Ja , goed punt.quote:Op zondag 18 september 2011 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jaja vrijheid blijheid en iedereen bloemetjes in z'n haar.
Als je volwassen wordt zal je wel eens tot de conclusie komen dat niet iedereen even lief is en goede intenties heeft.
Ik vind het vooral belangrijk dat iedereen naar rato (ook financieel dus!) bijdraagt om het hier leefbaar te houden. Een werkloze Nederlander krijgt iets uit de pot omdat hij of zij of zijn familie doorgaans ook flink meegelapt heeft. Buitenlanders die niets toevoegen en alleen maar geld kosten en dan ook nog eens onze normen en waarden negeren zijn hier wat mij betreft niet welkom.quote:Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef twaalf het volgende:
[..]
We zijn allemaal aardbewoners, Hofstad. Het is zot om iemand de toegang te ontzeggen omdat hij toevallig niet van daar is. Kan hij het helpen dat hij toevallig in Marokko of Polen is geboren?
Wat TF is 'links gelijkheidsdenken'? Iran gebiedt mensen een hoofdoek om te doen, Nederland verbiedt mensen een boerka om te doen. Nou, beide overheidsrepressie, toch? Wat heeft dat nou weer met 'links gelijkheidsdenken' te maken?quote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Aha, dus dat de staat iets verplicht maakt het vergelijkbaar. Zoals ik al zei, je schiet door in het gelijkheidsdenken.
Een GEBOD en een VERBOD zijn niet hetzelfde.quote:Op zondag 18 september 2011 16:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat TF is 'links gelijkheidsdenken'? Iran gebiedt mensen een hoofdoek om te doen, Nederland verbiedt mensen een boerka om te doen. Nou, beide overheidsrepressie, toch? Wat heeft dat nou weer met 'links gelijkheidsdenken' te maken?
Rrright.quote:Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een GEBOD en een VERBOD zijn niet hetzelfde.
Zo is het verbod op moord prima te rechtvaardigen. Een gebod op moord echter niet.
Een aantal berichten erboven wel.quote:En er staat geen 'links' in die quote die je aanhaalde.
Equivalent, want een gebod op X is hetzelfde als een verbod op niet-X.quote:Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een GEBOD en een VERBOD zijn niet hetzelfde.
Als jij je niet zou opwinden dan zou je ook niet reageren, het feit dat je al dagen je mening aan het verwoorden bent in dit topic en andere geeft juist aan dat het je bezigt en blijkbaar wind het je zo op dat je vind dat je anderen hun ongelijk moet aantonen of moet reageren op meningen van anderenquote:Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben bang voor confrontaties? Hoe verklaar je dan dat ik in vrijwel elk topic in de clinch lig met jou? Ik heb geen enkel probleem met het tegenspreken van anderen. Maar houdt dat in dat ik mij op moet winden over vrouwen in burqa's of moslims die bidden op straat?
"over vrouwen in burqa's of moslims die bidden op straat".quote:Op zondag 18 september 2011 17:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Als jij je niet zou opwinden dan zou je ook niet reageren, het feit dat je al dagen je mening aan het verwoorden bent in dit topic en andere geeft juist aan dat het je bezigt en blijkbaar wind het je zo op dat je vind dat je anderen hun ongelijk moet aantonen of moet reageren op meningen van anderen
Wat jij wilt. En nu?quote:Op zondag 18 september 2011 17:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Als jij je niet zou opwinden dan zou je ook niet reageren, het feit dat je al dagen je mening aan het verwoorden bent in dit topic en andere geeft juist aan dat het je bezigt en blijkbaar wind het je zo op dat je vind dat je anderen hun ongelijk moet aantonen of moet reageren op meningen van anderen
Nee.quote:Op zondag 18 september 2011 17:06 schreef twaalf het volgende:
[..]
Equivalent, want een gebod op X is hetzelfde als een verbod op niet-X.
Je mag niet doden vs je moet doden.quote:Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef Monidique het volgende:
Je mag niet doden versus ge zult niet doden.
Ja en jouw standaard riedeltje is 'ik heb er geen last van dus boeiend'.quote:Op zondag 18 september 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Zeg Clan, is dat trouwens een standaard-riedeltje dat je gebruikt als je de mening van een mede-users niet kan waarderen? Ik vind het namelijk nogal een dooddoener. 'Je reageert, dus je windt je op.'
Tsja.
Dat is toch totaal iets anders,quote:Op zondag 18 september 2011 17:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je mag niet doden vs je moet doden.
Verbod vs gebod. Jij plaatste 2 verboden.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is toch totaal iets anders,!
Zelfs als ik ergens last van heb, hoeft dat mijns inziens niet direct te leiden tot een verbod. Maar goed, je moet natuurlijk wat als je in de veronderstelling leeft dat het westen wordt overgenomen door moslims.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en jouw standaard riedeltje is 'ik heb er geen last van dus boeiend'.
Elk gebod is ook een verbod. Je kunt zeggen dat Iran gebiedt om een boerka te dragen. Je kunt ook zeggen dat Iran het verbiedt om geen boerka te dragen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verbod vs gebod. Jij plaatste 2 verboden.
Probeer het nog eens.quote:Op zondag 18 september 2011 17:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verbod vs gebod. Jij plaatste 2 verboden.
Kom nou eens een jaartje of wat in Laakkwartier wonen of zo en dan spreek ik je daarna wel.quote:Op zondag 18 september 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs als ik ergens last van heb, hoeft dat mijns inziens niet direct te leiden tot een verbod. Maar goed, je moet natuurlijk wat als je in de veronderstelling leeft dat het westen wordt overgenomen door moslims.
Sorry, ik kom niet meer in aanmerking voor sociale huurwoningen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kom nou eens een jaartje of wat in Laakkwartier wonen of zo en dan spreek ik je daarna wel.
Last hebben van geweld o.i.d. is begrijpelijk. Last hebben van wat mensen dragen daarentegen...quote:Op zondag 18 september 2011 17:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kom nou eens een jaartje of wat in Laakkwartier wonen of zo en dan spreek ik je daarna wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |