Wifred zelf volgens mij ^^quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef ShevaJB het volgende:
Zamora, daar is Gijpie toch zo'n fan van?
Ik dacht dat je voor ajax was.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal.
Het is de stiefvader van Balotelli.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef BWolf het volgende:
wat een epic fail van de vierde man. In drie instanties lukt het hem niet het bord fatsoenlijk omhoog te houden.
Probeer je nu grappig te zijn ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor ajax was.
Het omhoog houden was niets mis mee, dat apparaat deed het gewoon niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef BWolf het volgende:
wat een epic fail van de vierde man. In drie instanties lukt het hem niet het bord fatsoenlijk omhoog te houden.
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Probeer je nu grappig te zijn ofzo?
Ja maar als de keepert er niet stond, was het geen goal geweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
Op TT staat nu eigen goal, maar kom op, het was toch gewoon een doelpunt van De Jong? Ja ok, hij gaat via de kop van de keeper in de goal, maar toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |