krokettenquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef JApieman het volgende:
Waar hebben jullie je profielwerkstuk over gedaan?
Buitenlanders in the UK.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef JApieman het volgende:
Of de film Gladiator realistisch was of niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef JApieman het volgende:
Enne?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of de film Gladiator realistisch was of niet.
OV-Chipkaartquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef JApieman het volgende:
Oh je dacht geheel realistischquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, en toen vond ik de film ook in ene minder fantastisch.
Nee, maar bepaalde dingen waren niet realistisch, terwijl dat in de film er zo goed uit zagquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je dacht geheel realistisch?
Reallyquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
Ik ga mijne doen over of Harry Potter realistisch is.
Ik had het over de ontwikkeling er van en hoe fouten voorkomen kon worden door eigen financiele en technologische initiatieven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
toen hadden ze hele ander ov toch
Trusten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey kinders ik ga slapen, ik word hier te oud voor.
Slaap lekker allemaal
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
Ik ga mijne doen over of Harry Potter realistisch is.
Ja da's wel soort anti-climax danquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar bepaalde dingen waren niet realistisch, terwijl dat in de film er zo goed uit zag
Trustenquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey kinders ik ga slapen, ik word hier te oud voor.
Slaap lekker allemaal
Oeh, je cijfer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had het over de ontwikkeling er van en hoe fouten voorkomen kon worden door eigen financiele en technologische initiatieven.
Een 9quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja da's wel soort anti-climax dan
[..]
Trusten!
[..]
Oeh, je cijfer?
Dat is de juiste benaming ervoor ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja da's wel soort anti-climax dan
Ik was blijkbaar geen echte tovenaar, ik stond bij perron 9 3/4 en heb dus tegen die muur aangerend maar kwam er niet doorheen. Een hevige teleurstelling die ik nog steeds niet helemaal te boven ben gekomen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Je hebt uberso de Hogwarts express gemist
Bronnen, bewijs?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kan ik je wel het antwoord opgeven.
niet realistisch, gr
Het kan best hoor, dat dat daar ergens is, in Harry Potter weten dreuzels het toch ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat ze kunne toveren ditdat enge mannetjes voldemort zijn er allemaal
En een grote bult op je kop zekerquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar geen echte tovenaar, ik stond bij perron 9 3/4 en heb dus tegen die muur aangerend maar kwam er niet doorheen. Een hevige teleurstelling die ik nog steeds niet helemaal te boven ben gekomen.
Ja vast.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het kan best hoor, dat dat daar ergens is, in Harry Potter weten dreuzels het toch ook niet.
Beste argument in je hele PWSquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het kan best hoor, dat dat daar ergens is, in Harry Potter weten dreuzels het toch ook niet.
Mijn uil ving het grootste deel van de klap op, gelukkig. Hij is dood.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een grote bult op je kop zeker
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn uil ving het grootste deel van de klap op, gelukkig. Hij is dood.
Argo = JApie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien zit er nu wel een tovenaar in je kamer met een onzichtbaarheidsmantel.
Succes mang, gooi het op de Wicca toer en je komt nog verquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, en onverklaarbare dingen ga ik dan gewoon verklaren aan de hand van magie.
Wie is Argo?quote:
Ik ga voor de 10 natuurlijk en als ik die niet haal dan komt het door magie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes mang, gooi het op de Wicca toer en je komt nog ver
Wat een dierenliefde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Liever hij dan ik, ik heb nog een heel leven voor me en die uil was al oud.
Wet van 3 zeker.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wie is Argo?
[..]
Ik ga voor de 10 natuurlijk en als ik die niet haal dan komt het door magie.
Diegene die het altijd over tovenaars heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wie is Argo?
[..]
Ik ga voor de 10 natuurlijk en als ik die niet haal dan komt het door magie.
Ik ben wel vegetariër.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een dierenliefde.
[..]
Wet van 3 zeker.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Diegene die het altijd over tovenaars heeft.
Oo, nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Diegene die het altijd over tovenaars heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |