Okequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef coban het volgende:
Visje visje in het water klinkt veel cooler.
Operating Systemquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat me nu pas opvalt, bij dat plaatje van yvonne staat 'OS' wat is OS?
Leuk feestje hè?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is dat mn gastheer mn tank moet volgooien en ik niet weg kan maar anders was ik NU weg gegaan!
Waarheen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is dat mn gastheer mn tank moet volgooien en ik niet weg kan maar anders was ik NU weg gegaan!
Komt vast nog wel.quote:
daten in het donkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Het is donker en het lichtknopje is ver weg. Wie wilt voor mij aandoen?
Wie hosselt Coban nou? Die kan dan nu een romantisch kaarsje bij haar aansteken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Helemaal naar Emmen..quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand die mij wilt hosselen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie hosselt Coban nou? Die kan dan nu een romantisch kaarsje bij haar aansteken.
Allang gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie hosselt Coban nou? Die kan dan nu een romantisch kaarsje bij haar aansteken.
Het is daar nu al donker?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef coban het volgende:
quote:
Oké, ik offer me wel op.quote:
Coban wordt heel verlegen nu enzoquote:
Over jezelf in de derde persoon praten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Coban wordt heel verlegen nu enzo
Op fok ben ik lelijk
Ik moest lachrn droog kutkind.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over jezelf in de derde persoon praten.
Rezania doet dat nooit.
Ik ben niet droog, ik ben nat!quote:
In real niet ik zou je hosselen als ik pot wasquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Coban wordt heel verlegen nu enzo
Op fok ben ik lelijk
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet droog, ik ben nat!Gruwelijk nat zelfs!
quote:
Ahquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Gatverdamme rezania
@dalando is turks
@ mk: ik jou ook ik kijk elke avond naar je pic en denk was ik maar pot
altijd aarde en een leuke plant in mequote:
dan kon je bij het raam staanquote:
Zo droogquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
altijd aarde en een leuke plant in me
Dat is 'gadverdamme', niet 'gatverdamme'.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef coban het volgende:
Gatverdamme rezania
@dalando is turks
@ mk: ik jou ook ik kijk elke avond naar je pic en denk was ik maar pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |