Je denkt er niet aan, je komt het tegen in het liefdesproces en dan is het een klein afknappertje wat dan weer leidt tot dat je effe niet meer zo verliefd bent als je eerst was.quote:Op maandag 19 september 2011 16:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay bij mij werkt het iets anders. Al mijn vriendinnen die ik heb gehad (en degene die ik nu heb) kende ik nauwelijks van te voren en hebben me in zeer korte tijd verliefd gemaakt en heb dat ook zeer snel wederzijds gemaakt (soms dezelfde avond nog). Maargoed dat is persoonlijk.
Maar ik blijf er ook bij dat aantrekkingskracht alks het erop aan komt nauwelijks tot niet beinvloed wordt door dat soort praktische zaken. Ik vind alleen al denken aan dat soort dingen tijdens het liefdesproces potentieverlagend werken.
Nah dat zijn toch zaken die directer iets in de weg staan dan het feit of ze al dan niet een auto mag besturen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je denkt er niet aan, je komt het tegen in het liefdesproces en dan is het een klein afknappertje wat dan weer leidt tot dat je effe niet meer zo verliefd bent als je eerst was.
Ik had ook ooit een meisje dat ik leuk vond, maar naar verloop van tijd vertoonde ze schizofrene trekjes waardoor er geen pijl op wat ze doet te trekken is, en ze zoop veel teveel waardoor ik haar van de grond op moest rapen in de discotheek. En ze rookte teveel, wilde daar weer mee stoppen, maar dat lukte telkens niet (= teken van zwakte). dus toen was de verliefdheid snel voorbij. Ik moet zeggen dat het niet kunnen stoppen met roken een grotere afknapper is dan het roken zelf. Ik vind zo iemand dan toch een zwakkeling.
Oh dus jij gaat nu voor mij bepalen wat mijn eisenlijstje mag zijn omdat jij geen rijbewijs hebt? Zelfde smaak van muziek vind ik niet belangrijk, omdat die van mij vrij divers is. Met carnaval dans ik de polonaise op hoempa muziek, ik ga naar rockfestivals en naar dancefestivals, en naar nederlandstalige festivalsquote:Op maandag 19 september 2011 17:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nah dat zijn toch zaken die directer iets in de weg staan dan het feit of ze al dan niet een auto mag besturen.
Dat vind ik van dezelfde orde als dat iemand dezelfde smaak voor muziek heeft of niet.
Ik bepaal niets voor je. Als je het echt zo van belang vind soit.quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh dus jij gaat nu voor mij bepalen wat mijn eisenlijstje mag zijn omdat jij geen rijbewijs hebt? Zelfde smaak van muziek vind ik niet belangrijk, omdat die van mij vrij divers is. Met carnaval dans ik de polonaise op hoempa muziek, ik ga naar rockfestivals en naar dancefestivals, en naar nederlandstalige festivals.
Dat. Wel laatdunkend over laag-opgeleiden praten, maar vervolgens de zielige knul spelen zonder geldquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:53 schreef valek het volgende:
Hij doet nogal laagdunkend over laag opgeleiden. Jammer om zo arrogant te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |