http://connexxion.nl/nieuws/24/valleilijn/131quote:Op zondag 18 september 2011 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hebben die Protossen WiFi? Dat vind je ook nergens terug.
230v lijkt mij voor 1e klas?
Van de zomer reisde ik door Europa:quote:Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef greavy het volgende:
IC Brussel heb in eerste klas (Prio rijtuigen) stopcontacten. Bij de Oostenrijkers ook in 2e klas
Daar is niks verkeerds aan hoorquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
of gewoon een verlengsnoer meenemen..iemand hier heeft er ervaring mee![]()
Onzin, door werkzaamheden rijdt ie vandaag sowieso niet verder dan Assen. Daar staan bussen klaarquote:Op zondag 18 september 2011 20:10 schreef ErkendFokker het volgende:
'' De trein naar groningen heeft een vertraging van 20 minuten. Door deze vertraging zal de trein niet verder rijden dan assen., onze excuses voor het ongemak ''
Ok, Thanks for the info, en nu dan?
onzin, want je kan uit groningen wel naar assen, lijkt me niet dat er onbeperkt veel treinen in grunn klaar staan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin, door werkzaamheden rijdt ie vandaag sowieso niet verder dan Assen. Daar staan bussen klaar
er was nog familie in steenwijk, die naar groningen moet, kleine omweg via meppel en mijn problemen zijn voorbijquote:
En? Zijn ze er mooier op geworden?quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Rij net langs Diemen waar al wat V250's staan. Zijn gewoon al half ondergegraffiti'd...
Laat dat ze in Diemen maar niet horenquote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Rij net langs Diemen waar al wat V250's staan. Zijn gewoon al half ondergegraffiti'd...
Hoezo geen ingewikkelde poespas? Tekst uitlijnen + kleuren toevoegen + extra toffe scriptjes maakt t juist leuker dan naar een zwart/witte tabel te staren. :'0quote:Op zondag 18 september 2011 22:53 schreef greavy het volgende:
Hoe bedoel je precies?
Er zijn wel dingen via Google te vinden. Maar ik wil de site compleet maken. Met elk DRGL-punt et cetera.
Een simpel, maar handig, netjes overzicht.
Ook qua lay-out geen ingewikkelde poespas moet het worden. Immers, op de mobiel moet het tegenwoordig ook te lezen zijn. En dan is een simpele website juist handig (scheelt dataverbruik & laden!)
Morgen maar weer verder spelen met dit concept![]()
Die Fyra dingen? Serieus?quote:Op zondag 18 september 2011 23:13 schreef Hugo__Boss het volgende:
Die V250's staan daar al heel lang, denk een maand of 3 geleden dat ze daar ook al nogal bewerkt stonden.
Eh, ja, hoezo? Heb jij door mn flickr zitten bladeren?quote:Op zondag 18 september 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit jij soms bij al die nagellakmeisjes in het topic Crientj?
Ze gaan eerst reizigersbedrijf testen en daarna zal het misschien april of nog later worden voordat de eerste daadwerkelijk gaat rijden in reizigersdienstquote:Op zondag 18 september 2011 23:38 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ja er stonden er al een aantal. En dat klopt ook wel, ze worden geleidelijk aan geleverd volgens mij. Gaat het hele festijn nou eigenlijk in werking in december, of gaat het weer uitgesteld worden?
Nee, niet eensquote:Op zondag 18 september 2011 23:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Eh, ja, hoezo? Heb jij door mn flickr zitten bladeren?
Begrijp er even geen kloot van, maar oke. ;oquote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, niet eensik legde gewoon even een link
Bedoel er heus niks kwalijks mee hoorquote:Op zondag 18 september 2011 23:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Begrijp er even geen kloot van, maar oke. ;o
quote:Op zondag 18 september 2011 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Morgen mijn eerste dag dat ik NIET meer met de trein naar school zal gaan.. ergens zal ik utrecht CS en Gouda best missen..
2011 is sowieso niet meer haalbaar. NS Hispeed zei een tijdje terug op Twitter dat het 2012 wordt, maar welke maand konden ze niet zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:38 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ja er stonden er al een aantal. En dat klopt ook wel, ze worden geleidelijk aan geleverd volgens mij. Gaat het hele festijn nou eigenlijk in werking in december, of gaat het weer uitgesteld worden?
Dude, wtfquote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens ben ik ook niet vies van een lakje op zijn tijd hoor![]()
[ afbeelding ]
Maar goed, ontopic maar weer?
Lach maar johquote:
Met roze nagellak op de intro van heb Hbo rondlopen is iets waar ik wel spijt van hebquote:Op maandag 19 september 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lach maar johHeb jij nou mar spijt van alles wat je NIET gedaan hebt he
Nou, als dat nou het ergste isquote:Op maandag 19 september 2011 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met roze nagellak op de intro van heb Hbo rondlopen is iets waar ik wel spijt van heb
Schandalig. lekker hoe de NS er mee om gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Net of NS die dingen hoogstpersoonlijk zelf onderkalkt hequote:Op maandag 19 september 2011 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schandalig. lekker hoe de NS er mee om gaat.
Ja maar, ik was op school onderdeel van ColorMedia, dus ik hou van kleurtjes.quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel er heus niks kwalijks mee hoorMaar recentelijk hadden we ergens anders ernstige nagellakdiscussies met o.a. Joysa, Myraela, PriemGirl en Linde, en nou zag ik jou flippen over kleurtjes en zo, vandaar
![]()
Overigens ben ik ook niet vies van een lakje op zijn tijd hoor![]()
[ afbeelding ]
Maar goed, ontopic maar weer?
Die treinstellen zijn nog eigendom van de fabrikant, AnsaldoBreda. NS heeft niets te zeggen over hoe de treinstellen eruit zien, of hoe ze schoongemaakt worden.quote:Op maandag 19 september 2011 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schandalig. lekker hoe de NS er mee om gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |