Eigenlijk moet ik dan naar bed....maar ik kan niet wachten!!! Zo oneerlijk dat het in Amerika eerder begintquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:52 schreef o.us het volgende:
Ik dacht dat je eindelijk geband zou worden.
Want een eigen productie moet eerst in het buitenland beginnen wil je zeggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan naar bed....maar ik kan niet wachten!!! Zo oneerlijk dat het in Amerika eerder begint
Kan me niets schelen! Ik wil het nu zien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Want een eigen productie moet eerst in het buitenland beginnen wil je zeggen
True blood is dat nou echt leuk...quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef Saisai het volgende:
ik ben meer van true blood, supernatural, falling skies, V, breaking bad, the event en the walking death.
nee... aanrader?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
True blood is dat nou echt leuk...
Heb je secret circle en ringer al gezien???
Al 3alam mashi dialek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Kan me niets schelen! Ik wil het nu zien.
Ringer is met Sarah Michelle Gellar je weet wel van Buffy. Is eigenlijk meer thriller...maar zo leuk! Je weet gewoon niet wat er gebeurt en al die plotwendingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee... aanrader?
true blood is anders dan wat je gewend bent. de hoofdrol wordt gespeeld door iemand die we helemaal niet willen zijn en iemand waar je jezelf niet echt in kan herkennen/ identificeren (wat normaal wel zo is). Dat vond ik in het begin raar, maar de serie is tof en wordt steeds toffer seizoen na seizoen.
True blood lijkt me saai. En supernatural loopt al vrij lang dus daar kan ik niet meer aan beginnen. Stel ik vind het leuk dan ga ik zometeen een week lang thuis zitten en alles willen zien. En ik moet studeren dus daar heb ik geen tijd voor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef Saisai het volgende:
supernatural heeft wel mijn voorkeur moet ik zeggen.
Supernaturalquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef Saisai het volgende:
supernatural heeft wel mijn voorkeur moet ik zeggen.
Kijk je daar al 7 jaar naar?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:10 schreef Infection het volgende:
[..]
SupernaturalKan niet wachten tot de nieuwe afleveringen.
Ik moest weten hoe laat het was, mijn telefoon zei 00.53quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, werkt. Bedankt voor je deelname.
Nog een test, mijn telefoon zegt dat het 1:37 is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:34 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Ik moest weten hoe laat het was, mijn telefoon zei 00.53.
quote:
Ik verklaar dit als een bazenpost.quote:
Waarvoor dank.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik verklaar dit als een bazenpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |