Wifred zelf volgens mij ^^quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef ShevaJB het volgende:
Zamora, daar is Gijpie toch zo'n fan van?
Ik dacht dat je voor ajax was.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal.
Het is de stiefvader van Balotelli.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef BWolf het volgende:
wat een epic fail van de vierde man. In drie instanties lukt het hem niet het bord fatsoenlijk omhoog te houden.
Probeer je nu grappig te zijn ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor ajax was.
Het omhoog houden was niets mis mee, dat apparaat deed het gewoon niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef BWolf het volgende:
wat een epic fail van de vierde man. In drie instanties lukt het hem niet het bord fatsoenlijk omhoog te houden.
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Probeer je nu grappig te zijn ofzo?
Ja maar als de keepert er niet stond, was het geen goal geweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
Op TT staat nu eigen goal, maar kom op, het was toch gewoon een doelpunt van De Jong? Ja ok, hij gaat via de kop van de keeper in de goal, maar toch...
Dan ga je wel een beetje juichen hoor?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
Maar effe een livebetje op Fulham geplaatst. Zal je zien dat Twente zo scoort
Eén keer één actiequote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft die gozer al een goede wedstrijd gespeeld bij Twente?
Weet niet. Jij wel. Als ware clubhoer des fok?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ga je wel een beetje juichen hoor?
Tuurlijk swa!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet. Jij wel. Als ware clubhoer des fok?
Perfect gevoel voor ironie hebben die Engelsen. Ze weten dat ze zo onbeholpen lomp zijn dat men dat soort tackles maakt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik kijk op Channel 5 en daar wordt het een 'proper English tackle' genoemd. :p Zeggen er ook wel bij dat dat in Europa niet kan.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
OMG Rosales wat een ontzettende mongool ben je toch ook...
Platje ook.quote:
Ruben Schaken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef ShevaJB het volgende:
Een echte rechtsbuiten had gescoord.
wat bedoel jequote:
Dat is sowieso een van de meest dramatische aankopen van Twente de laatste jaren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Bajrami, wtf
Speel dat nou eens uit man, prutsers.
Gebruikt hij ook alleen maar als spingplank...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Akwasi het volgende:
Ruiz is vast blij met zijn overstap naar dit rot ploegje
Deze ploeg past toch niet bij hem. Ik kan me niet voorstellen dat Ruiz hier beslissend gaat zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gebruikt hij ook alleen maar als spingplank...
Maar met zulke matige medespelers lijkt mij dat er voor ruiz ook weinig eer te behalen is.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een type spelers als hij gaat via Fulham niet opvallen bij de Engelse top hoor. Had beter naar een Villarreal/Sevilla kunnen gaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch speelt deze b ploeg van Fulham redelijk tegen een topper uit Nederland.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een zwaar verzwakte topper dan wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch speelt deze b ploeg van Fulham redelijk tegen een topper uit Nederland.
Ware het niet dat er niemand stondquote:Op donderdag 15 september 2011 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
Toch geen slechte bal van Douglas hoor...
Daar zat het 'm in jaquote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ware het niet dat er niemand stond
Bij de tweede paal moet er iemand staan, De Jong bv.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Cornelisse had de positiewisseling moeten begrijpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het ook niet zo. Die jongen was voorheen reserve en houdt zich prima staande. Hij is simpelweg geen afmaker.quote:
Hoorde je hem ook schreeuwen?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Co, wat ben je in godsnaam nog met Rosales van plan?
Ik zeg maar niks...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Rosales zou bij ons in het elftal nog niet eens meekomen. Ja, hij mag vlaggen.
Nog een beetje ondersteboven van het gelijkspel van gisteren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Die landzaat ziet er dood uit zeg..
Alsof die zich kapot heeft gezopen afgelopen nacht.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Die landzaat ziet er dood uit zeg..
Ik denk dat 8 anderen daar ook best blij mee mogen zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef Ascendancy het volgende:
Brama mag blij zijn dat ie t veld nog niet af is
1.5 uur lang voor Ajax gezongenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alsof die zich kapot heeft gezopen afgelopen nacht.
Het gaat Ajax met 2 vingers in de neus worden dit seizoen. Zei het van tevoren alquote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
Wat speelt Twente verschrikkelijk slecht
Wat hoorde je?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, like wtf.
Wat dacht je van de keeper, man of the match wat mij betreft.quote:
Met 10 man waren we beter af geweestquote:Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja die ook. Verder vind ik Rosales het ook goed doen.
Wat galant van je om dat te voorspellen calandquote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat Ajax met 2 vingers in de neus worden dit seizoen. Zei het van tevoren al
Hihi, neus.
De 2 wedstrijden tot nu toe zijn dramatisch idd. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat het iets is voor de toekomst. Hij zal niet mislukken bij Twente denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef Cara het volgende:
Waarom heeft Twente nou eigenlijk Fer gehaald?
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat galant van je om dat te voorspellen caland
Ik heb mijn hoop nog een beetje gevestigd op De Boer die Janssen op VM blijft zettenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat galant van je om dat te voorspellen caland
Ja, laten we Rosales ook naturaliseren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel een goed spelertje die Rosales misschien een opvolger voor V/d Wiel.
Een yank he, gelukkig heeft 'ie geen revolver op zakquote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef DeNummer10 het volgende:
Dempsey met z'n losse handjes!
Dit had Twente gewoon kunnen winnen. Redelijk makkelijk nog.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:53 schreef Akwasi het volgende:
Al met redelijk resultaat. Alleen de wedstrijd was om te huilen.
Ja vreselijkquote:Op donderdag 15 september 2011 22:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Een yank he, gelukkig heeft 'ie geen revolver op zak
Laat staan een goed Twente.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit had Twente gewoon kunnen winnen. Redelijk makkelijk nog.
En Co moet dat gepeupel als Jol nietquote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef Dos37 het volgende:
Martin wilde Co nog een handje doen.
als je zo wedstrijden moet winnen ben je de beker niet waard..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
Prima resultaat. Uit bij de sterkste in de poule gelijk is goed.
Het hele idee dat Twente de EL gaat winnen gaat nergens overquote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je zo wedstrijden moet winnen ben je de beker niet waard..
pruts wedstrijd niks meer niks minder
Hele ook nog?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heuj, 13 hele euro's![]()
als je daar je tevredenheid uit wilt halen be my guest.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het hele idee dat Twente de EL gaat winnen gaat nergens over
Dus dit is prima. Twente overleefd de groepsfase wel.
Wat verwacht je nou. Twente heeft z'n 2 beste spelers weg zien gaan en de 3e is geblesseerd. Daarvoor is niets van hetzelfde teruggekomen. Dan is dit heel goed imo.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je daar je tevredenheid uit wilt halen be my guest.
Precies.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou. Twente heeft z'n 2 beste spelers weg zien gaan en de 3e is geblesseerd. Daarvoor is niets van hetzelfde teruggekomen. Dan is dit heel goed imo.
Dat is het ook. Waar sommige het idee vandaan halen dat Twente hem eventueel zou kunnen winnen is belachelijk. Gewoon belangrijk dat je overwintert en hopen op een leuke knock-out wedstrijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou. Twente heeft z'n 2 beste spelers weg zien gaan en de 3e is geblesseerd. Daarvoor is niets van hetzelfde teruggekomen. Dan is dit heel goed imo.
Hopen dat tegen die tijd Chadli weer hersteld is. En als Ola zo blijft groeien, krijg je tegen die tijd een prachtig vleugelspel, waarbij de complete spits die de jong is, prima kan scoren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het ook. Waar sommige het idee vandaan halen dat Twente hem eventueel zou kunnen winnen is belachelijk. Gewoon belangrijk dat je overwintert en hopen op een leuke knock-out wedstrijd.
Ook dat idd. Met Chadli erbij heb je direct wat creativiteit.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hopen dat tegen die tijd Chadli weer hersteld is. En als Ola zo blijft groeien, krijg je tegen die tijd een prachtig vleugelspel, waarbij de complete spits die de jong is, prima kan scoren.
Ik heb er 5 verloren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heuj, 13 hele euro's![]()
quote:Strootman: ‘Dit is niet wat ik me had voorgesteld bij een thuiswedstrijd’
PSV liep vorig seizoen plaatsing voor de Champions League mis en moet het dit voetbaljaar dus doen in de Europa League. Tijdens de eerste wedstrijd in de groepsfase, donderdag tegen Legia Warschau, was het stadion nog niet voor de helft gevuld. Kevin Strootman had dan ook niet het idee dat hij in Eindhoven aan het voetballen was.
“Dit is niet wat ik me had voorgesteld bij een Europese thuiswedstrijd”, tekent persbureau ANP na afloop van het duel op uit de mond van de middenvelder. “Ik heb vooral die Polen gehoord.” Strootman hoopt op verbetering tijdens de andere twee groepswedstrijden. “Ik hoop dat er dan meer supporters komen en er een betere ambiance is.”
Zou Wijnaldum wel genoten hebben?quote:
Die heeft dat niet gezien man, die kan het veld niet eens overzien.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Zou Wijnaldum wel genoten hebben?
sneerquote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahaha, effe een lekkere sfeer naar eigen publiek.
7 uur is ook ern kuttijd, vaak kom je net terug van werk. Echt supporters doen natuurlijk er alles aan om te komen, maar soms kan et gewoon niet. Ik ben zelf wel gekomen, met een beetje moeite. alles voor psvquote:
Naast de lage opkomst, sfeerloos, domme spreekkoren polen zijn homo.. terwijl onze keeper een pool isquote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7 uur is ook ern kuttijd, vaak kom je net terug van werk. Echt supporters doen natuurlijk er alles aan om te komen, maar soms kan et gewoon niet. Ik ben zelf wel gekomen, met een beetje moeite. alles voor psvmaar kan het wel begrijpen, als we weer om 21:00 spelen, zit het weer vol
Weinig echte supporters hebben jullie dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echte supporters doen natuurlijk er alles aan om te komen.
10k blijkbaar. Niet weinig.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Weinig echte supporters hebben jullie dan.
Twente had gewoon moeten winnen, ze speelde niet tegen Liverpool of Arsenal.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef Caland het volgende:
Denk als Twente vandaag wat meer initiatief had getoond, vooral de eerste helft, ze er ook gewoon met de overwinning vandoor waren gegaan.
Fulham was ook erg matig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |