Not Foundquote:
Ja dat klopt. Je hebt de oude versie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /fok/udowu.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2 Server at dalando.nl Port 80
Ok, heb nu de nieuwe versie geinstalleerd en nu doet ie het wel weerquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Je hebt de oude versie.
Ah.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ok, heb nu de nieuwe versie geinstalleerd en nu doet ie het wel weer
milkshakesmaak watquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef coban het volgende:
@aight: ben ik ook. Ik heb eentje van milkshakesmaak
die is zo lekker he
ok interessant allemaal
Popjequote:
stuurt je automatisch naar het nieuwste topic van UDOWU en ook naar de nieuwste paginaquote:
Vergeven.quote:
quote:
oh ja dat is inderdaad erg vermoeiend ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Popje
[..]
stuurt je automatisch naar het nieuwste topic van UDOWU en ook naar de nieuwste pagina
roburrrrrrttttttquote:
Me boiiquote:
moet je toestemming van mama en pappa?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trek in pannenkoeken. Maar dat mag ik niet hebben
Ik heb tandpijn eikel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
moet je toestemming van mama en pappa?
dat vind ik een heul spannende.quote:
tandpijn hebben.quote:
Ik heb wel tandpijn, maar geen tand. Fantoompijn ofzoiets. Daarvoor moet ik nu volgepropt worden met verdovingsmiddelenquote:
Oeiquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb wel tandpijn, maar geen tand. Fantoompijn ofzoiets. Daarvoor moet ik nu volgepropt worden met verdovingsmiddelen
bureau tafel achtig iets.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Dalando het volgende:
2 legen flessen cola
1 fles lege ijsthee
4 lege zakken chips
verzameling van bierflesjes
tig aantal blikjes van vanalles
en een shitload aan losse papiertjes van vanalles.
En dat allemaal op een vlak van ong 80*80cm.
ja je weet zellfffquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
altijd in me hart Roburtt jij bent the best 23-02-11 baby nooit meer te scheiden
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Dalando het volgende:
2 legen flessen cola
1 fles lege ijsthee
4 lege zakken chips
verzameling van bierflesjes
tig aantal blikjes van vanalles
en een shitload aan losse papiertjes van vanalles.
En dat allemaal op een vlak van ong 80*80cm.
is het bij jou ook rommelig?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik kan er dus echt niet tegen als er zo'n rommel ligt hier
HET IS HONTquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:12 schreef aight1 het volgende:
Mensen die hun spullen niet gewoon opruimen na gebruik
oh mijn god geheimtaalquote:
wat voor saladequote:
Rezezainiaaiaiaiaiaiaaaquote:
met krieltjes en sperziebonen en kip en allesquote:
oeh mag ik een hapjequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
met krieltjes en sperziebonen en kip en alles
Kipquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
met krieltjes en sperziebonen en kip en alles
DAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
niet zo hard nu hoor ik mijn muzak nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij ook bedreigt. Ik heb 4 pagina's uitgeprint en ben er mee langs het politie bureau gegaan. Ze zeiden dat ze mij zouden terugbellen, maar de politie kennende ligt het nu in de prullenbak en trekken zij zich nu af op verkeer boetes die ze hebben uitgedeeld.
Maar zo gemakkelijk komen ze niet van mij af. Ik zal het nog een keer uitprinten en langs brengen als ik binnen 2 weken niets van ze hoor.
Oké.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
niet zo hard nu hoor ik mijn muzak niet
Blijf jij eens van kippetjelief af jij.quote:
Ze heeft genoeg liefde voor ons allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Blijf jij eens van kippetjelief af jij.
Oja?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg liefde voor ons allemaal
Hoe gaat die nieuwe hont van jou heten dan?quote:
Welke nieuwe hont?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe gaat die nieuwe hont van jou heten dan?
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik hou van iedereen in deze topikje hoor.
Bitch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat wisten we alllquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Ik haat iedereen in dit topic. Echt iedereen.
quote:
Mij ook?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef coban het volgende:
NEEEeeeeequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Een vrouwelijke pooier?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:29 schreef coban het volgende:
Hey dalalalallalalandoooo!
Ik wil ook pooier worden. Hoe moet dat?
Welk pakketje?!quote:
Een hoofdtelefoon.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/de(...)product-details.html
JOEPIEE
Da's niks voor DJ'squote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hoofdtelefoon.Geef mij maar in-ear.
Discriminator.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vrouwelijke pooier?
[..]
Welk pakketje?!
En dan huilen als je over een paar jaar doof bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hoofdtelefoon.Geef mij maar in-ear.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
JOEPIEE
Goede site wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
JOEPIEE
Ben jij dj dan?quote:
Ik ben 12, wat is dit een discriminator?quote:
En je kan niet doof worden van een hoofdtelefoon?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan huilen als je over een paar jaar doof bent
Jij bent mijn chick niet dus ik kan je niet troosten. Sorry. Wie hosselt Coban meestal?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef Rezania het volgende:
Je moet dan natuurlijk ook niet het volume te hoog zetten.
Ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij bent mijn chick niet dus ik kan je niet troosten. Sorry. Wie hosselt Coban meestal?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij bent mijn chick niet dus ik kan je niet troosten. Sorry. Wie hosselt Coban meestal?
In ieder geval niet P_z.quote:
ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Krijgen we nu klapjes, omdat we je haten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Niemand hosselt mij. Iedereen haat mij hier. Ze afschuwen me. Ze willen mij dood.
Dus je droom tijdens je coma was mooi?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban en ik waren zelfs een paar weken getrouwd.
Het was echt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je droom tijdens je coma was mooi?
hij doet het nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/testmix.mp3
bepaal zelf maar.
Die open je zelf toch al?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Open even een naamtopic voor me.
Ik zie 'tquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
Er is een naamtopic voor je![]()
@rez: nee een stoot
waarom bij mij nietquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het was echt.
[ afbeelding ]
Oké, even luisteren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/testmix.mp3
bepaal zelf maar.
Nee, ik wil klapjes.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
Er is een naamtopic voor je![]()
@rez: nee een stoot
Installeer Quicktime.quote:
Daar vraag je niet om.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Open even een naamtopic voor me.
Daar hint je niet om.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:37 schreef Roburtt het volgende:
ik heb ook nog nooit een naam topique gehad
Dat zijn veel quotes mejong'nquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Oké, even luisteren.
[..]
Nee, ik wil klapjes.
[..]
Installeer Quicktime.
[..]
Daar vraag je niet om.
[..]
Daar hint je niet om.
Ik niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb al best veel naamtopics.
Kom je nou wéér met die (complot)theorieën? Hou ze nou eens verdomme voor je.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom lachen mensen me uit als ik zeg dat ze alleen maar een slaaf zijn
Het is een mix, geen remix. Het is een mix van 3 nummers, "Dave Darrell - Children", "Dave Darrell - Freeloader" en "Deadmau5 - strobe"quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:40 schreef Rezania het volgende:
@Dalando, is dat nummer een remix? Want ik zweer dat ik het deuntje herken.
Ah, oké. Ik dacht al dat ik een paar deuntjes herkende.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is een mix, geen remix. Het is een mix van 3 nummers, "Dave Darrell - Children", "Dave Darrell - Freeloader" en "Deadmau5 - strobe"
Men hint niet om een naamtopic, dat is gewoon triest.quote:
Ik mix ook, maar dat is metal. Ik houd niet van bliepjesmuziek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is een mix, geen remix. Het is een mix van 3 nummers, "Dave Darrell - Children", "Dave Darrell - Freeloader" en "Deadmau5 - strobe"
Huppelmutsjuhquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER DÖNER
Fluppelmutsquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen trek meer, ik heb hetquote:
Ik mag toch wel een vraag stellen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:43 schreef Dalando het volgende:
Het verschil tussen een remix en een mix niet weten.
Hallo daar lekker dingquote:
Wat een rotzooi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:43 schreef Dalando het volgende:
Het verschil tussen een remix en een mix niet weten.
Ik heb het ook eeuwen geleden gemixt trouwensquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een vraag stellen.Ik had niet eens door dat de naam van het bestand testmix was.
no ik had alleen de kip en sperzieboontjes gesnedenquote:
Laten we daar NIET over beginnen. Nee trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo daar lekker ding![]()
Je vriendin al gedumpt?
Waarom kom jij hier als ik in de auto zit en dus niet kan FOK!kenquote:
Tot nu toe klinkt het wel goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb het ook eeuwen geleden gemixt trouwensVolgensmij ergens in augustus
Maar nooit verwijdert, wel handig als mensen vragen of je een DJ bent, kun je je demo laten horen enzulks.
Psst, wat vind je van de overgangenquote:
Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Laten we daar NIET over beginnen. Nee trouwens.
Een grapje. Haha. Hoor mij lachen. Lachen gieren brullen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje![]()
Dat doen we dus ook nooit meer
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een grapje. Haha. Hoor mij lachen. Lachen gieren brullen.
Nou ik wilde je gewoon het gevoel geven dat je gewild was hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik wilde je gewoon het gevoel geven dat je gewild was hoor![]()
Je vergeet te reageren?quote:
Er staat toch een punt?quote:
De overgang tussen het eerste en het tweede nummer vind ik wel goed, de overgang tussen het tweede en het derde nummer vind ik maar matig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Psst, wat vind je van de overgangen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, hij was wat langer dan gedacht, maar dat is dan ook het moment waarop de DJ meestal tegen le publiek praat, maar dat gaat lastig zonder microfoon.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
De overgang tussen het eerste en het tweede nummer vind ik wel goed, de overgang tussen het tweede en het derde nummer vind ik maar matig.
En het gaat natuurlijk ook lastig zonder publiek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, hij was wat langer dan gedacht, maar dat is dan ook het moment waarop de DJ meestal tegen le publiek praat, maar dat gaat lastig zonder microfoon.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania hoopt dat het gaat regenen.
zou je denken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het gaat natuurlijk ook lastig zonder publiek.
Aangezien je een luisteraar bent ben je ook publiek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het gaat natuurlijk ook lastig zonder publiek.
Mot je tik op je bolle ogen hebben danquote:
Ja, daar doe ik vwo voor, om te denken.quote:
Ja, maar toch, een publiek van één aanspreken tijdens de overgang tussen nummers is toch anders dan een publiek van duizenden mensen aanspreken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Aangezien je een luisteraar bent ben je ook publiek.
Duivelquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania hoopt dat het gaat regenen.
Rokenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb auw![]()
Kreeg een aansteker tegen mn schouder gesmeten
Thx voor de feedback.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
@Dalando, ik vind je mix tof, alleen de overgang tussen het tweede en het derde nummer is matig. Voor de rest is het een goede mix.
Sommige vrouwen en pijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb auw![]()
Kreeg een aansteker tegen mn schouder gesmeten
Dat deed ik niet. Ik kreeg gewoon iets naar mn hoofd gesmetenquote:
De pijn vind ik niet erg. De wetenschap dat ik morgen een blauwe schouder heb welquote:
Ik had het ook niet over jou ik plaatste gewoon random "Rokenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed ik niet. Ik kreeg gewoon iets naar mn hoofd gesmeten
Die aansteker woog 10kg?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De pijn vind ik niet erg. De wetenschap dat ik morgen een blauwe schouder heb wel
Nee ik word al blauw als je verkeerd naar me kijktquote:
Huppel-smurf?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik word al blauw als je verkeerd naar me kijkt
Jaquote:
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik word al blauw als je verkeerd naar me kijkt
Ik gniffelde.quote:
Fucking held dat het is.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sommige mensen.
[..]
Ik gniffelde.
Nou ja echtquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Douchen, eten, hont uitgelaten, tijd voor bier?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik heb ook gewoon nog ff gedoucht, gewoon omdat het kan
Mn eten is er nog niet verdommequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Douchen, eten, hont uitgelaten, tijd voor bier?
Wat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
OA beantwoord gewoon alle brieven die naar Donald Duck worden gestuurd.
[ afbeelding ]
Succesquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn eten is er nog niet verdomme![]()
Als het nog lang duurt ga ik de gastheer opeten
Oh mijn god het is OAquote:
Is dat niet jouw zoon?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn eten is er nog niet verdomme![]()
Als het nog lang duurt ga ik de gastheer opeten
Zoon is uit logeren bij exquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt mattiequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Douchen, eten, hont uitgelaten, tijd voor bier?
Dank. Zal ik nodig hebbenquote:
Ik kan me nog herinneren dat te hebben gepaintquote:
Hehequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan mij nog herinneren dat ik mijzelf had voorgenomen die nooit te posten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat te hebben gepaint
Ja wil je wel weten hequote:
Vertel het 'm niet, straks komen ze erachter dat we geneukt hebbenquote:
Da's kutquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat ik mijzelf had voorgenomen die nooit te posten.
Betaald die gastheer ook voor bepaalde diensten?quote:
Ik zwijg als het graf!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vertel het 'm niet, straks komen ze erachter dat we geneukt hebben
Ach ja, kan gebeuren. Zo is het leven.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zwijg als het graf!!
Zijn er trouwens nog vrouwen solidair met de mossel hier?
OMDAT ETEN ER NOG NIET IS GODVERquote:
Life is a bitch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren. Zo is het leven.
Bakkes jijquote:
Wil je erover praten?quote:
Until you meet one.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Until you meet one. [ afbeelding ]
Hoi, ik ben een bitchquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Until you meet one. [ afbeelding ]
Ik dacht ik huppel even langsquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom kom jij hier als ik in de auto zit en dus niet kan FOK!ken
VAKER DOENquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik dacht ik huppel even langs
Welken liedjenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Jezus wat een baggermuziek staat er hier op zeg
Hoi, ik ben Ez.quote:
Happy hardcore uit mijn jeugd ofzo.quote:
quote:
Dan zet je een ander nummer op, moeilijk hè?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Jezus wat een baggermuziek staat er hier op zeg
DAT IS HET OOKquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
GA IK DOEN, volgens mij is het hier gezellig
Leuker dan in ARGquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
GA IK DOEN, volgens mij is het hier gezellig
Pst, zet je capslock eens uit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT IS HET OOK
FOOD IS ER NU HOEF IK DE GASTHEER NIET OP TE ETEN!!!
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT IS HET OOK
eetzequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT IS HET OOK
HET IS ZO.quote:
Wat voor downloadsnelheid heb je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
P_z die er 4 uur over doet om 5 GB binnen te halen
400 kb/secquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat voor downloadsnelheid heb je dan?
Bier en tieten is goed, leuke jongen heb ik alquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
HET IS ZO.Er is bier, tieten, leuke jongens (HINT), gezelligheid, tagjes, chrome plugins, devvers, en altijd wel iemand.
Kan je toch berekenen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat voor downloadsnelheid heb je dan?
Omg, dus coban is een shemale en aight1 is een wijf?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef aight1 het volgende:
Geen computerpraat aub dan word ik ongesteld
chocolade heb je nodigquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef aight1 het volgende:
Geen computerpraat aub dan word ik ongesteld
Thaise ladyboysquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, dus coban is een shemale en aight1 is een wijf?!Dit zag ik echt niet aankomen.
pauperigquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
400 kb/sec
Meestal is het 2 mb/sec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |