Prachtige schijnbewegingen.quote:
zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die in de OP.
Het gras was heel vochtig en hij had zijn schroefnoppen vergeten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Prachtige schijnbewegingen.![]()
Jammer dat het net misgaat.
Je moet er af en toe ook even om lachen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:54 schreef Buitendam het volgende:
Ja, we lachen ons dood om die kolderieke Manolev, maar als je dit soort figuren opstelt kun je lullen tot je een ons weegt over tactieken maar dan word je gewoon geen kampioen.
Nee tegen 020 is toch echt de kraker. Dat heeft niet alleen te maken met hoe goed een team op dat moment is. Het zijn ook supporters, clubnames etc die een kraker vormen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:33 schreef Devv het volgende:
Dit is niet de kraker. Voor PSV misschien. Maar ik schat AZ op dit moment hoger in dan PSV. Dat gaat de echte kraker worden.
Voor Ajax misschien. Voor AZ is de wedstrijd tegen Twente de echte kraker. Dat team wordt hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:33 schreef Devv het volgende:
Dit is niet de kraker. Voor PSV misschien. Maar ik schat AZ op dit moment hoger in dan PSV. Dat gaat de echte kraker worden.
Ajax kleiner dan PSVquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Sowieso moet PSV gewoon weer kampioen worden. Dat 3 seizoenen op rij de wat "kleinere clubs" de hegemonie van PSV doorbreken kan gewoon niet. Dat neem ik ze wel kwalijk. Overmorgen sturm en drang. Wanneer Dries de eerste goal scoort, moet Ajax wel komen en dan wordt het een afstraffing van vanjewelste voor onze Amsterdamse vrienden.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Sowieso moet PSV gewoon weer kampioen worden. Dat 3 seizoenen op rij de wat "kleinere clubs" de hegemonie van PSV doorbreken kan gewoon niet. Dat neem ik ze wel kwalijk. Overmorgen sturm en drang. Wanneer Dries de eerste goal scoort, moet Ajax wel komen en dan wordt het een afstraffing van vanjewelste voor onze Amsterdamse vrienden.
Gelukkig is er toch iemand waarvoor je naar het stadion gaat. Leuk voor de supporters.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:56 schreef tech4u het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer dat Gijp er niet is vanavond bij VI.
Doe normaal man, Rutten is één van de beste trainers in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:01 schreef joers1 het volgende:
Bij verlies of gelijkspel....direct die enorme sukkel van een Rutten buitengooien...
Tsjah ..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:03 schreef joers1 het volgende:
...en dan zegt een supporter van de club die meer trainers verslijt dan ballen?
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant bent jpgquote:
Alsof PSV over Ajax heen walst ofzo. Ik hoop het wel, maar als je reëel bent dan zie je dat we met name in de verdediging en in de afwerking veel en veel te kort komen om ook maar aanspraak te maken voor de top 3.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant bent jpg
Top 3 moet met dit materiaal natuurlijk wel haalbaar zijn, daar is de individuele kwaliteit goed genoeg voor. FC Twente vind ik namelijk ook vrij zwak spelen en jullie hebben meer individuele kwaliteit dan Twente.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Alsof PSV over Ajax heen walst ofzo. Ik hoop het wel, maar als je reëel bent dan zie je dat we met name in de verdediging en in de afwerking veel en veel te kort komen om ook maar aanspraak te maken voor de top 3.
Zeker als je ziet in welke vorm AZ is ( met ons afdankertje Marcellis ).
Dat sowieso,preud’homme,theo janssen en Ruiz die wegvallen,en chadli blijft blessuregevoelig. Die schrijf ik nu al af voor het kampioenschap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Top 3 moet met dit materiaal natuurlijk wel haalbaar zijn, daar is de individuele kwaliteit goed genoeg voor. FC Twente vind ik namelijk ook vrij zwak spelen en jullie hebben meer individuele kwaliteit dan Twente.
Vorig jaar was hun verdediging ook al niet zo goed maar het valt nu meer op omdat Co veel aanvallender speelt dan Preud'homme. Er wordt nu meer van de verdedigers verwacht en dat lijken ze nog niet waar te maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:31 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Dat sowieso,preud’homme,theo janssen en Ruiz die wegvallen,en chadli blijft blessuregevoelig. Die schrijf ik nu al af voor het kampioenschap.
Ik denk trouwens ook dat PSV op individueele kwaliteiten de beker kan winnen.
Maar dat terzijde,even verder gaand over Twente,waar ze vorig jaar een topverdediging hadden,zie je nu echt niks meer van. Douglas (bijvoorbeeld tegen benfica) die rondloopt als een gek,wisgerhof die uit spanning rare schwalbes gaat maken,en ze vallen gewoon tegen vergeleken met vorig jaar.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
'Alle Polen zijn homo's' terwijl je homosexuele sterspeler een bal aanneemt van je Poolse keeper....
Gelet op het gemiddelde niveau van tribune-liedjes schat ik niet in dat het zo intelligent bedoeld was....quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
Misschien bedoelden ze homo sapiens.![]()
Ik wel meer hoor, maar tegen Ajax komt het goed. Lekker weer een vol stadion, lekkere tijd ook. Dus geen zorgen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gelet op het gemiddelde niveau van tribune-liedjes schat ik niet in dat het zo intelligent bedoeld was....
Hoe dan ook, het is zo'n beetje het enige liedje wat ik van de PSV-supporters heb gehoord, toch wel erg triest.
Schrijf je PSV dan ook af? Het feit dat ze in een moeilijke uitwedstrijd tegen Fullham toch een punt weten weg te slepen is toch iets waar PSV niet aan kan op het moment. Zelfs in wedstrijden die we domineren, verliezen we punten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:31 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Dat sowieso,preud’homme,theo janssen en Ruiz die wegvallen,en chadli blijft blessuregevoelig. Die schrijf ik nu al af voor het kampioenschap.
Ik denk trouwens ook dat PSV op individueele kwaliteiten de beker kan winnen.
Maar dat terzijde,even verder gaand over Twente,waar ze vorig jaar een topverdediging hadden,zie je nu echt niks meer van. Douglas (bijvoorbeeld tegen benfica) die rondloopt als een gek,wisgerhof die uit spanning rare schwalbes gaat maken,en ze vallen gewoon tegen vergeleken met vorig jaar.
Ik snap trouwens niet waarom hier zo blij over gedaan wordt. Wat is er mis mee dat PSV daar iets mee probeert? Lijkt me best nuttig om van bovenaf het duidelijke overzicht te hebben. Dat ze bij VItv de neiging hebben om bij ieder nieuwe innovatie het in het belachelijke te trekken wil niet zeggen dat het per definitie ook een onzinnige vinding is. Het is veel flexibeler dan een oplossing met camera's aan kabels. Zou het ook wel tof vinden wanneer ze het zouden gebruiken tijdens wedstrijden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Halen jullie de 'Octocopter' er ook bij dan?
Rutten gaat dus precies hetzelfde doen tegen Ajax als tegen Legia. Zou hij de fouten er oook uithalen, zoals Lens die naar binnen trekt en conflicteert kwa lijn met Matavz? Niemand die achter Wijnaldum het gat dicht wanneer Gini diep gaat? Waarschijnlijk niet.quote:Matavz en Tyton in de basis bij PSV-Ajax
ANP
EINDHOVEN - PSV speelt zondag in de topper tegen Ajax met Tim Matavz in de punt van de aanval.
Dat heeft trainer Fred Rutten vrijdagmiddag bekendgemaakt. Przemyslaw Tyton staat op doel, het centrale verdedigingsblok Marcelo en Bouma blijft waarschijnlijk intact. Rutten stelde gisteren dat Marcelo tegen Legia Warschau uitstekend heeft gespeeld, behoudens de beginfase.
De trainer denkt nog na over de speelwijze op het middenveld, al zullen de namen niet veranderen. Van rechts naar links zullen Wijnaldum, Toivonen en Strootman het middenveld gaan vormen. Of doelman Isaksson fit genoeg is voor een plekje op de bank, is nog onduidelijk. Is hij er niet bij, dan zal opnieuw Khalid Sinouh de reservebank bevolken. Vierde keeper Cassio Ramos zit op dit moment in Brazilië.
Vermoedelijke opstelling PSV: Tyton; Manolev, Marcelo, Bouma, Pieters; Wijnaldum, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Mertens.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)asis-bij-PSVAjax.ece
Gast, waar heb je het over. Een leeg stadion, door een wedstrijd die vroeg begon tegen een onaantrekkelijke tegenstander en een PSV dat gewoon ruk speelt. Tegen Ajax zal het gewoon vol zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gelet op het gemiddelde niveau van tribune-liedjes schat ik niet in dat het zo intelligent bedoeld was....
Hoe dan ook, het is zo'n beetje het enige liedje wat ik van de PSV-supporters heb gehoord, toch wel erg triest.
Mijn eerste post was natuurlijk om te chargeren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Alsof PSV over Ajax heen walst ofzo. Ik hoop het wel, maar als je reëel bent dan zie je dat we met name in de verdediging en in de afwerking veel en veel te kort komen om ook maar aanspraak te maken voor de top 3.
Zeker als je ziet in welke vorm AZ is ( met ons afdankertje Marcellis ).
Tijdens wedstrijden vind ik het onhandig. Wat nou als dat ding ineens uitvalt, iemand gooit er wat tegen aan of wat dan ook. Stort dat ding neer op het veld of in de tribunes. Daar is al een oplossing voor, bij Bayern zag ik het geloof ik. Zo'n balk of kabel boven het veld die dan naar beneden ging en heen en weer. Weet het niet meer precies. Maar tijdens training is zo'n ding zeker handig. Lekker nabespreken wat je fout doet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:09 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom hier zo blij over gedaan wordt. Wat is er mis mee dat PSV daar iets mee probeert? Lijkt me best nuttig om van bovenaf het duidelijke overzicht te hebben. Dat ze bij VItv de neiging hebben om bij ieder nieuwe innovatie het in het belachelijke te trekken wil niet zeggen dat het per definitie ook een onzinnige vinding is. Het is veel flexibeler dan een oplossing met camera's aan kabels. Zou het ook wel tof vinden wanneer ze het zouden gebruiken tijdens wedstrijden.
Sliske de rat moet godverdomme opdonderen,welke mongool zet focking Ojo er nou inquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn eerste post was natuurlijk om te chargeren.
Ik denk dat dit PSV zodra het eenmaal loopt, mee gaat doen om het kampioenschap. Ik ben namelijk ook nog niet heel erg onder de indruk van de concurrentie. De focus ligt nu heel erg op PSV. Maat Twente heb ik ook nog niet zien sprankelen en Ajax was ook niet heel sterk tegen het B elftal van Lyon. Positioneel wel aardig, maar een aantal erg grote kansen tegen. Az speelt wel leuk, maar daar verwacht men niets van.
Dat hier steeds wordt geroepen dat Matavs van de zijkanten gevoerd dient te worden klopt ook niet. Hij anticipeert gewoon goed. Op steekballen en op voorzetten. Het enige wat er aan scheelt is onze defensieve rechterkant. Manolev en Marcelo. Lens is ook hopeloos uit vorm, maar die kan nog een eventuele bevlieging hebben.
Ik denk dat tegen Ajax Mertens weer het verschil zal maken. Mertens zal steeds vd Wiels zwakke linker opzoeken, waardoor de Jong of Alderweireld bij moet sluiten en er ruimte ontstaat voor de Stroot, Toiboy en Matavs. Daarnaast kan Pieters op die manier steeds opkomen. Ben alleen benieuwd hoe Eriksen opgevangen gaat worden. Lijkt me geenklusje voor Wijnaldum.
Nou met een steen kom je toch echt als man rond de 27 écht wel tot de bovenkant van het stadion. Met vaak gooien,en een heli die best laag vliegt,moet het wel lukken. Maar het zal niet elke wedstrijd gebeuren ofzo..quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Ach, hoe groot is de kans dat dat gebeurd? En je moet wel goed kunnen gooien wil je dat ding raken. Maar zooi op het veld gooien is ook verboden. En aangezien je dat ding niet kan raken zonder iets op het veld te gooien, zal dat wel niet gebeuren. Tijdens de warming up moet je het natuurlijk niet doen. Tijdens het WK waren ze ook op die camera aan het schieten
Maar reëel gezien denk ik dat het sowieso niet haalbaar is om het tijdens een wedstrijd te gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat dat ding een accu heeft die langer dan 20 minuten meegaat.
Maar dat perspectief van boven vind ik wel wat hebben.
Half 1 lekkere tijd..quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wel meer hoor, maar tegen Ajax komt het goed. Lekker weer een vol stadion, lekkere tijd ook. Dus geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |