quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
En waarom dat nou weer wel in een spoiler?SPOILER: What the fuck?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Photoshop? Lijkt me wel toch?SPOILER: What the fuck?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Mn döner kwam omhoogSPOILER: What the fuck?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
GASTSPOILER: What the fuck?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Wie is Fusionfreak?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Fusionfreak. Niet om aan te zien.
Stop eens met die foto's!
In een ver, ver verleden..quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe wel aan liefde bedrijven
Misschienquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oke. Valt onder dat voorspel, eventueel seks?
Omdat mensen aan het klagen zijn en ik een lage verwerkingssnelheid heb, het drong nu pas tot me door.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En waarom dat nou weer wel in een spoiler?
Is dat een misschien ja of een misschien nee?quote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Is dat een misschien ja of een misschien nee?
Tuurlijk jongenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat mensen aan het klagen zijn en ik een lage verwerkingssnelheid heb, het drong nu pas tot me door.![]()
Rezania beschuldigen van trollen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Zeg even als je klaar bent met die irritante trollstreken
Ja. Rode skinny jeans. Waar te koop?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
Is die natnek hierboven op de foto een Fok!ker?
Ow.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:49 schreef TWP het volgende:
[..]
De foto's die hierboven staan. Die gast in die felle kleuren kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |