Wifred zelf volgens mij ^^quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef ShevaJB het volgende:
Zamora, daar is Gijpie toch zo'n fan van?
Ik dacht dat je voor ajax was.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal.
Het is de stiefvader van Balotelli.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef BWolf het volgende:
wat een epic fail van de vierde man. In drie instanties lukt het hem niet het bord fatsoenlijk omhoog te houden.
Probeer je nu grappig te zijn ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor ajax was.
Het omhoog houden was niets mis mee, dat apparaat deed het gewoon niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef BWolf het volgende:
wat een epic fail van de vierde man. In drie instanties lukt het hem niet het bord fatsoenlijk omhoog te houden.
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Probeer je nu grappig te zijn ofzo?
Ja maar als de keepert er niet stond, was het geen goal geweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
Op TT staat nu eigen goal, maar kom op, het was toch gewoon een doelpunt van De Jong? Ja ok, hij gaat via de kop van de keeper in de goal, maar toch...
Dan ga je wel een beetje juichen hoor?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
Maar effe een livebetje op Fulham geplaatst. Zal je zien dat Twente zo scoort
Eén keer één actiequote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft die gozer al een goede wedstrijd gespeeld bij Twente?
Weet niet. Jij wel. Als ware clubhoer des fok?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ga je wel een beetje juichen hoor?
Tuurlijk swa!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet. Jij wel. Als ware clubhoer des fok?
Perfect gevoel voor ironie hebben die Engelsen. Ze weten dat ze zo onbeholpen lomp zijn dat men dat soort tackles maakt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik kijk op Channel 5 en daar wordt het een 'proper English tackle' genoemd. :p Zeggen er ook wel bij dat dat in Europa niet kan.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
OMG Rosales wat een ontzettende mongool ben je toch ook...
Platje ook.quote:
Ruben Schaken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef ShevaJB het volgende:
Een echte rechtsbuiten had gescoord.
wat bedoel jequote:
Dat is sowieso een van de meest dramatische aankopen van Twente de laatste jaren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Bajrami, wtf
Speel dat nou eens uit man, prutsers.
Gebruikt hij ook alleen maar als spingplank...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Akwasi het volgende:
Ruiz is vast blij met zijn overstap naar dit rot ploegje
Deze ploeg past toch niet bij hem. Ik kan me niet voorstellen dat Ruiz hier beslissend gaat zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gebruikt hij ook alleen maar als spingplank...
Maar met zulke matige medespelers lijkt mij dat er voor ruiz ook weinig eer te behalen is.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een type spelers als hij gaat via Fulham niet opvallen bij de Engelse top hoor. Had beter naar een Villarreal/Sevilla kunnen gaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch speelt deze b ploeg van Fulham redelijk tegen een topper uit Nederland.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een zwaar verzwakte topper dan wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch speelt deze b ploeg van Fulham redelijk tegen een topper uit Nederland.
Ware het niet dat er niemand stondquote:Op donderdag 15 september 2011 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
Toch geen slechte bal van Douglas hoor...
Daar zat het 'm in jaquote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ware het niet dat er niemand stond
Bij de tweede paal moet er iemand staan, De Jong bv.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Cornelisse had de positiewisseling moeten begrijpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het ook niet zo. Die jongen was voorheen reserve en houdt zich prima staande. Hij is simpelweg geen afmaker.quote:
Hoorde je hem ook schreeuwen?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Co, wat ben je in godsnaam nog met Rosales van plan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |