Dat dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:10 schreef Casos het volgende:
Dat ding is sinds 7-09-1898 in gebruik en nu vallen we (naja, iemand) daarover?
Zo was het ook met die discussie over de naam negerzoenenquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:13 schreef Appelknaller het volgende:
Wel grappig dat het geen eens negers zijn die hier over zeuren.
Waxinelichthouderafweergeschut.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef Beardy het volgende:
Neem gewoon een nieuwe gouden koets, met de volgende extra's;
- ABS
- GPS
- electronisch blinderende ramen (zoals het zonnedak van mijn Maybach heeft)
- waxinelichthouderafweerinstallatie
- rolstoellift (hee Bea wordt een daggie ouder)
- veiligheidsriemen voor de koetsier en de inzittenden
- kogelvrij glas en constructie
Oke top. Dus als we dit doen mogen die negers niet meer klagen!quote:maar zo zou Nederland wel in het reine komen met het verleden.
De Sovjet-tijden herleven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Oproepen tot geschiedsvervalsing. Chique.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:10 schreef Casos het volgende:
Dat ding is sinds 7-09-1898 in gebruik en nu vallen we (naja, iemand) daarover?
Het zijn echt ontzettend vaak rijke, blanke mensen die hier over miepen. Iets met schuldgevoel enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:13 schreef Appelknaller het volgende:
Wel grappig dat het geen eens negers zijn die hier over zeuren.
Mariko gewoon overschilderen - een pot groene verf lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:25 schreef Wokkel het volgende:
Mariko Peters herinnert mij aan een gruwelijk verhaal in de binnenlanden van Afghanistan. Het doet me denken aan de tijd waarin ambtenaren dachten dat integriteitsregels niet voor hun golden.
En de partij voor de dieren natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:29 schreef waht het volgende:
Trouwens, nu we het hier toch over hebben. Kijk eens goed naar het wapen van Nederland:
http://upload.wikimedia.o(...)Netherlands_-_02.svg
Ik vind het echt niet kunnen dat leeuwen op een dergelijk perverse wijze worden afgebeeld. Willen we ooit in het reine geraken met onze dierenbroeders moeten we dit veranderen. Zet er een aantal roomblanke Nederlanders voor in de plaats, dan krijgen we ook de goedkeuring van de SP en GL.
Och uiteraard, hoe heb ik die kunnen vergeten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
En de partij voor de dieren natuurlijk.
Ze hebben het piemeltje al gecensureerd in de nieuwe huisstijl.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:29 schreef waht het volgende:
Trouwens, nu we het hier toch over hebben. Kijk eens goed naar het wapen van Nederland:
http://upload.wikimedia.o(...)Netherlands_-_02.svg
Ik vind het echt niet kunnen dat leeuwen op een dergelijk perverse wijze worden afgebeeld. Willen we ooit in het reine geraken met onze dierenbroeders moeten we dit veranderen. Zet er een aantal roomblanke Nederlanders voor in de plaats, dan krijgen we ook de goedkeuring van de SP en GL.
Mariko Peter op haar manke, blinde, half verbrande morele pony.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mariko Peters (GL). Het corupte kamerlid van Groen Links met het ethisch besef van een borrelnoot wil gaan bepalen wat ethisch verantwoord is? Dacht het niet.
White guilt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zijn echt ontzettend vaak rijke, blanke mensen die hier over miepen. Iets met schuldgevoel enzo
En de PvdA was in de jaren 70 goede vrienden met de SED in de DDR.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft de SP al excuus aangeboden voor het steunen van Mao?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mariko Peter op haar manke, blinde, half verbrande morele pony.
Van wie? Ik heb er nooit iemand over horen klagen. Misschien moeten de heer Van Bommel en mevrouw Peters eens stoppen met voor andere mensen denken.quote:De tekening met halfnaakte zwarte mannen en vrouwen die hun rijkdommen aanbieden aan het koningshuis roept “grote weerstand op
Nee dat was een marketingstunt. Ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zo was het ook met die discussie over de naam negerzoenen
Dus het verwijderen van het woord neger uit de merknaam was puur voor commerciele doeleinden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee dat was een marketingstunt. Ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist.
Zo op het eerste oog komen die pakketten niet boven de 20 kilo uit. Dat moet ook wel anders had de ARBO eerder al aan de bel getrokken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:36 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Als we nu gewoon zeggen dat ze bij Convoi werken?
Ja, maar het was niet erg effectief.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus het verwijderen van het woord neger uit de merknaam was puur voor commerciele doeleinden?
Dit. Next.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mariko Peters (GL). Het corupte kamerlid van Groen Links met het ethisch besef van een borrelnoot wil gaan bepalen wat ethisch verantwoord is? Dacht het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |