Gelukkig is iedereen jouw mattie!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
omgggggg jij was mijn mattieee waar was jijjjj?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
omgggggg jij was mijn mattieee waar was jijjjj?
Ja maar iedereen heeft een andere niveau van mattie zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen jouw mattie!
Ik vergeef je.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sorry.Bezig met school enzo. Ik ben niet meer gewend om van 6:30 tot 17:20 wakker te moeten zijn.
Welk niveau ben ik?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar iedereen heeft een andere niveau van mattie zijn
Wat ben ik voor een?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zit sowieso wel goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
Je vleit mequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Je vergeeft me? Mooi, ik begon al te zweten.quote:
Snor; haha, grappig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je vleit me
[..]
Je vergeeft me? Mooi, ik begon al te zweten.Alles snor?
Bazig niveau.quote:
Van de hoogste niveaus die voor hosselaarsquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die mij haten omdat ik een behulpzame user ben
Heb em bijgeknipt vandaag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je vleit me
[..]
Je vergeeft me? Mooi, ik begon al te zweten.Alles snor?
Wat voor niveau ben ik dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Bazig niveau.
[..]
Van de hoogste niveaus die voor hosselaars
Was je ook wel nodig aan toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:52 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben weg. Even wat pijnstillers pakken en me dan oprollen.
Doeg.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Is dat hoog?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Bazig niveau.
[..]
Van de hoogste niveaus die voor hosselaars
Ook bazig. Maar anders bazig dan japie. Allemaal anders allemaal belangrijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat voor niveau ben ik dan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Was je ook wel nodig aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics tuuurlijk. 1 minuutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Was je ook wel nodig aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics van coban:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voor:
Na:
Zoals je ziet is ze er niet veel op vooruit gegaan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics van coban:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet is ze er niet veel op vooruit gegaan.
Wist je niet dat coban eigenlijk Lady Gaga is?quote:
Nee, ik heb nog nooit een foto van cobans snor gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wist je niet dat coban eigenlijk Lady Gaga is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |