krokettenquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef JApieman het volgende:
Waar hebben jullie je profielwerkstuk over gedaan?
Buitenlanders in the UK.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef JApieman het volgende:
Of de film Gladiator realistisch was of niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef JApieman het volgende:
Enne?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of de film Gladiator realistisch was of niet.
OV-Chipkaartquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef JApieman het volgende:
Oh je dacht geheel realistischquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, en toen vond ik de film ook in ene minder fantastisch.
Nee, maar bepaalde dingen waren niet realistisch, terwijl dat in de film er zo goed uit zagquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je dacht geheel realistisch?
Reallyquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
Ik ga mijne doen over of Harry Potter realistisch is.
Ik had het over de ontwikkeling er van en hoe fouten voorkomen kon worden door eigen financiele en technologische initiatieven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
toen hadden ze hele ander ov toch
Trusten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey kinders ik ga slapen, ik word hier te oud voor.
Slaap lekker allemaal
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
Ik ga mijne doen over of Harry Potter realistisch is.
Ja da's wel soort anti-climax danquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar bepaalde dingen waren niet realistisch, terwijl dat in de film er zo goed uit zag
Trustenquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey kinders ik ga slapen, ik word hier te oud voor.
Slaap lekker allemaal
Oeh, je cijfer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had het over de ontwikkeling er van en hoe fouten voorkomen kon worden door eigen financiele en technologische initiatieven.
Een 9quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja da's wel soort anti-climax dan
[..]
Trusten!
[..]
Oeh, je cijfer?
Dat is de juiste benaming ervoor ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja da's wel soort anti-climax dan
Ik was blijkbaar geen echte tovenaar, ik stond bij perron 9 3/4 en heb dus tegen die muur aangerend maar kwam er niet doorheen. Een hevige teleurstelling die ik nog steeds niet helemaal te boven ben gekomen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Je hebt uberso de Hogwarts express gemist
Bronnen, bewijs?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kan ik je wel het antwoord opgeven.
niet realistisch, gr
Het kan best hoor, dat dat daar ergens is, in Harry Potter weten dreuzels het toch ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat ze kunne toveren ditdat enge mannetjes voldemort zijn er allemaal
En een grote bult op je kop zekerquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar geen echte tovenaar, ik stond bij perron 9 3/4 en heb dus tegen die muur aangerend maar kwam er niet doorheen. Een hevige teleurstelling die ik nog steeds niet helemaal te boven ben gekomen.
Ja vast.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het kan best hoor, dat dat daar ergens is, in Harry Potter weten dreuzels het toch ook niet.
Beste argument in je hele PWSquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het kan best hoor, dat dat daar ergens is, in Harry Potter weten dreuzels het toch ook niet.
Mijn uil ving het grootste deel van de klap op, gelukkig. Hij is dood.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een grote bult op je kop zeker
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn uil ving het grootste deel van de klap op, gelukkig. Hij is dood.
Argo = JApie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien zit er nu wel een tovenaar in je kamer met een onzichtbaarheidsmantel.
Succes mang, gooi het op de Wicca toer en je komt nog verquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, en onverklaarbare dingen ga ik dan gewoon verklaren aan de hand van magie.
Wie is Argo?quote:
Ik ga voor de 10 natuurlijk en als ik die niet haal dan komt het door magie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes mang, gooi het op de Wicca toer en je komt nog ver
Wat een dierenliefde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Liever hij dan ik, ik heb nog een heel leven voor me en die uil was al oud.
Wet van 3 zeker.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wie is Argo?
[..]
Ik ga voor de 10 natuurlijk en als ik die niet haal dan komt het door magie.
Diegene die het altijd over tovenaars heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wie is Argo?
[..]
Ik ga voor de 10 natuurlijk en als ik die niet haal dan komt het door magie.
Ik ben wel vegetariër.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een dierenliefde.
[..]
Wet van 3 zeker.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Diegene die het altijd over tovenaars heeft.
Oo, nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Diegene die het altijd over tovenaars heeft.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben wel vegetariër.
Wat is de wet van 3?
Dat is noodzakelijk, spinnen breng ik altijd naar buiten, muggen moet wel omdat ik anders mijn nachtrust niet krijg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]maar ondertussen vertrap je wel ongedierte, zuig je spinnen op, sla je muggen/vliegen dood
Dat alles in 3voud bij je terug komt.
Muggen kun je ook vangen en naar buiten brengenquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is noodzakelijk, spinnen breng ik altijd naar buiten, muggen moet wel omdat ik anders mijn nachtrust niet krijg.
Dat is geen doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Muggen kun je ook vangen en naar buiten brengen
Een gehackt account wat ik eens had heette '-' ik wilde geen username gebruiken die mensen die ik in het echt ken zouden herkennen dus heb ik '-' gebruikt en dan 'cj' vervangen met 'JA' omdat initialen. En pie is taart enzo en ik ben een man.quote:
Brazzers was het.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:42 schreef FreezePop het volgende:
Volgens google heeft cjpieman wachtwoorden staan voor tushylickers en brazzers
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:40 schreef Rezania het volgende:
Ik moet slapen maar ik heb helemaal geen zin.
Goed bedachtquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Een gehackt account wat ik eens had heette 'cjpieman' ik wilde geen username gebruiken die mensen die ik in het echt ken zouden herkennen dus heb ik 'cjpieman' gebruikt en dan 'cj' vervangen met 'JA' omdat initialen. En pie is taart enzo en ik ben een man.
Nee dat zou nooit uitkomen met mijn initialen en dan ippie enzo.quote:
Is het ook herkenbaar dat je om 7:00 moet opstaan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Goed bedacht
[..]
Nee dat zou nooit uitkomen met mijn initialen en dan ippie enzo.
DAN NIETquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Goed bedacht
[..]
Nee dat zou nooit uitkomen met mijn initialen en dan ippie enzo.
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wat wat echt waar? ben jij dat?
Nee, ik heb gelukkig mijn werkshift omgedraaid. Anders had ik ook om 7 uur opgestaan ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het ook herkenbaar dat je om 7:00 moet opstaan?
Mijn username; ik begon met mijn eigen naam en kwam op Rezania uit, geen idee hoe.
Sry wilde je niet kwetsenquote:
ja ja maar eigenlijk gewoon fappen op brazzersquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee.dat account had ik gekregen van iemand.
JIJ NOOIT TOCH XOXOXOXquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb gelukkig mijn werkshift omgedraaid. Anders had ik ook om 7 uur opgestaan ja.
[..]
Sry wilde je niet kwetsen
Ja, maar dan is het niet mijn account want ik betaalde er niet voor. Wel gebruiken natuurlijk, en dan delen met je matties en dan wordt ie gebanned.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja ja maar eigenlijk gewoon fappen op brazzers
Doet me deugd ditquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
JIJ NOOIT TOCH XOXOXOXO +O +O+
O+O +O+O +O+O +O+O +O+OOO +O
quote:Op vrijdag 16 september 2011 06:44 schreef Roburtt het volgende:
hier meot ik gepost hebben.
bij deze dus.
Ksst shoo shooquote:
Mijn huisje is slecht geisoleerd. Ik zit hier te bibberen als een mallequote:Op vrijdag 16 september 2011 07:40 schreef coban het volgende:
Ik heb het koouuuuud
Maar ik ben wel op tijd wakker
Ik moet even opwarmen en dan kan ik er de rest van de dag tegenaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ik stond net in mijn t-shirt buiten te roken.
Isolatie is toch niet zo duur ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet even opwarmen en dan kan ik er de rest van de dag tegenaan.
Het is hier 's nachts gewoon teringkoud en ik weiger de verwarming aan te zetten want door dat ding had ik gisteren de hele dag koppijn
Woning gaat over een jaar ofzo plat dus dan is isoleren zondegeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Isolatie is toch niet zo duur ?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:20 schreef Ezechielk het volgende:
Wat. Mensen komen om dit tijdstip vragen of de muziek zachter mag.
Ik ben elke dag na 5 uur slaap wakker, dan lig ik 2 uur te draaien en val ik weer een uurtje in slaap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik geef ze wel gelijk, ik had nu nog willen slapen al kreeg ik de kans.
Ik zit op kantoor, het zou raar zijn als je daar zit te slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik geef ze wel gelijk, ik had nu nog willen slapen al kreeg ik de kans.
ik zat een film te kijken tot half 2, en mn wekkertje ging weer om kwart over 6. Ook geen pretjequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben elke dag na 5 uur slaap wakker, dan lig ik 2 uur te draaien en val ik weer een uurtje in slaap.
Vermoeiend
o, ik dacht thuisquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor, het zou raar zijn als je daar zit te slapen.
Ik heb gewoon een fucked up ritmequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik zat een film te kijken tot half 2, en mn wekkertje ging weer om kwart over 6. Ook geen pretje
En toch zijn er genoeg die dat doen op het werkquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor, het zou raar zijn als je daar zit te slapen.
Snel castreer hem voor hij jou aanvalt met een bijlquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:03 schreef coban het volgende:
Ik ga dood vandaag. Ik heb geen boeken gefixt. Die man gaat mijn hoofd afhakken.
Iewllquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel castreer hem voor hij jou aanvalt met een bijl
Een rode of een bos?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:08 schreef Intronic het volgende:
Om 13 uur klaar met werken, dan lekker afdelingsuitje.
Op dreef, ik ben het vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:11 schreef coban het volgende:
Ohja. Ik ging bijna dood vandaag. Ik was bijna overgereden door auto.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:18 schreef coban het volgende:
Ik wel. Coban, kom eens hier. Hier een knuffel. Ik ben blij dat je nog leeft. Hartje kusje knuffel.
OH MIJN GOD NEE, GAAT HET WEL MET JE??????/ HET WAS NAMELIJK WEL BIJNA HOOR!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:11 schreef coban het volgende:
Ohja. Ik ging bijna dood vandaag. Ik was bijna overgereden door auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank uquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:24 schreef LompeHork het volgende:
Proficiat, en uiteraard nog vele jaren. Hier is een drankje:
[ afbeelding ]
En wat ander vermaak kunt u uiteraard terugvinden in ABO.
Dank u.quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Moe, slapen, uurtje, goed plan![]()
Feli Dimens
Deze wil ik even in het zonnetje zetten omdat HappyBob.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:26 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil jullie even feliciteren met het behalen van topic #200. Tevens wil ik in het bijzonder Dimens feliciteren met zijn verjaardag. Ik voorzie een dag vol vreugde.
Oh myquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze wil ik even in het zonnetje zetten omdat HappyBob.
[ afbeelding ]
Bedankt HappyBob
Mee eens.quote:
Eensquote:
Oneens. Als het niet nodig was, zou ik het nooit doen.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wel als je genoeg slaap krijgt.
True.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oneens. Als het niet nodig was, zou ik het nooit doen.
Jij bent in de afgelopen 2 dagen 3 keer doodgegaan, het boeit me eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:18 schreef coban het volgende:
Niemand die het interesseert dat ik bijna dood was. Naja, ik wel. Coban, kom eens hier. Hier een knuffel. Ik ben blij dat je nog leeft. Hartje kusje knuffel.
Ah, net zoals ik, maar dan op school.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja hoor, sinds half 9. Fysiek aanwezig dan.
Oeps.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja hoor, sinds half 9. Fysiek aanwezig dan.
Ik heb door een roosterwijziging naast de woensdag ook de vrijdag vrij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:50 schreef Rezania het volgende:
Ik heb door een roosterwijziging voortaan alleen maar Nederlands en literatuurgeschiedenis op woensdag.![]()
Jaloers.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb door een roosterwijziging naast de woensdag ook de vrijdag vrij.
Gelukkig is het vrijdag en gaan we over twee uur al op padquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, net zoals ik, maar dan op school.
Wat is eigenlijk het verschil tussen parachutespringen en skydiven? Beide hebben toch een free fall moment?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Intronic het volgende:
Heb wel zin in dat skydiven, net wat filmpjes gekeken. Wel bazig!
Ga naar huis dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Roburtt het volgende:
heb eckt niks te doen hier.
Zelfs de leraar komt af en toe ff rugby kijken.
Ik moet nog tot 15:15.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gelukkig is het vrijdag en gaan we over twee uur al op pad.
Mag dus niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga naar huis dan.
[..]
Ik moet nog tot 15:15.
Huh.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Intronic het volgende:
Heb wel zin in dat skydiven, net wat filmpjes gekeken. Wel bazig!
Misschien is het dan pas echt een kuttopicquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:57 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag mij wel af, wat als je een topic in ONZ opent en eigenlijk reageert niemand er in.
Niemand die kut topic roept maar andere nuttige antwoorden vind je er ook niet terug.
Is het dan een goed of een slecht topic?
Dat slaat dus echt nergens op, het is niet alsof je iets te doen hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mag dus niet.
Maar ik moet morgne met de bus naar Leiden, hoeveel kost dat?
Ik denk niet echt een goed topic, omdat niemand zelfs de moeite neemt om te reageren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:57 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag mij wel af, wat als je een topic in ONZ opent en eigenlijk reageert niemand er in.
Niemand die kut topic roept maar andere nuttige antwoorden vind je er ook niet terug.
Aaah, dat valt dan wel mee, zelfde als een treinkaartje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat slaat dus echt nergens op, het is niet alsof je iets te doen hebt.
Vanaf Parklaan naar Leiden Centraal kost het ¤2,00 geloof ik.
Waarschijnlijk is het dan pas echt een kuttopic, dan heeft TS zichzelf gewoon overtroffen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:57 schreef Dimens het volgende:
Misschien staat iedereen dan wel versteld van de kwaliteit?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien is het dan pas echt een kuttopic
Als je moet overstappen ben je trouwens ¤0,80 goedkoper uit, dat is het instaptarief.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Aaah, dat valt dan wel mee, zelfde als een treinkaartje.
Ik moet de bus hebben bij de bernardus, hoef niet over te stappen volgensmij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je moet overstappen ben je trouwens ¤0,80 goedkoper uit, dat is het instaptarief.
Maar gaat dit nou over een daadwerkelijk topic of is het gewoon een verzonnen situatie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien staat iedereen dan wel versteld van de kwaliteit?
Zo kun je het ook bekijken en dan wat Appeltjes zegt. Dat niemand weet wat te reageren enzo. Omdat ze niwt kunnen trollen want topic met potentie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien staat iedereen dan wel versteld van de kwaliteit?
Vanaf daar naar Leiden Centraal kost geloof ik ¤1,80. Je kan natuurlijk ook gewoon op www.9292ov.nl kijken, daar geven ze meestal ook de prijs van de reis.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik moet de bus hebben bij de bernardus, hoef niet over te stappen volgensmij.
1.85quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanaf daar naar Leiden Centraal kost geloof ik ¤1,80. Je kan natuurlijk ook gewoon op www.9292ov.nl kijken, daar geven ze meestal ook de prijs van de reis.
Ik heb af en toe van die momenten dat ik een topic open, dan wil dit nog wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar gaat dit nou over een daadwerkelijk topic of is het gewoon een verzonnen situatie?
Ik hoop het ook, anders ga ik huilen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dankje. Hopelijk overleef ik het allemaal.
Parachutespringen of valschermspringen is het uitvoeren van een sprong uit een vliegtuig of ballon, gevolgd door een vlucht met een parachute na het ontplooien ervan en de landing. Men spreekt ook wel van skydiving.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen parachutespringen en skydiven? Beide hebben toch een free fall moment?
Een unicum heb je dan in ieder geval wel te pakken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:57 schreef Dimens het volgende:
Lig je nog steeds in bed luilakje. Succes!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef Omdatappel het volgende:
Ik rol mijn bed maar eens uit. Moet ineens zo werken, ditdat. Kusjes, fijne dag iedereen.
Mogguh Freezen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:16 schreef FreezePop het volgende:
Mja appels zijn wel goed.
Goedemorgen
Een jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:49 schreef coban het volgende:
DIMENS! gefeliciteerd!Hoe oud ben je nu?
Droogklootquote:
Een wat heb ik te pakken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een unicum heb je dan in ieder geval wel te pakken.
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind mijn FOK! verjaardag veel belangrijker op FOK!
En met die van 2003 is wat gebeurd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Ik weet niet eens wanneer mn FOK!verjaardag is
edit: ik heb er 2
1 op 8 mei 2007 en 1 op 15 aug2003![]()
ww kwijtgeraakt, mail die het niet meer deed enz.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
En met die van 2003 is wat gebeurd?
Welke user?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ww kwijtgeraakt, mail die het niet meer deed enz.
Ja dat ga ik nie zeggenquote:
Niks hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:15 schreef Dimens het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er mis is met de tekst "een jaar."?
* Huppelmuts geeft tissuesquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:16 schreef coban het volgende:
Hahah. Ik wil nu huilen om mijn faal.
Aftakeling begint steeds vroeger hequote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef coban het volgende:
Ik merk dat ik aan het dementeren ben de laatste tijd.
Ja idd. Ik weet het ook niet meer. Help me.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aftakeling begint steeds vroeger he
Kom maar in mijn armen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:16 schreef coban het volgende:
Hahah. Ik wil nu huilen om mijn faal.
Heb jou nooit gezien in de eerste delenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:23 schreef Bosbeetle het volgende:
200 alweer
* Bosbeetle is trots dat hij in de eerste delen van deze reeks meepostte
Jeetje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doe ik eens een keer lief, dan dit.
Dan wordt het ¤4,-quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:02 schreef Roburtt het volgende:
[..]
1.85
Maar dat is met OV chipkaart, die heb ik niet. Veder is er geen prijs.
Oh gossie. Wat nu?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit was waarschijnlijk dus ook meteen de laatste keer.
Het leven is hard.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doe ik eens een keer lief, dan dit.
Het leven is hard.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:41 schreef Ezechielk het volgende:
https://twitter.com/#!/ahmedmarcouch/status/113189663291879426
Ik heb nu pauze, dat verdien ik ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Moeten jullie niet naar school of hebben jullie ....
Deze tweet.twitter:ahmedmarcouch twitterde op maandag 12-09-2011 om 11:58:13Onderweg naar school. #ROC Monderiaan te Delft. Kwaliteit #onderwijs,Gastles, verzuim, veiligheid in en om school, zorg; volle rooster
reageer retweet
https://twitter.com/#!/ahmedmarcouch/status/113189663291879426
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Rezania het volgende:
Deze tweet.twitter:ahmedmarcouch twitterde op maandag 12-09-2011 om 11:58:13Onderweg naar school. #ROC Monderiaan te Delft. Kwaliteit #onderwijs,Gastles, verzuim, veiligheid in en om school, zorg; volle rooster
reageer retweet
![]()
je Fok!t op school?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nu pauze, dat verdien ik ja.![]()
Ik plaats hem even zodat mensen niet op die link hoeven te klinken, we zijn lui hier ja.quote:
Dan plaats ik een foto:quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik plaats hem even zodat mensen niet op die link hoeven te klinken, we zijn lui hier ja.
Alleen vandaag, iedereen waar ik meestal mee omga in de pauze is ziek en de rest zijn een stelletje kleine kinderen.quote:
Welk linkje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:46 schreef Dimens het volgende:
Was dat linkje van Twitter al geplaatst of moet ik het doen?
quote:
Die.twitter:ahmedmarcouch twitterde op maandag 12-09-2011 om 11:58:13Onderweg naar school. #ROC Monderiaan te Delft. Kwaliteit #onderwijs,Gastles, verzuim, veiligheid in en om school, zorg; volle rooster
reageer retweet
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:48 schreef Dimens het volgende:
[..]Die.twitter:ahmedmarcouch twitterde op maandag 12-09-2011 om 11:58:13Onderweg naar school. #ROC Monderiaan te Delft. Kwaliteit #onderwijs,Gastles, verzuim, veiligheid in en om school, zorg; volle rooster
reageer retweet
twitter:ahmedmarcouch twitterde op maandag 12-09-2011 om 11:58:13Onderweg naar school. #ROC Monderiaan te Delft. Kwaliteit #onderwijs,Gastles, verzuim, veiligheid in en om school, zorg; volle rooster
reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Rezania het volgende:
reageer retweet
![]()
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:48 schreef Dimens het volgende:
[..]Die.twitter:ahmedmarcouch twitterde op maandag 12-09-2011 om 11:58:13Onderweg naar school. #ROC Monderiaan te Delft. Kwaliteit #onderwijs,Gastles, verzuim, veiligheid in en om school, zorg; volle rooster
reageer retweet
Dat schreeuwt om foto's!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:51 schreef Rezania het volgende:
Er loopt hier een leraar rond met een jasje dat zo lelijk is dat het mijn ogen pijn doet.
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet dat jasje alleen nog even een mix tussen oranje en roze denken.
[ afbeelding ]
Het is zo'n grote rasmongool.
Das de ex van mn zusjequote:Op vrijdag 16 september 2011 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
Pics van Coban d'r vriendje gevonden.
[ afbeelding ]
Jij krijgt les van een klapjostiquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:16 schreef Dimens het volgende:
Pics van coban gevonden.
[ afbeelding ]
Ik heb minstens een keer of 20 gepost in deel 1quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jou nooit gezien in de eerste delen
Van deze reeks zeker?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb minstens een keer of 20 gepost in deel 1
ja ik had het ook over deel 200 van deze reeksquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van deze reeks zeker?
Van de vorige UDOWU niet hoor
Vorig jaar ofzo was er toch ook al een UDOWU reeksquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja ik had het ook over deel 200 van deze reeks
Weet ik veel ik zag het meer als een voortzetting van de vrolijk verder reeks, vanwege het plaatje in de OPquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo was er toch ook al een UDOWU reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:50 schreef LompeHork het volgende:
PIC VAN MIJN TAFEL.Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vond het wel toepasselijk om dan ook maar een pic te posten
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Oh dan ga ik wel ff de nonnenhontpic zoeken
Dat vind ik mooi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:58 schreef aight1 het volgende:
Waarom blauwe stoelen dat vind ik niet mooi.
Gelukkig. Ja, helemaal blauwe stoelen zijn ook niet mooi, er zitten wel degelijke houten poten onder uiteraard.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:00 schreef aight1 het volgende:
oh grapje ik keek maar half en dacht dat de poten ook blauw warenmaar deze zijn wel oke
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning!
[..]
Dat vind ik mooi.
Bedankt MK.quote:
Groetjens!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:01 schreef aight1 het volgende:
Ja die houten poten zijn fraai. En nu ben ik weg.
Scroll eens omhoogquote:
twitter:ahmedmarcouch twitterde op maandag 12-09-2011 om 11:58:13Onderweg naar school. #ROC Monderiaan te Delft. Kwaliteit #onderwijs,Gastles, verzuim, veiligheid in en om school, zorg; volle rooster
reageer retweet
Spuit 11quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
reageer retweet
Haal die foto van P_z eens weg johquote:
Lief hequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaaf!
![]()
[..]
Geef nou maar toe dat je het niet had gezien![]()
Hehe, dat jochie is toch geen troll? Een echte troll pakt zaken veel beter aanquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal die foto van P_z eens weg joh
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |