Welke weet je niet meer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Heb even wat avatar's in de OP geactualiseerd.
Bij een aantal weet ik niet meer van wie ze zijn...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
'Drama Pukkelpop door illegaal downloaden'
16 sep. 2011, 09:44
Het dramatisch verlopen popfestival Pukkelpop was het indirecte gevolg van het massaal illegaal downloaden van muziek. Dat zegt een aantal experts van verzekeringsmaatschappijen.
"Megaconcerten zijn levensbelangrijk geworden voor muziekgroepen, die nog amper platen verkopen. Dat soort concerten wordt op gigantische podia georganiseerd, die overbelast worden met licht- en video-apparatuur. De regen en de wind richten niet meer schade aan dan vroeger, maar wanneer die valt, is er veel meer schade dan vroeger", zeggen de deskundigen in het Franse weekblad Le Figaro Magazine.
Vier personen kwamen in augustus om het leven op het Belgische popfestival Pukkelpop in Hasselt. Nog eens tientallen mensen raakten gewond, als gevolg van het noodweer dat plotseling de kop op stak.
Ik denk dat de ramp veroorzaakt is doordat er mensen geboren worden die van muziek houden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
Het dramatisch verlopen popfestival Pukkelpop was het indirecte gevolg van het massaal illegaal downloaden van muziek. Dat zegt een aantal experts van verzekeringsmaatschappijen.
"Megaconcerten zijn levensbelangrijk geworden voor muziekgroepen, die nog amper platen verkopen. Dat soort concerten wordt op gigantische podia georganiseerd, die overbelast worden met licht- en video-apparatuur. De regen en de wind richten niet meer schade aan dan vroeger, maar wanneer die valt, is er veel meer schade dan vroeger", zeggen de deskundigen in het Franse weekblad Le Figaro Magazine.
Vier personen kwamen in augustus om het leven op het Belgische popfestival Pukkelpop in Hasselt. Nog eens tientallen mensen raakten gewond, als gevolg van het noodweer dat plotseling de kop op stak.
Ergens begrijp ik de redenatie ( meer apparatuur op podia dan vroeger (blijkbaar) waardoor bij zo'n hevige storm de schade automatisch erger is. )quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
Dat soort concerten wordt op gigantische podia georganiseerd, die overbelast worden met licht- en video-apparatuur. De regen en de wind richten niet meer schade aan dan vroeger, maar wanneer die valt, is er veel meer schade dan vroeger", zeggen de deskundigen in het Franse weekblad Le Figaro Magazine.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
Blame it on the boogie!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat men bij Buma/stemra net een fles champagne heeft geopend.
die clipquote:
WTFquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
Ik kon hem hier zienquote:
Echt wel. Die Ekdom!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kon hem hier zien![]()
geweldig weer!
Dit is ook waar hij goed in is. Ik vind hem als presentator van Fort Boyard niet goed. Als voice-over dan wel weer.quote:
En gelukkig begint SR weer bijna.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is ook waar hij goed in is. Ik vind hem als presentator van Fort Boyard niet goed. Als voice-over dan wel weer.
Dat doet hij dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En gelukkig begint SR weer bijna.Ik hoop dat hij dan weer 1 van de 3 is.
Verzekeringsmaatschappijen zijn echt nog viezer en goorder dan advocatenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
http://www.gva.be/nieuws/(...)06-af5b6ab7b271.aspx staat het in ieder geval. Dat is de bron van het nieuwsbericht op de FP...quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verzekeringsmaatschappijen zijn echt nog viezer en goorder dan advocaten
Ranzige kutlui. Alles..maar dan ook ALLES proberen om eronderuit te komen
Heb je trouwens een linkje?
Ter compensatie:quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word echt misselijk van zulke lui
Daar zul je mij niet over horen klagen. Behalve dat er een kerel tussen staatquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ter compensatie:
Scarlettjohanssoning opvolger van planking
Oh ik had ze op mijn werk niet in detail kunnen bekijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zul je mij niet over horen klagen. Behalve dat er een kerel tussen staat
http://www.telegraaf.nl/d(...)terij___.html?p=20,2quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ranzige kutlui. Alles..maar dan ook ALLES proberen om eronderuit te komen
Heb je trouwens een linkje?
WTF? Er is toch NIEMAND die weet dat die tekening er staat? Ja, vanaf nu wel jaquote:Kamerleden van SP en GroenLinks roepen koningin Beatrix op een paneel met een 'foute' illustratie van de zijkant van de Gouden Koets te halen. Het gaat om het paneel met de naam 'Hulde der Koloniën'. De tekening met halfnaakte zwarte mannen en vrouwen die hun rijkdommen aanbieden aan het koningshuis roept 'grote weerstand op', schrijven zij vrijdag in een opiniestuk in NRC Next.
Dus eigenlijk moeten we onze geschiedenis verloochenenquote:"In de koloniale tijd en de nadagen van de slavernij leek een dergelijke afbeelding heel gewoon. Nu herinnert het ons aan een gruwelijke periode in de Nederlandse geschiedenis",
Ja ik had het al gelezen, gaat weer nergens overquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
Godver, ze zijn weer van God los
[..]
WTF? Er is toch NIEMAND die weet dat die tekening er staat? Ja, vanaf nu wel ja
Later staat er:
[..]
Dus eigenlijk moeten we onze geschiedenis verloochenen
Dit is weer een storm in een glas water a la "negerzoenen"
Sommige mensen hebben echt niets beters te doen he?
Kamer wil 'foute' Gouden Koets aanpassen
Dat vond ik wel weer een vaag verhaal hoor. Was me nou nog steeds niet duidelijk hoe het zit. En als het geautomatiseerd gebeurt, dan kan Ziggo er ook niets aan doen, die vent had gewoon geen betalingsachterstand moeten hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
Hulde aan Ziggo! Iemand afsluiten van het internet omdat hij 1 CENT betalingsachterstaand heeft
Je weet ook al van dat cruiseschip dat na die brand op kapseizen staat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
ik hoef gewoon nergens nieuws te lezen, het wordt hier ook gewoon gepost en blijf ik "overal" van op de hoogte. Handig!!
Nee, dat wist ik nog niet...quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet ook al van dat cruiseschip dat na die brand op kapseizen staat?
Nou, bij dezenquote:
Topquote:
Graag gedaanquote:
Ik denk dat ie weggevlucht is met de mijne...quote:Hmm moet een overzicht aanvullen en bedragen uitrekenen, maar ik kan m'n zin nergens vinden.
Mij is altijd de vergelijking bijgebleven van iemand die je een paraplu verhuurt, maar hem terug wil zodra het gaat regenenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat vind ik wel een mooiequote:Op vrijdag 16 september 2011 13:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Mij is altijd de vergelijking bijgebleven van iemand die je een paraplu verhuurt, maar hem terug wil zodra het gaat regenen
Is dat alles? Dat is nog minder erg dan ik dacht, wat een bullshit zegquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, het gaat om DIT plaatje
[ afbeelding ]
Het is toch niet alsof ze er de zweep op leggen ofzo
Nouja, dan verkopen we er maar eentje aan de zigeuners, keus genoegquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Mark, heb je dit gelezen?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)r&utm_medium=twitter
Is goed! Heb alleen geen idee waar te beginnen... Jij wel?quote:
Je kunt ze misschien verhuren? Permanente bron van inkomsten is natuurlijk altijd aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Nouja, dan verkopen we er maar eentje aan de zigeuners, keus genoeg
Iets in mij zegt dat er veel aanbod en weinig vraag is en dus weinig inkomstenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt ze misschien verhuren? Permanente bron van inkomsten is natuurlijk altijd aantrekkelijker.
Mag de mijne er ook bij? In een grijs verleden heeft die er volgens mij al eens bijgestaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Heb even wat avatar's in de OP geactualiseerd.
Bij een aantal weet ik niet meer van wie ze zijn...
gooien we er toch gewoon een ander uit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Mag de mijne er ook bij? In een grijs verleden heeft die er volgens mij al eens bijgestaan.
Is wel alle symmetrie verdwenen
Dat geldt dan ook voor verkoop he... Maar ik kan nog wel iemand gebruiken om de tuin om te spitten hier. Wat kosten ze per uur Mark?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat er veel aanbod en weinig vraag is en dus weinig inkomsten
Wat deed iequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef Soempie het volgende:
Zojuist trouwens de meest lompe huisarts ooit getroffen.Sociale vaardigheden waren bij die man gewoon niet aanwezig. Wat een hork.
Of je doet de mijne aan de andere kant erbij, is het weer symmetrischquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
gooien we er toch gewoon een ander uit.
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef Soempie het volgende:
Zojuist trouwens de meest lompe huisarts ooit getroffen.Sociale vaardigheden waren bij die man gewoon niet aanwezig. Wat een hork.
ScottTracyquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:11 schreef MaJo het volgende:
En van wie is die groene avatar met die boom
Alle info moest ik echt uit hem trekken. Hij was gewoon heel kortaf. Na het gesprek zeggen: 'dat is het verhaal' en vervolgens beginnen te tikken op z'n toetsenbord en een heel kortaf 'dag'. Dus ik denk: ik geef die man een hand en zeg gedag. Nou, dat kon er nog net af terwijl hij naar z'n scherm bleef kijken. Klacht deed hij ook maar een beetje af.quote:
Misschien heeft een fobie voor zwangere vrouwen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alle info moest ik echt uit hem trekken. Hij was gewoon heel kortaf. Na het gesprek zeggen: 'dat is het verhaal' en vervolgens beginnen te tikken op z'n toetsenbord en een heel kortaf 'dag'. Dus ik denk: ik geef die man een hand en zeg gedag. Nou, dat kon er nog net af terwijl hij naar z'n scherm bleef kijken. Klacht deed hij ook maar een beetje af.
Kan het gewoon niet goed omschrijven.
Dat is wel erg lomp jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:16 schreef Soempie het volgende:
Dus dan sta je daar een beetje onbeholpen: 'nou, eh... dan ga ik maar?...bedankt voor de informatie...'![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Nouja, dan verkopen we er maar eentje aan de zigeuners, keus genoeg
Ik heb ook geen idee. Misschien kunnen we het huren. Ergens...quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Is goed! Heb alleen geen idee waar te beginnen... Jij wel?
Gevonden!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Misschien kunnen we het huren. Ergens...
oordoppen voor sven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie heb je nu ook een remedie gekregen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Gevonden!
http://boboverhuur.nl/horeca/
[ afbeelding ]
Pfff geen idee, misschien moet je even bellen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Zouden ze nog op tijd kunnen leveren?? het is nog maar voor 2,5 uurtjes.
Tja, het zal wel helpen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Pfff geen idee, misschien moet je even bellen?
Is goed, hou ik het wel bij FOKquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vermaak me de komende 1,5 uur nog wel even met Rob Stenders op de radio...![]()
Ik kan er ook wel een beetje om lachen.quote:
Dus dat kind verpest nu Sven zijn nachtrust alquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel een beetje om lachen.
Komt er op neer dat het aan de slijmvliezen in m'n neus ligt, waardoor ik door m'n mond ga ademen. En de sprays die die slijmvliezen dus kunnen aanpakken mag ik niet hebben door de zwangerschap.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus dat kind verpest nu Sven zijn nachtrust al
Vindt je het gek? Als je IN een club fotos gaat staan maken?quote:Rischen Twitterde kwaad: “Wow, Lindsay Lohan is zo trashy als men zegt dat ze is. Ze gooide een glas drank naar me toen ik een foto wilde maken voor V Magazine. C.u.n.t.”
“Sorry voor het C-woord, maar ik heb nog nooit zo’n vijandige groep als Lindsay en haar vrienden gezien in een club. Ik vond haar altijd leuk, zonder haar ooit te hebben ontmoet. Ik dacht dat de pers altijd overdreef. Maar ze zoekt zelf de problemen op”, aldus de fotograaf.
Okay, duidelijk. Misschien moet ik die spray zien te krijgen... het snurken is na m'n zwangerschap helaas niet gestopt en Peace kan niet met oordoppen slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel een beetje om lachen.
Komt er op neer dat het aan de slijmvliezen in m'n neus ligt, waardoor ik door m'n mond ga ademen. En de sprays die die slijmvliezen dus kunnen aanpakken mag ik niet hebben door de zwangerschap.
Kan hij er mooi aan wennenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus dat kind verpest nu Sven zijn nachtrust al
Inderdaad, wat een sneu iemand zeg!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht even hoor(achterklap). We hebben een persmuskiet...een irritant kutfiguur. En die wordt boos
[..]
Vindt je het gek? Als je IN een club fotos gaat staan maken?
Sneue droeftoeter.
Rubje!?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht even hoor(achterklap). We hebben een persmuskiet...een irritant kutfiguur. En die wordt boos
[..]
Vindt je het gek? Als je IN een club fotos gaat staan maken?
Sneue droeftoeter.
Ja, als het na de zwangerschap nog is moest ik die spray proberen. Mocht dat niet helpen dan gaan ze verwijzen naar KNO-arts.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, duidelijk. Misschien moet ik die spray zien te krijgen... het snurken is na m'n zwangerschap helaas niet gestopt en Peace kan niet met oordoppen slapen.
quote:
Okay.. ik ga eens kijken of ik die spray kan "krijgen". Bij mij ligt het er misschien ook wel aan dat ik wat astmatisch ben. Zal ik bij de volgende controle eens vragen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, als het na de zwangerschap nog is moest ik die spray proberen. Mocht dat niet helpen dan gaan ze verwijzen naar KNO-arts.
Lieve beestjes kunnen onvermoede kanten hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
In Brussel hadden ze in een kroeg ook een kat zitten. Lief beestje..kon je aaien enzo.
En OPEENS *RANG*...bijten
Ongeveer even racistisch als een pakje Javaanse jongensquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, het gaat om DIT plaatje
[ afbeelding ]
Het is toch niet alsof ze er de zweep op leggen ofzo
Leuk is dat jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet pijn gedaan hebben
In Brussel hadden ze in een kroeg ook een kat zitten. Lief beestje..kon je aaien enzo.
En OPEENS *RANG*...bijten
Inderdaad, dit beest lag mega te chillen...althans, daar leek het dus opquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk is dat ja. Sommige poezen merk je het ook echt niet aan dat ze op springen staan, dan is het opeens raak
.
Heb jij onze katten? Zelfde verhaal hier!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:05 schreef Bart het volgende:
Een van onze twee heeft dat ook als je d'r niet kent. Die kan op d'r buik geaaid worden, tot een bepaald moment, dan heeft ze er genoeg van en krijg je een zacht bijtje. Ga je door, dan wordt de volgende beet wat harder. Maar inmiddels weet ik het punt wel aardig in te schatten en stop ik daarvoor dus gewoon.
Onze andere poes kan je trouwens echt letterlijk alles mee doen, die heeft nog nooit iemand gebeten of een pets gegeven, sta ik ook echt van te kijken. Als die iets niet leuk vindt, dan loopt ze gewoon weg. Nadeel is dan weer dat ze het regelmatig op poes #1 gemunt heeft, die wordt nog wel eens afgeranseld, maar mensen doet ze dus nooit iets
.
Geen ideequote:Op vrijdag 16 september 2011 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij onze katten? Zelfde verhaal hier!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn dit ze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, een echte dierenvriendquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn vriendin heeft ook zo'n kat, maar die grijp ik dan in z'n nekvel en duw hem door het kattenluik naar buiten, dat helpt
Gelukkig, was al bang dat ik ze terug moest gevenquote:
Ik ben net zo vriendelijk naar hem als hij naar mij isquote:
Hij komt voor de poes, niet voor de katquote:
Op Akrotiri SBA loopt ook zo'n mormel. Komt je een kopje geven en laat zich aaien. Maar als je hem niet binnen 30 seconden wat te eten geeft ligt je broekspijp aan flarden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Bij de Amsterdam Pirates (honkbal) hebben ze ook een kat rondlopen, tegen de muizen.
Beest komt sullig langslopen, geeft kopjes, je aait hem, hij geeft nog een kopje, je aait hem nog een keer en dan hangt 'ie met z'n bek in je hand...
Dat doe je dus maar één keer...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij komt voor de poes, niet voor de kat
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij komt voor de poes, niet voor de kat
Net een vrouw...quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Bij de Amsterdam Pirates (honkbal) hebben ze ook een kat rondlopen, tegen de muizen.
Beest komt sullig langslopen, geeft kopjes, je aait hem, hij geeft nog een kopje, je aait hem nog een keer en dan hangt 'ie met z'n bek in je hand...
Dat doe je dus maar één keer...
Zijn zij effectief tegen muizen!? Dat wist ik niet!quote:
De muizen mag je achterwegen latenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn zij effectief tegen muizen!? Dat wist ik niet!
Gelukkig hebben ze nog ballen!quote:"We gaan niet de geschiedenis herschrijven door de Gouden Koets te vernielen", zegt een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst vrijdag.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Jippie!
[..]
Gelukkig hebben ze nog ballen!
http://www.nu.nl/binnenla(...)-niet-aangepast.html
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:56 schreef Bart het volgende:
Ach laat die Mariko Peters GL nou eerst maar eens wat aan zelfreflectie doen in plaats van vingertjewijzen naar het koningshuis. En die Van Bommel heb je ook weinig aan.
Dat is inderdaad wel erg jammer jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer.
Ik had het debat wel willen zien waarin de SP en GL eisen dat die afbeelding weg moet om ons niet te herinneren aan onze geschiedenis.
Ja eigenlijk ook welquote:
Ze hebben niet genoeg zetels voor een "30 leden debat". Dus dat genoegen gaat aan ons voorbij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg jammer ja
VVDquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ook wel. Ik ben trouwens gisteren lid geworden van de VVD Zaanstad, nu ik voorlopig toch daar blijf wonen wil ik me wel wat meer verdiepen in de lokale politiek
.
Buiten lid zijn nog verdere ambities?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ook wel. Ik ben trouwens gisteren lid geworden van de VVD Zaanstad, nu ik voorlopig toch daar blijf wonen wil ik me wel wat meer verdiepen in de lokale politiek
.
Bart wordt graag burgemeester in een plaats met een hoge torenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buiten lid zijn nog verdere ambities?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Bart wordt graag burgemeester in een plaats met een hoge toren
Die mening mag jij hebbenquote:
Nou ja, geen idee nog. Zou op zich wel actief wat willen doen, mits er wat leuks is. Volgende maand is er een bijeenkomst voor nieuwe leden die interesse hebben in een actieve bijdrage aan de partij, daar ga ik dus heenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buiten lid zijn nog verdere ambities?
Dit klinkt zo Duitsquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee nog. Zou op zich wel actief wat willen doen, mits er wat leuks is. Volgende maand is er een bijeenkomst voor nieuwe leden die interesse hebben in een actieve bijdrage aan de partij, daar ga ik dus heen.
Jawohl!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit klinkt zo Duits
Godwin +1
Of Chinees..dat mag ook
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Liberaal van mij he!quote:
Hij was gewoon best scherpquote:
Hoe doet de 'Partij voor de ijsbaan' het tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
.
Ze hebben één zetelquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe doet de 'Partij voor de ijsbaan' het tegenwoordig?
Ik heb er ook wel eens over zitten denken. Maar ik heb het idee dat partij of raadsleden het (nog) niet accepteren als ik in duidelijke taal zeg waar het op staat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee nog. Zou op zich wel actief wat willen doen, mits er wat leuks is. Volgende maand is er een bijeenkomst voor nieuwe leden die interesse hebben in een actieve bijdrage aan de partij, daar ga ik dus heen.
Tja, dat heb je vaak, dan moet je het wat omslachtiger brengenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens over zitten denken. Maar ik heb het idee dat partij of raadsleden het (nog) niet accepteren als ik in duidelijke taal zeg waar het op staat.
Fijn weekendquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Énorm!!
jongens, ik ga opruimen en afsluiten. Tot later!!![]()
Weekend!!
Komt goedquote:
Hehehehequote:
Nee, een lokaal raadslid vroeg wel of ik lid van de VVD wilde worden. Op mijn vraag of ik dan duidelijke taal mocht spreken kreeg ik, na het geven van wat voorbeelden, een nee als antwoord. Ik heb aangegeven niks te willen doen als men in de politiek niet zegt wat men bedoeld.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, dat heb je vaak, dan moet je het wat omslachtiger brengen. Hoe langer je meedoet, hoe meer ze accepteren denk ik. Maar je bent al wel lid?
Dat zou dan wel de VVD worden.quote:En van welke partij als ik vragen mag?
Ja het zal wel een apart wereldje zijn wat dat betreftquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, een lokaal raadslid vroeg wel of ik lid van de VVD wilde worden. Op mijn vraag of ik dan duidelijke taal mocht spreken kreeg ik, na het geven van wat voorbeelden, een nee als antwoord. Ik heb aangegeven niks te willen doen als men in de politiek niet zegt wat men bedoeld.
Dat begreep men niet. Zelfs toen ik aangaf dat men eens ja of nee moest zeggen ipv dat gewauwel begon er geen lichtje te branden.
Meeste militairen volgens mijquote:[..]
Dat zou dan wel de VVD worden.
Twee. Ga eens met MaJo mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja het zal wel een apart wereldje zijn wat dat betreft. Heb er ook geen ervaring mee, maar zou ook niet weten of ik er in zou passen en of ik het leuk zou vinden. Maar daar kom ik maar op één manier achter he
.
Voor militairen, ondanks al het huidige gekloot, wel een goede optie.quote:Meeste militairen volgens mij. Bij de marine in ieder geval wel toen ik er zat.
Een debat is natuurlijk maar een klein deel van het hele gebeuren dat politiek heet hequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twee. Ga eens met MaJo mee.
[..]
Voor militairen, ondanks al het huidige gekloot, wel een goede optie.
Als elke (ex)militair gelovig zou zijn had de SGP wel wat meer zetels.
Ik hoor net dat ik niet met Majo mee magquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:48 schreef MaJo het volgende:
Dat mensen nog met droge ogen achter de VVD/CDA kunnen staan na al die bezuinigingen op de mensen met de laagste inkomensWaar is de solidariteit naar anderen? Of de naastenliefde als we het hebben over een christelijke partij? Ongelooflijk
![]()
Ik mag eerder naar huis van mijn paps
Dat dacht ik ook toen de SP de kans op regeren verprutste. En toen GL weer eens met wazige zaken op de proppen kwam terwijl er veel belangrijker zaken speelden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:48 schreef MaJo het volgende:
Dat mensen nog met droge ogen achter de VVD/CDA kunnen staan na al die bezuinigingen op de mensen met de laagste inkomensWaar is de solidariteit naar anderen? Of de naastenliefde als we het hebben over een christelijke partij? Ongelooflijk
![]()
En ik ook niet.....quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik niet met Majo mee mag.
Ik begrijp even niet wat je hier mee wilt zeggen. Alle partijen zijn even kut/ goed, dus...?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
Alle partijen zijn gewoon even kut/goed. En er zullen altijd mensen "tegen" zijn. En voor dit moment hebben de Nederlandse stemgerechtigden bepaald dat VVD/PVV/CDA de zaken voor ons moeten regelen.
Dus... Over welke partij het ook gaat. Er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp even niet wat je hier mee wilt zeggen. Alle partijen zijn even kut/ goed, dus...?
Wat dus een nikszeggende post is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus... Over welke partij het ook gaat. Er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn.
Ik ben dus een goed politicus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat dus een nikszeggende post is.
En veel mensen geven de partijen de schuld. Terwijl niemand weet hoe bv de coalitie het zou hebben gedaan als zij aan de macht zouden zijn. Want geen enkele partij leeft hun verkiezingsprogramma na.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:08 schreef Bart het volgende:
Sowieso heb ik sterk mijn twijfels bij al het bezuinigingen geroep na het uitlekken van de nota. Journalisten kunnen heel makkelijk de publieke opinie ergens heensturen door selectief te schrijven. Iedereen roept nu boe over de zorgkosten, maar zolang je de nota niet zelf in zijn geheel hebt gelezen vind ik het nogal kortzichtig om maar kutcoalitie te gaan lopen roepen. Ik heb het zelf niet gelezen, en kan dus geen gedegen oordeel vellen.
Je bedoelt de oppositie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En veel mensen geven de partijen de schuld. Terwijl niemand weet hoe bv de coalitie het zou hebben gedaan als zij aan de macht zouden zijn. Want geen enkele partij leeft hun verkiezingsprogramma na.
Maar goed ik ga slapen.quote:
Gooi mij er maar uit, ook uit die lijst met verjaardagen, aub. Dan kan Mark erbij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef Mark het volgende:
Mag de mijne er ook bij? In een grijs verleden heeft die er volgens mij al eens bijgestaan.
Is wel alle symmetrie verdwenen
Je gaat ons niet verlaten toch Wyccie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gooi mij er maar uit, ook uit die lijst met verjaardagen, aub. Dan kan Mark erbij.
Ik kan ook heel objectief over politiek praten maar ik heb natuurlijk ook mijn persoonlijke mening. Die zet ik hier wel neer, normaal zul je me er niet over horenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen de SP de kans op regeren verprutste. En toen GL weer eens met wazige zaken op de proppen kwam terwijl er veel belangrijker zaken speelden.
Alle partijen zijn gewoon even kut/goed. En er zullen altijd mensen "tegen" zijn. En voor dit moment hebben de Nederlandse stemgerechtigden bepaald dat VVD/PVV/CDA de zaken voor ons moeten regelen.
Maar bovenstaande reactie had ik niet van jou verwacht. Met alle kennis van de politiek die jij hebt had ik wel een objectievere post verwacht.
Niet per se, maar ik vind het niet zo nodig om in de OP te staan. Ik weet niet meer wie het heeft gemaakt, maar wel bedankt voor de moeite die ervoor gedaan is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je gaat ons niet verlaten toch Wyccie?
En wij maar luisteren gister...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef MaJo het volgende:
Ok, ik was dus wel live in de uitzending gisteren bij 3FM![]()
Ja het was toen al uitgezondenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wij maar luisteren gister...
Het is inderdaad altijd koffiedik kijken. Volgens mij had het CBS of CPB wel voor de verkiezingen doorgerekend welk partijprogramme economisch gezien het beste is, maar ja, sommige mensen vinden bomen weer belangrijker dan economie, en andere mensen werklozen. Dus er is altijd een berg kritiek, tenzij er toevallig een hoogconjunctuur is. Dan is de partij die dan toevallig de macht heeft verzekerd van een aantal verkiezingsoverwinningen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En veel mensen geven de partijen de schuld. Terwijl niemand weet hoe bv de coalitie het zou hebben gedaan als zij aan de macht zouden zijn. Want geen enkele partij leeft hun verkiezingsprogramma na.
Trustenquote:
Het is niet onder verantwoordelijkheid uitkomen, het is gewoon een geldig weerwoord tegen lui die alleen meer lopen te zeiken dat het zo slecht gaat door links/rechts, zonder dat ze kunnen weten dat rechts/links het beter had gedaan. Misschien was het dan nog wel slechter geweest. Schaapachtig roepen kan iedereen, nadenken voordat je iets zegt is een stuk moeilijkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:33 schreef Soempie het volgende:
Slaap lekker.
Ik ben van mening dat je een partij juist wel aansprakelijk kunt houden voor de beslissingen die genomen worden. Allereerst de coalitie en vervolgens kun je natuurlijk kijken naar het aandeel van de partijen, etc.. Dat je niet weet hoe de oppositie het eraf had gebracht is wat mij betreft wel erg makkelijk je onder verantwoordelijkheid uit lullen als regering zijnde. Tuurlijk weten we het niet, maar we weten wel hoe het op dit moment gaat en kunnen en mogen daarover oordelen. Dus, ik vind je post van 17.21 uur ook nikszeggend en lulkoek.
Maar over de bezuinigingen heb ik nog geen oordeel. Ik wacht dinsdag nog even af.
Hoezo dat dan weer? Iedereen kan er toch gewoon bij, de OP is nog lang niet vol hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gooi mij er maar uit, ook uit die lijst met verjaardagen, aub. Dan kan Mark erbij.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef MaJo het volgende:
Ok, ik was dus wel live in de uitzending gisteren bij 3FM![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn mama was politica en die kan héél goed praten zonder te zeggen wat ze bedoelt. Doet ze nog steeds vaak, zonder het door te hebben
Nee...quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kijkt iemand hier holland's got talent?
Goeieavondquote:
Voor jou is het dus niet vermoeiend?quote:
Oh dus je was wel livequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef MaJo het volgende:
Bart, om 5 uur vlak voor het nieuws, liveZe doen het altijd na het nieuws dus ik had het niet verwacht
soms ook hoor. Dan denk ik... get to the point lolquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor jou is het dus niet vermoeiend?
Vertelquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
soms ook hoor. Dan denk ik... get to the point lol
Ik blijf vanavond maar eens in. Drama gedoe hier
Neuh dan wordt men weer boos, vooral als ze er achter komen dat het te maken heeft metquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef iamredleader het volgende:
Tijd voor een foto-update
De uitbouw in huidige staat: gestuct en geschilderd.
[ afbeelding ]
De keuken in zijn huidige status - beetje kaal
[ afbeelding ]
Andere kant van de uitbouw - alle verwarmingen geschuurd en geschilderd!
[ afbeelding ]
Jair vindt het prachtig(jongedame rechts is een vriendin uit Duitsland)
[ afbeelding ]
WC, wanden bijna allemaal getegeld![]()
[ afbeelding ]
Onze slaapkamer, wanden gestuct en geschilderd![]()
Jair's slaapkamer, ook geschilderd!
[ afbeelding ]
Badkamer, tegelwerk heel ver![]()
[ afbeelding ]
Badkamer, douche-hoek, strak tegelwerk![]()
[ afbeelding ]
Zolder-overloop, dakraam mooi en alles eromheen af!
[ afbeelding ]
En tot slot de dakkapel, afwerking bijna gereed (alleen nog de vensterbank)![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ha daar ben je weerquote:
Meuningquote:
ja ik dacht laat ik maar weer eens zwaaien hierquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha daar ben je weerIk vroeg nog naar je vandaag
Ik word niet boos hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh dan wordt men weer boos, vooral als ze er achter komen dat het te maken heeft met![]()
Al is het gelukkig deze keer niet volledig mijn fout. Of eigenlijk volledig niet. Zijn vriendin vond dat hij moest kiezen tussen haar en mij. En ze zag me als bedreiging.En dan nog ander drama. Ik heb er geen zin an, ik blijf lekker in mijn kamer, drink thee, geen alcohol en ga lekker tekenen ofzo
Uur 2? Waar vind ik dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaAls je het terug wil luisteren: uur 2 en dan ben ik meteen aan de beurt. Mijn stem klinkt alleen vet raar omdat ik verkouden ben
En ik zeg heel kakkerig "geweldigggg"
Coen en Sander show website, uitzending van gisteren tweede uurquote:
Hoe kun je dan op de achtergrond het nieuws gehoord hebben?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
MeuningIk was dus wel op de radio, live
Dan zie ik nu al uit naar de programma's van Giel en Gerard van komende nacht. Eens kijken hoe Gerard weer uit zijn plaat (woordgarpje!!) gaat op die oude nummers.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Nu op 3fm: uitzending van Stenders & van Inkel uit de jaren 90 met dito muziek!![]()
Het is geen geldig weerwoord. Je kunt ze pakken op argumenten -die ze dan niet hebben of die makkelijk onderuit te halen zijn-, maar niet door te zeggen: misschien had rechts/ links het wel slechter gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Bart het volgende:
Het is niet onder verantwoordelijkheid uitkomen, het is gewoon een geldig weerwoord tegen lui die alleen meer lopen te zeiken dat het zo slecht gaat door links/rechts, zonder dat ze kunnen weten dat rechts/links het beter had gedaan. Misschien was het dan nog wel slechter geweest. Schaapachtig roepen kan iedereen, nadenken voordat je iets zegt is een stuk moeilijker.
Dat ga ik niet meer horen. Ik ga zo slapen. Morgen weer om 7:30 uur eruit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zie ik nu al uit naar de programma's van Giel en Gerard van komende nacht. Eens kijken hoe Gerard weer uit zijn plaat (woordgarpje!!) gaat op die oude nummers.
Melamine, was dat niet dat spul waar Chinese baby's van doodgingen omdat het in de poedermelk zat?quote:
Yep.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Melamine, was dat niet dat spul waar Chinese baby's van doodgingen omdat het in de poedermelk zat?
Nee, Dan was jouw naam wel Remi geweest.quote:
Alles wel?quote:
Ah. Dat dreunt lekker door.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik had lekker een rustig avondje geplanned, zijn ze hier muziek aan het blastenvan die boemboem-ik-ben-een-stoere-gangster-muziek. boem boem.
de bas is eht probleem niet eens echt, die is niet zo goed in hun installatie. Het is de stoere gangster meneer die me irriteertquote:
supp niggahsquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de bas is eht probleem niet eens echt, die is niet zo goed in hun installatie. Het is de stoere gangster meneer die me irriteert
Yuriquote:
exactly bro!quote:
Een wigger?quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de bas is eht probleem niet eens echt, die is niet zo goed in hun installatie. Het is de stoere gangster meneer die me irriteert
geen idee. de muziek is nu gestopt en het klinkt alsof ze proberen het meubilair op het plafond te zetten en dan er achter komen dat er zwaartekracht bestaat, terwijl ze een op hol geslagen kudde olifanten ontwijken. Het huis trilt er van.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geen idee. de muziek is nu gestopt en het klinkt alsof ze proberen het meubilair op het plafond te zetten en dan er achter komen dat er zwaartekracht bestaat, terwijl ze een op hol geslagen kudde olifanten ontwijken. Het huis trilt er van.
Snel. Zet Jantje Smit op!quote:
Rinus! Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De stoopjes? Of hoe heten ze? Of Rinus?
Net zo min als roepen dat rechts/links het slecht doet. Je hebt namelijk niets om het mee te vergelijken. Imho is het dus wel een geldig weerwoord, je toont namelijk aan dat je er totaal niets over kan zeggen, en dat degene die in eerste instantie iets roept, dat dus eigenlijk helemaal niet kan zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is geen geldig weerwoord. Je kunt ze pakken op argumenten -die ze dan niet hebben of die makkelijk onderuit te halen zijn-, maar niet door te zeggen: misschien had rechts/ links het wel slechter gedaan.Dat is toch geen weerwoord.
quote:
quote:Cher (e) Client (e)
Uw bank biedt u een nieuwe set niveau van beveiliging Verified by Visa (Verified by Visa) en MasterCard Veiligheid (Mastercard Aid Code) om onze klanten te bedienen en zorgen voor een betere bank service, voor de activiteiten frauduleus.
Bescherm uw Creditcard tegen het gebruik vergunning is niet onze eerste zorg. Grasse deze laatste update, vragen wij aan alle onze klant om de informatie en update de coördinaten van uw bankrekening en uw creditcard of bankpas door te klikken op op de onderstaande link.
Klik hier om uw veiligheid formulier te openen..
belangrijk : Open de link Internet Explorer als gevolg van problemen in andere browsers .
Met vriendelijke groet,
Security Department.
Copyright 1999-2011 Verified by Visa. Alle rechten voorbehouden.
Ik dacht dat die Nigerianen ondertussen wel beter Nederlands zouden schrijven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Goed man, die banken en creditcard bedrijven.
Net in mijn mail gevonden:
[..]
Het nieuws komt er meteen na en dat hoorde ik dus toen mijn gegevens opgeschreven werdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan op de achtergrond het nieuws gehoord hebben?
Ah, op die fiets.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het nieuws komt er meteen na en dat hoorde ik dus toen mijn gegevens opgeschreven werden
Heb je het nog geluisterd? Ik heb even feedback nodig van iemand, vriendlief lachtte me er om uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Wanneer komen die foto's van PS en jou vrij?
Wat voor feedback wil je?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je het nog geluisterd? Ik heb even feedback nodig van iemand, vriendlief lachtte me er om uit
En je wil pics van twee dooien in 1 kist?aparte keuze
Hoi Diaan.quote:
Of ik echt klink als een kakkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat voor feedback wil je?
Dooien? Zijn jullie kassiewijle dan!?
Je krijgt van mij nog geen feedback. Ik heb nog niet geluisterd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of ik echt klink als een kakkerVind zelf ook dat ik raar klink
Ai.... Maar nog wel warm?quote:En ja we zijn dood
Nope, ik moet zo weer weg...quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Diaan.
Ben jij de aflossing?
Laat die feedback dan maar inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je krijgt van mij nog geen feedback. Ik heb nog niet geluisterd.
[..]
Ai.... Maar nog wel warm?
Oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope, ik moet zo weer weg...
MaJo ik heb het ook gehoord, ik vond het niet kakkig klinken hoor.
Laat die foto's dan maar zitten. Ik zie liever foto's van PS en jou levendquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat die feedback dan maar inderdaad
En ik denk dat we inmiddels wel koud zijn
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat die foto's dan maar zitten. Ik zie liever foto's van PS en jou levend
Ik ga hier niet op reageren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Noa is zoooo druk vandaagZe maakt me al wakker door de hele tijd met mijn tenen te spelen en nu is de oplader van de laptop haar nieuwe project
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op reageren.
Ik ga maar eens slapen.
Daar hoef je als vrouw geen politica voor te zijn, dat is genetisch bepaaldquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn mama was politica en die kan héél goed praten zonder te zeggen wat ze bedoelt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Boh gek!
Morgen een beachvolleybaltoernooi voor de deur van mijn stamkroeg. Voorspelling: 80% kans op regen
Ik denk dat ik er heel gek uitzie in een bikiniquote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er heel gek uitzie in een bikini
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
Mja zoiets ja
Ik heb er wel zin in verder
[ afbeelding ]
Rob Geus komt nu ook al bij de gemiddelde Fok!user thuis?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
en..OMFG
http://www.vkmag.com/magazine/rob_geus_ontdekt_echte_rukbunker/
Allemaal even feedback geven aan MaJo:quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je het nog geluisterd? Ik heb even feedback nodig van iemand, vriendlief lachtte me er om uit
Wat een nerdvraagquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal even feedback geven aan MaJo:
MaJo wint kaarten bij de Coen & Sander-show (geluidsfragment)
Ik mag morgen op een Schots-Ierse dag bij Maastricht whisky inschenken in de open lucht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Boh gek!
Morgen een beachvolleybaltoernooi voor de deur van mijn stamkroeg. Voorspelling: 80% kans op regen
Volgens mij staan jullie daar nog vrij beschutquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag morgen op een Schots-Ierse dag bij Maastricht whisky inschenken in de open lucht.
Snel doordrinken wordt dat, anders komt je glas nooit leeg...
Het zou erg zijn als hij het niet wistquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:37 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader zat naast me en die wist het
Om eerlijk te zijn had hij het eerst foutquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij staan jullie daar nog vrij beschut
[..]
Het zou erg zijn als hij het niet wist
Ik wel waarschijnlijk, maar het langlopend publiek niet...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij staan jullie daar nog vrij beschut
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had hij het eerst foutHij dacht 'digital', dat heb ik toen gesmst. Dat heeft hij gegoogled en toen bleek het disk te zijn en heb ik nog een keer gesmst
Ja, dit is je telefoonstem. Die heb je altijd aan de telefoonquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:40 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie mijn stem niet anders klinken? Ik herken mezelf niet
Ik herken je stem wel...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:40 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie mijn stem niet anders klinken? Ik herken mezelf niet
Ik dorst het niet te zeggen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dit is je telefoonstem. Die heb je altijd aan de telefoon
En ja, die klinkt ietwat bekakt
Zo'n grote mond...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dorst het niet te zeggen...
Heb ik een andere telefoonstem dan mijn gewone stem?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dit is je telefoonstem. Die heb je altijd aan de telefoon
En ja, die klinkt ietwat bekakt
Hij heeft me nog nooit aan de telefoon gehad hequote:
Maar nu wel gehoord, dus dan kan 'ie toch een mening hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft me nog nooit aan de telefoon gehad he
Dat bedoel ik jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik een andere telefoonstem dan mijn gewone stem?![]()
Dat bedoelde ik niet maar is wel waarquote:Of bedoel je dat iedereen anders klinkt aan de telefoon?
Dat doe je meestal ook niet, maar aan de telefoon wel een beetjequote:Dacht dat ik niet bekakt praatte maar hier wel
Wel degelijk, maar ook zonder telefoon heb je wel iets 'bekakt' in je stem.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft me nog nooit aan de telefoon gehad he
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja
Ik ook vaak. Zeker met klanten en dat soort dingen. Of als ik een winkel bel.
[..]
Dat bedoelde ik niet maar is wel waar
[..]
Dat doe je meestal ook niet, maar aan de telefoon wel een beetje
Ach ja, zat ook op het Herrrrman Jorrrrdan Montesorrrri colllllege hequote:Op zaterdag 17 september 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel degelijk, maar ook zonder telefoon heb je wel iets 'bekakt' in je stem.
Viel me ook op tijdens Jazz bij Duurstede, tijdens je aankondigingen...
'Hallo Coen en Frank...'quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik probeerde nog spontaan over te komen
Had ook niet helemaal door of ik nou in de uitzending zat of niet, normaal lullen ze met je maar mij werd alleen een vraag gesteld.
Ja goed hequote:
Ja, die split second bedenktijd merk je wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja goed heMoest heel even nadenken omdat het Sander niet was
Dus het is meer hallo Coen en! ... Frank
Oeh linkje!quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die split second bedenktijd merk je wel.
Ach, als ik mijn TV-optreden terug zie en vooral hoor, dan word ik ook niet vrolijk...
Een stuk of 100.000. Goh, wat zou het zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer?
Vooruit dan maar weer:
Vanaf 0:58
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een stuk of 100.000. Goh, wat zou het zijn?
Rotjes? Anders snap ik em nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een stuk of 100.000. Goh, wat zou het zijn?
Rotjes ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rotjes? Anders snap ik em niet
Wat is van der Sar nog een jonkie daar
En MM ik vind dat je gewoon overkomt zoals je normaal bent hoor
quote:
Ik ook nogquote:Wat is van der Sar nog een jonkie daar
Zo hoor ik mezelf in ieder geval niet...quote:En MM ik vind dat je gewoon overkomt zoals je normaal bent hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |