Not Foundquote:
Ja dat klopt. Je hebt de oude versie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /fok/udowu.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2 Server at dalando.nl Port 80
Ok, heb nu de nieuwe versie geinstalleerd en nu doet ie het wel weerquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Je hebt de oude versie.
Ah.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ok, heb nu de nieuwe versie geinstalleerd en nu doet ie het wel weer
milkshakesmaak watquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef coban het volgende:
@aight: ben ik ook. Ik heb eentje van milkshakesmaak
die is zo lekker he
ok interessant allemaal
Popjequote:
stuurt je automatisch naar het nieuwste topic van UDOWU en ook naar de nieuwste paginaquote:
Vergeven.quote:
quote:
oh ja dat is inderdaad erg vermoeiend ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Popje
[..]
stuurt je automatisch naar het nieuwste topic van UDOWU en ook naar de nieuwste pagina
roburrrrrrttttttquote:
Me boiiquote:
moet je toestemming van mama en pappa?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trek in pannenkoeken. Maar dat mag ik niet hebben
Ik heb tandpijn eikel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
moet je toestemming van mama en pappa?
dat vind ik een heul spannende.quote:
tandpijn hebben.quote:
Ik heb wel tandpijn, maar geen tand. Fantoompijn ofzoiets. Daarvoor moet ik nu volgepropt worden met verdovingsmiddelenquote:
Oeiquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb wel tandpijn, maar geen tand. Fantoompijn ofzoiets. Daarvoor moet ik nu volgepropt worden met verdovingsmiddelen
bureau tafel achtig iets.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Dalando het volgende:
2 legen flessen cola
1 fles lege ijsthee
4 lege zakken chips
verzameling van bierflesjes
tig aantal blikjes van vanalles
en een shitload aan losse papiertjes van vanalles.
En dat allemaal op een vlak van ong 80*80cm.
ja je weet zellfffquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
altijd in me hart Roburtt jij bent the best 23-02-11 baby nooit meer te scheiden
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Dalando het volgende:
2 legen flessen cola
1 fles lege ijsthee
4 lege zakken chips
verzameling van bierflesjes
tig aantal blikjes van vanalles
en een shitload aan losse papiertjes van vanalles.
En dat allemaal op een vlak van ong 80*80cm.
is het bij jou ook rommelig?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik kan er dus echt niet tegen als er zo'n rommel ligt hier
HET IS HONTquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:12 schreef aight1 het volgende:
Mensen die hun spullen niet gewoon opruimen na gebruik
oh mijn god geheimtaalquote:
wat voor saladequote:
Rezezainiaaiaiaiaiaiaaaquote:
met krieltjes en sperziebonen en kip en allesquote:
oeh mag ik een hapjequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
met krieltjes en sperziebonen en kip en alles
Kipquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
met krieltjes en sperziebonen en kip en alles
DAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
niet zo hard nu hoor ik mijn muzak nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij ook bedreigt. Ik heb 4 pagina's uitgeprint en ben er mee langs het politie bureau gegaan. Ze zeiden dat ze mij zouden terugbellen, maar de politie kennende ligt het nu in de prullenbak en trekken zij zich nu af op verkeer boetes die ze hebben uitgedeeld.
Maar zo gemakkelijk komen ze niet van mij af. Ik zal het nog een keer uitprinten en langs brengen als ik binnen 2 weken niets van ze hoor.
Oké.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
niet zo hard nu hoor ik mijn muzak niet
Blijf jij eens van kippetjelief af jij.quote:
Ze heeft genoeg liefde voor ons allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Blijf jij eens van kippetjelief af jij.
Oja?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg liefde voor ons allemaal
Hoe gaat die nieuwe hont van jou heten dan?quote:
Welke nieuwe hont?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe gaat die nieuwe hont van jou heten dan?
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik hou van iedereen in deze topikje hoor.
Bitch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat wisten we alllquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Ik haat iedereen in dit topic. Echt iedereen.
quote:
Mij ook?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef coban het volgende:
NEEEeeeeequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Een vrouwelijke pooier?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:29 schreef coban het volgende:
Hey dalalalallalalandoooo!
Ik wil ook pooier worden. Hoe moet dat?
Welk pakketje?!quote:
Een hoofdtelefoon.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/de(...)product-details.html
JOEPIEE
Da's niks voor DJ'squote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hoofdtelefoon.Geef mij maar in-ear.
Discriminator.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vrouwelijke pooier?
[..]
Welk pakketje?!
En dan huilen als je over een paar jaar doof bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hoofdtelefoon.Geef mij maar in-ear.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
JOEPIEE
Goede site wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
JOEPIEE
Ben jij dj dan?quote:
Ik ben 12, wat is dit een discriminator?quote:
En je kan niet doof worden van een hoofdtelefoon?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan huilen als je over een paar jaar doof bent
Jij bent mijn chick niet dus ik kan je niet troosten. Sorry. Wie hosselt Coban meestal?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef Rezania het volgende:
Je moet dan natuurlijk ook niet het volume te hoog zetten.
Ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij bent mijn chick niet dus ik kan je niet troosten. Sorry. Wie hosselt Coban meestal?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij bent mijn chick niet dus ik kan je niet troosten. Sorry. Wie hosselt Coban meestal?
In ieder geval niet P_z.quote:
ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Krijgen we nu klapjes, omdat we je haten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Niemand hosselt mij. Iedereen haat mij hier. Ze afschuwen me. Ze willen mij dood.
Dus je droom tijdens je coma was mooi?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban en ik waren zelfs een paar weken getrouwd.
Het was echt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je droom tijdens je coma was mooi?
hij doet het nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://dalando.nl/fok/testmix.mp3
bepaal zelf maar.
Die open je zelf toch al?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Open even een naamtopic voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |