Een tweewerelden concept interessant? Hoeveel films zijn daar wel niet over gemaakt?quote:Op zondag 18 september 2011 23:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ach mij lijkt het concept best wel interessant anders.
Lijkt me ook erg vetquote:Op zondag 18 september 2011 22:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen al iets gehoord van deze serie? Komt in 2012 dacht ik, trailer ziet er bizar vet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel leuk, had wel een paar afleveringen nodig om er in te komen.quote:Op maandag 19 september 2011 12:15 schreef JDx het volgende:
Het seizoen is al een tijdje afgelopen, maar wat vonden jullie eigenlijk van Workaholics? Dat was zo slecht dat het weer leuk was
quote:Op maandag 19 september 2011 11:39 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg vet.
Fez is tof.. de acteur is alleen een sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een paar solide afleveringen. Ik ben iig blij dat er een S2 komt.quote:Op maandag 19 september 2011 12:15 schreef JDx het volgende:
Het seizoen is al een tijdje afgelopen, maar wat vonden jullie eigenlijk van Workaholics? Dat was zo slecht dat het weer leuk was
lijkt me creepy en fascinerend tegelijkertijd, maar heeft het risico in zich om snel saai te worden.quote:Op zondag 18 september 2011 22:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen al iets gehoord van deze serie? Komt in 2012 dacht ik, trailer ziet er bizar vet uit.
In bepaalde scenes viel dat inderdaad enorm op.quote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef JDx het volgende:
Vinden jullie trouwens ook dat die chick van Secret Circle erg veel lijkt op die chick van Heroes? Je zou haast denken dat dat expres is gedaan. Vind de serie wel iets minder volwassen dan Heroes, dit is toch echt gericht op jonger publiek.
Secret Circle lijkt mij ook voor een jonger publiek bestemt, mijn tienerdochter vond het iig wel leuk, zoals ik al had verwachtquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef JDx het volgende:
Vinden jullie trouwens ook dat die chick van Secret Circle erg veel lijkt op die chick van Heroes? Je zou haast denken dat dat expres is gedaan. Vind de serie wel iets minder volwassen dan Heroes, dit is toch echt gericht op jonger publiek.
Exact dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef Tegan het volgende:
New Girl trouwens gezien. Begin viel heel erg tegen. Maar daarna werd het ietsje beter. Geen hoogstaande serie verder. Maar het heeft potentie om te groeien naar beter dan dit.
Ja hij was ook wel grappig, maar alleen als de cast in zijn totaal leuk is werkt zoiets, bijvoorbeeld bij Happy Friends voelt het veel natuurlijker aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:26 schreef Tegan het volgende:
Ik vond alleen Smith echt leuk van de kerels... Maar ik kende hem al van Veronica Mars.
Hehe typoquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:35 schreef Tegan het volgende:
Happy Friends?
Maar goed, ik kijk het nog even aan. Niet alles is vanaf aflevering een geweldig. Sommige series die ik geweldig vind zijn ronduit slecht in de pilot.
Dat vroeg ik mij dus ook af. Maar er zal wel een flinke plot twist in zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef byah het volgende:
Homeland
Alleen vraag ik me af hoe ze hier een langlopende serie van kunnen maken.
Ik ook niet, maar het valt wel mee, I just want my pants back is ook MTV maar beter dan Awkward.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook af. Maar er zal wel een flinke plot twist in zitten.
Verder vind ik Awkward wel grappig. Ik ben helemaal niet zo van de MTV-series, maar het kijkt wel lekker weg.
Zo kun je weer 1000 Amerikaanse series gaan bekijken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
2 Broke Girls is wel tof. Geen comedy die echt super super goed is maar dat heeft bijna geen enkele comedy in hun eerste afleveringen. Maar het heeft potentie! En het is leuk vermaak. Leuke oneliners
Nee, nee, en nog eens nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef JDx het volgende:
Nou dat Playboy Club blijf ik ook wel kijken, erg leuk, wil zich wel serieuzer voordoen dan dat het is (niet zoals Suits wat meteen serieus en echt overkwam, tenminste dat vond ik). Dit komt allemaal nog een beetje wannabe jaren 60 over (nep Hef is ook erg jammer, snap dat hij niet meer zo jong is en dus niet in de serie kan, maar laat het dan grotendeels achterwege), maar het hele sfeertje, de muziek en het verhaal spreekt me tot nu toe wel aan.
Daar zijn lage ratings wel goed voor ja, dat je toch niet veel verwachtquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef JDx het volgende:
Ja dat had ik al gezien, dus ging sceptisch kijken, maar viel me erg mee! Misschien omdat ik lage verwachtingen had, maar het was best leuk, benieuwd naar ep2.
Viel mij ook mee, hoewel die outfits mij weinig doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef yavanna het volgende:
Net The Playboy Club gezien. Ik vond het wel een goede eerste aflevering, ben benieuwd naar de rest v.h season.En die Bunny pakjes blijven gaaf.
gister de eerste aflevering gekeken, mijn man vond er geen reet aan, ik wil nu weten hoe het verder in elkaar steektquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:19 schreef CrazyAces het volgende:
Ringer is niks voor mij. Eerste episode gekeken.. maar nee
Niemand houdt je tegenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef Tegan het volgende:
Awkward. was weer tof. Die verdient een eigen topic.
Vond ik ook, ik heb de pilot niet afgekeken en de rest van de afleveringen schijnen niet veel beter te zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:29 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een half uur naar Falling Skies gekeken, maar godverdomme wat is dat saai.
Ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |