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
Was ik maar een haan op een boerderij vol met uwowu biggetjes en marokkaanse kippen
GODVERDOMME TYPOquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:08 schreef Trollscience het volgende:
Om nog niet te spreken over die kontenlikker van een Plastic_zak. Met zijn "TR gemacht" in ieder topic.
Altijd water in je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:10 schreef aight1 het volgende:
ik wil wel een put zijn ofzo dat lijkt me wel leuk
Nat!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:10 schreef aight1 het volgende:
ik wil wel een put zijn ofzo dat lijkt me wel leuk
Die pepers bedoel je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die spaanse van mij is pas natboh boh boh
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die spaanse van mij is pas natboh boh boh
quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn hoest klinkt echt als die van iemand die al 50 jaar rookt!
heb per ongeluk een melding met je post gestuurd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn hoest klinkt echt als die van iemand die al 50 jaar rookt!
sorry, was per ongeluk maar wat gebeurt er nu:S?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:22 schreef speedking het volgende:
[..]
heb per ongeluk een melding met je post gestuurd?
Ik dacht al, wtf is dit voor TRquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:22 schreef speedking het volgende:
[..]
heb per ongeluk een melding met je post gestuurd?
Ga naar R&P , daar is iedereen eenzaam.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:28 schreef coban het volgende:
Praat eens kinders, ik voel me zo eenzaam hier.
Ik praat niet, ik typ.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:28 schreef coban het volgende:
Praat eens kinders, ik voel me zo eenzaam hier.
Alle mods kunnen alle TRs lezenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij bent toch geen ONZ-mod?
Inderdaad, wat een zielige figuren zijn dat.quote:
Gelukkig is iedereen jouw mattie!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
omgggggg jij was mijn mattieee waar was jijjjj?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
omgggggg jij was mijn mattieee waar was jijjjj?
Ja maar iedereen heeft een andere niveau van mattie zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen jouw mattie!
Ik vergeef je.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sorry.Bezig met school enzo. Ik ben niet meer gewend om van 6:30 tot 17:20 wakker te moeten zijn.
Welk niveau ben ik?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar iedereen heeft een andere niveau van mattie zijn
Wat ben ik voor een?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zit sowieso wel goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
Je vleit mequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Je vergeeft me? Mooi, ik begon al te zweten.quote:
Snor; haha, grappig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je vleit me
[..]
Je vergeeft me? Mooi, ik begon al te zweten.Alles snor?
Bazig niveau.quote:
Van de hoogste niveaus die voor hosselaarsquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die mij haten omdat ik een behulpzame user ben
Heb em bijgeknipt vandaag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je vleit me
[..]
Je vergeeft me? Mooi, ik begon al te zweten.Alles snor?
Wat voor niveau ben ik dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Bazig niveau.
[..]
Van de hoogste niveaus die voor hosselaars
Was je ook wel nodig aan toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:52 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben weg. Even wat pijnstillers pakken en me dan oprollen.
Doeg.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Is dat hoog?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Bazig niveau.
[..]
Van de hoogste niveaus die voor hosselaars
Ook bazig. Maar anders bazig dan japie. Allemaal anders allemaal belangrijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat voor niveau ben ik dan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Was je ook wel nodig aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics tuuurlijk. 1 minuutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Was je ook wel nodig aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics van coban:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voor:
Na:
Zoals je ziet is ze er niet veel op vooruit gegaan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics van coban:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet is ze er niet veel op vooruit gegaan.
Wist je niet dat coban eigenlijk Lady Gaga is?quote:
Nee, ik heb nog nooit een foto van cobans snor gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wist je niet dat coban eigenlijk Lady Gaga is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |