Zuchtquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een computer?
Ik ben hier al heul lang en heb al 2 keer zelf chocomelk moeten pakkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Inderdaad. Anders duurt het veel te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan natuurlijk wel met de tv aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die in hun eentje aan de tafel gaan eten!
Uhh ja maar dan kan je toch ook keihard lachen zonder kwetsende comments te typen. Voor je het weet gaat hij aan een touw hangen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben daar ook tegen, maar sorry hoor, dat gaat té ver.
Wat nou? Het heet een computer en dan heb je toch een desktop, notebook en netbook?quote:
Ik lach hem hier uit. Ik heb nooit in dat topic gepost.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Uhh ja maar dan kan je toch ook keihard lachen zonder kwetsende comments te typen. Voor je het weet gaat hij aan een touw hangen.
Bek dicht jijquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw? Dan hoor jij het bier te pakken.
Nee ik heb het ook niet tegen jou persoonlijk maar eerder in het algemeen dat dat niet netjes is en mensen niet de gevolgen van dat soorten dingen doorhebben omdat ze niet weten wat er aan de andere kant van het beeldscherm afspeelt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik lach hem hier uit. Ik heb nooit in dat topic gepost.
Lelijk manquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar ooit koop ik wel een ekte skinny
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hier al heul lang en heb al 2 keer zelf chocomelk moeten pakken![]()
Ga ook wel mn eigen bier pakken.
Wedden dat ik dan ook voor hem moet pakken
Zonder iets te zeggen zelf pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik doe wel aan liefde bedrijvenquote:
Doen ze toch niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Fusionfreak. Niet om aan te zien.
Stop eens met die foto's!
Ja da's wel waarquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik heb het ook niet tegen jou persoonlijk maar eerder in het algemeen dat dat niet netjes is en mensen niet de gevolgen van dat soorten dingen doorhebben omdat ze niet weten wat er aan de andere kant van het beeldscherm afspeelt.
Donequote:
SPOILER: What the fuck?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Mja vind ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja da's wel waar
maar met zulke foto's vraag je er gewoon om
Oke. Valt onder dat voorspel, eventueel seks?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe wel aan liefde bedrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |