http://connexxion.nl/nieuws/24/valleilijn/131quote:Op zondag 18 september 2011 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hebben die Protossen WiFi? Dat vind je ook nergens terug.
230v lijkt mij voor 1e klas?
Van de zomer reisde ik door Europa:quote:Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef greavy het volgende:
IC Brussel heb in eerste klas (Prio rijtuigen) stopcontacten. Bij de Oostenrijkers ook in 2e klas
Daar is niks verkeerds aan hoorquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
of gewoon een verlengsnoer meenemen..iemand hier heeft er ervaring mee![]()
Onzin, door werkzaamheden rijdt ie vandaag sowieso niet verder dan Assen. Daar staan bussen klaarquote:Op zondag 18 september 2011 20:10 schreef ErkendFokker het volgende:
'' De trein naar groningen heeft een vertraging van 20 minuten. Door deze vertraging zal de trein niet verder rijden dan assen., onze excuses voor het ongemak ''
Ok, Thanks for the info, en nu dan?
onzin, want je kan uit groningen wel naar assen, lijkt me niet dat er onbeperkt veel treinen in grunn klaar staan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin, door werkzaamheden rijdt ie vandaag sowieso niet verder dan Assen. Daar staan bussen klaar
er was nog familie in steenwijk, die naar groningen moet, kleine omweg via meppel en mijn problemen zijn voorbijquote:
En? Zijn ze er mooier op geworden?quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Rij net langs Diemen waar al wat V250's staan. Zijn gewoon al half ondergegraffiti'd...
Laat dat ze in Diemen maar niet horenquote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Rij net langs Diemen waar al wat V250's staan. Zijn gewoon al half ondergegraffiti'd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |