Dan heb je vast niet veel games uitgespeeld...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die irritant en dan ben ik al snel klaar met een game.
In principe speel ik alle games uit die ik leuk vind. DKCR was op sommige punten ook moeilijk en daar moesten ook veel levels opnieuw. Dat was echter nergens vervelend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:18 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet veel games uitgespeeld...
De camera zwiept alle kanten heen, heb totaal geen overzicht. Daarnaast kan ik 'm niet ontwijken op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Roy, je kunt er gewoon geen bal van. Je gebruikt hopelijk toch wel de Lens of Truth? Die aanzetten, dan is het gewoon een kwestie van een pijl in hand 1, pijl in hand 2, vervolgens pijl in hoofd (zodra ie daarmee aanvalt) en hakken maar. Die gast stelt niks voor, Z-targeten op die handen en dan gewoon rondlopen, dan kan ie je amper raken.
En een stukje lopen naar een boss, boehoehoe. Checkpoints hebben sommigen van ons echt teveel verwend.
Niet aan gedachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij kan altijd nog Farore's wind gebruiken en een warp point maken
Geen idee, moet daar nog komen bij de 3DS-versie. Maar je kunt ook schieten met Z-target, richten hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef Aether het volgende:
[..]
In de N64-versie zakte de framerate in bij Bongo zodat je amper kon richten. Is dat een stuk beter in de 3DS-versie?
Rpg overload? Je noemt er maar tweequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:09 schreef speknek het volgende:
Nou ik heb ook Xenoblade, alhoewel ik vrees hem pas te kunnen spelen na Batman/Skyrim/Zelda en hopelijk dus net voor Mass Effect 3 (hmm rpg overload). Kan ik beter met wiimote of met classic controller spelen?
Classic Controller is het populairst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:09 schreef speknek het volgende:
Nou ik heb ook Xenoblade, alhoewel ik vrees hem pas te kunnen spelen na Batman/Skyrim/Zelda en hopelijk dus net voor Mass Effect 3 (hmm rpg overload). Kan ik beter met wiimote of met classic controller spelen?
Skyrim Xenoblade Mass Effectquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Rpg overload? Je noemt er maar twee
Mass Effect is gewoon een dertien in een dozijn shooter met erg veel ingesproken tekst en de ilusie van keuze vrijheidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Skyrim Xenoblade Mass Effect. Action adventure game met RPG elementen overload dan.
BAM!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mass Effect is gewoon een dertien in een dozijn shooter met erg veel ingesproken tekst en de ilusie van keuze vrijheid
Pff ja, mass effect 2 was één van mijn grootste miskopen deze generatie.quote:
Wat een onzin. Ik ben gewoon niet dudebro genoeg voor games als mass effectquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:55 schreef Kriegel het volgende:
Mass Effect
Als je deel twee als eerste gaat spelen ben je natuurlijk ook achterlijk bezig.
Prima, maar zo'n doorlopend verhaal buiten volgorde gaan spelen helpt sowieso niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben gewoon niet dudebro genoeg voor games als mass effect
Bewaar die onzin maar voor George Lucasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Prima, maar zo'n doorlopend verhaal buiten volgorde gaan spelen helpt sowieso niet.
Ik heb ook eerst Mario 3 gespeeld voordat ik aan Mario 2 begonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Prima, maar zo'n doorlopend verhaal buiten volgorde gaan spelen helpt sowieso niet.
Ik dacht dat alleen de PS3-versie dat deed, op de PC of 360 wordt je in het ongewisse gelaten. Bovendien mis je dan nog steeds binding met alle figuren uit het eerste deel, plus de invloed van eerder gemaakte beslissingen. En dat gebrek aan binding wordt erger gemaakt door het feit dat ME2 niet zoveel verhaal heeft, het wordt niet voor niks ook wel Mass Recruit genoemd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bewaar die onzin maar voor George Lucas
:edit:
Het verhaal wordt in twee ook rustig uitgelegd voor mensen die zich niet aan 1 gewaagd hebben
Holy shit, hoe heb je dat volgehouden?!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst Mario 3 gespeeld voordat ik aan Mario 2 begon
Maar dan had ik twee spellen moeten spelen die ik niet leuk vindquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de PS3-versie dat deed, op de PC of 360 wordt je in het ongewisse gelaten. Bovendien mis je dan nog steeds binding met alle figuren uit het eerste deel, plus de invloed van eerder gemaakte beslissingen.
Truth.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef DJ_ het volgende:
mass effect haters![]()
mass-effect is echt de serie van deze generatie... hands down![]()
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Yachiru het volgende:
Yaaaaaaaay ik heb eindelijk een Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |