abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2011 @ 17:07:23 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102143873
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Okay bij mij werkt het iets anders. Al mijn vriendinnen die ik heb gehad (en degene die ik nu heb) kende ik nauwelijks van te voren en hebben me in zeer korte tijd verliefd gemaakt en heb dat ook zeer snel wederzijds gemaakt (soms dezelfde avond nog). Maargoed dat is persoonlijk.

Maar ik blijf er ook bij dat aantrekkingskracht alks het erop aan komt nauwelijks tot niet beinvloed wordt door dat soort praktische zaken. Ik vind alleen al denken aan dat soort dingen tijdens het liefdesproces potentieverlagend werken.
Je denkt er niet aan, je komt het tegen in het liefdesproces en dan is het een klein afknappertje wat dan weer leidt tot dat je effe niet meer zo verliefd bent als je eerst was.
Ik had ook ooit een meisje dat ik leuk vond, maar naar verloop van tijd vertoonde ze schizofrene trekjes waardoor er geen pijl op wat ze doet te trekken is, en ze zoop veel teveel waardoor ik haar van de grond op moest rapen in de discotheek :'). En ze rookte teveel, wilde daar weer mee stoppen, maar dat lukte telkens niet (= teken van zwakte). dus toen was de verliefdheid snel voorbij. Ik moet zeggen dat het niet kunnen stoppen met roken een grotere afknapper is dan het roken zelf. Ik vind zo iemand dan toch een zwakkeling.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 19 september 2011 @ 17:14:37 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_102144188
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je denkt er niet aan, je komt het tegen in het liefdesproces en dan is het een klein afknappertje wat dan weer leidt tot dat je effe niet meer zo verliefd bent als je eerst was.
Ik had ook ooit een meisje dat ik leuk vond, maar naar verloop van tijd vertoonde ze schizofrene trekjes waardoor er geen pijl op wat ze doet te trekken is, en ze zoop veel teveel waardoor ik haar van de grond op moest rapen in de discotheek :'). En ze rookte teveel, wilde daar weer mee stoppen, maar dat lukte telkens niet (= teken van zwakte). dus toen was de verliefdheid snel voorbij. Ik moet zeggen dat het niet kunnen stoppen met roken een grotere afknapper is dan het roken zelf. Ik vind zo iemand dan toch een zwakkeling.
Nah dat zijn toch zaken die directer iets in de weg staan dan het feit of ze al dan niet een auto mag besturen.

Dat vind ik van dezelfde orde als dat iemand dezelfde smaak voor muziek heeft of niet.
  maandag 19 september 2011 @ 17:20:02 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102144406
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nah dat zijn toch zaken die directer iets in de weg staan dan het feit of ze al dan niet een auto mag besturen.

Dat vind ik van dezelfde orde als dat iemand dezelfde smaak voor muziek heeft of niet.
Oh dus jij gaat nu voor mij bepalen wat mijn eisenlijstje mag zijn omdat jij geen rijbewijs hebt? Zelfde smaak van muziek vind ik niet belangrijk, omdat die van mij vrij divers is. Met carnaval dans ik de polonaise op hoempa muziek, ik ga naar rockfestivals en naar dancefestivals, en naar nederlandstalige festivals :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102144624
Afknappers zijn toch zelden rationeel. Als iemand het een afknapper vindt dat de man/vrouw van zijn dromen geen rijbewijs heeft, dan denk ik: nou mooi pech voor die persoon dan. Is hij (zij) effe stom dat hij zijn unieke kans laat lopen... ;)

Maar goed, zo heeft iedereen wel iets. Vroeger was ik ook wat veeleisender dan tegenwoordig, maar ja: ik heb ook wel eens een relatie gehad met iemand die aan joints roken verslaafd was. Dat hield niet lang stand. Had ik toch maar softdrugs op mijn lijstje principele afknappers gezet... :')
  maandag 19 september 2011 @ 17:30:02 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_102144842
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oh dus jij gaat nu voor mij bepalen wat mijn eisenlijstje mag zijn omdat jij geen rijbewijs hebt? Zelfde smaak van muziek vind ik niet belangrijk, omdat die van mij vrij divers is. Met carnaval dans ik de polonaise op hoempa muziek, ik ga naar rockfestivals en naar dancefestivals, en naar nederlandstalige festivals :).
Ik bepaal niets voor je. Als je het echt zo van belang vind soit.

Maar ik geloof niet dat het vaak het verschil zal maken. Eigenlijk denk ik dat het zoiets kleins is dat het altijd door veel grotere krachten overruled wordt.

Redenen om af te knappen zijn imo eerder
-Er is fysiek geen aantrekkingskracht
-Iemand leeft op een ander niveau qua intelligentie (vooral iemand is oerdom)
-Iemand heeft een vervelend kutkarakter
-De levenswijze/overtuiging matcht niet

Allemaal redelijk grote dingen
pi_102181529
Ik vraag me af wat de antwoorden waren als deze in pta stond.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:28:24 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102183945
Vrouwen willen graag wat andere vrouwen hebben. ik denk dat bij veel vrouwen dan toch de behoefte onstaat dat op zn minst een van beide partners een auto heeft. Zg omdat het handig is.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 21 september 2011 @ 15:14:48 #83
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102220197
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:53 schreef valek het volgende:
Hij doet nogal laagdunkend over laag opgeleiden. Jammer om zo arrogant te doen.
Dat. Wel laatdunkend over laag-opgeleiden praten, maar vervolgens de zielige knul spelen zonder geld :')
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')