Not Foundquote:
Ja dat klopt. Je hebt de oude versie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /fok/udowu.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2 Server at dalando.nl Port 80
Ok, heb nu de nieuwe versie geinstalleerd en nu doet ie het wel weerquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Je hebt de oude versie.
Ah.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ok, heb nu de nieuwe versie geinstalleerd en nu doet ie het wel weer
milkshakesmaak watquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef coban het volgende:
@aight: ben ik ook. Ik heb eentje van milkshakesmaak
die is zo lekker he
ok interessant allemaal
Popjequote:
stuurt je automatisch naar het nieuwste topic van UDOWU en ook naar de nieuwste paginaquote:
Vergeven.quote:
quote:
oh ja dat is inderdaad erg vermoeiend ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Popje
[..]
stuurt je automatisch naar het nieuwste topic van UDOWU en ook naar de nieuwste pagina
roburrrrrrttttttquote:
Me boiiquote:
moet je toestemming van mama en pappa?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trek in pannenkoeken. Maar dat mag ik niet hebben
Ik heb tandpijn eikel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
moet je toestemming van mama en pappa?
dat vind ik een heul spannende.quote:
tandpijn hebben.quote:
Ik heb wel tandpijn, maar geen tand. Fantoompijn ofzoiets. Daarvoor moet ik nu volgepropt worden met verdovingsmiddelenquote:
Oeiquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb wel tandpijn, maar geen tand. Fantoompijn ofzoiets. Daarvoor moet ik nu volgepropt worden met verdovingsmiddelen
bureau tafel achtig iets.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Dalando het volgende:
2 legen flessen cola
1 fles lege ijsthee
4 lege zakken chips
verzameling van bierflesjes
tig aantal blikjes van vanalles
en een shitload aan losse papiertjes van vanalles.
En dat allemaal op een vlak van ong 80*80cm.
ja je weet zellfffquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
altijd in me hart Roburtt jij bent the best 23-02-11 baby nooit meer te scheiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |