Nee, met Belinda en iemand anders, het ging over een boomquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:46 schreef tralalala het volgende:
Dat was met die loempiabakker en Anita toch?
Die bedoel ik ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee, met Belinda en iemand anders, het ging over een boom
Wanneer was ze daar? Dat wilde ik nog terugkijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef dekatophetspek het volgende:
OMG wat is die Brit Dekker onnozel. DWDD
En Alberto heeft versterking meegebrachtquote:
Hoe is die afgelopen? Ik vond het een saaie aflevering en heb 'm toen weggekliktquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee, met Belinda en iemand anders, het ging over een boom
Legerquote:Op zondag 18 september 2011 09:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
En Alberto heeft versterking meegebracht
quote:Het appartement van een groep studentes bleek bij aankomst in Marmaris erg tegen te vallen. Alle stopcontacten zitten los, de muren zijn beschimmeld en er is sprake van achterstallig onderhoud. Alberto komt in actie en probeert te regelen dat de dames worden overgeplaatst.
Verschillende families hebben de alarmlijn van Red Mijn Vakantie gebeld, omdat hun klachten door parkbeheerder Monique van De Berckt niet worden gehoord. Klachten gaan deze keer niet over de bouwwerkzaamheden, maar over het vieze sanitair, koud water, vies zwembad en draden die los liggen op het park. Monique heeft dus weinig gedaan aan het park na het bezoek van Alberto. Hij bezoekt haar nog een keer, want zo kan het niet langer.![]()
Drie families zijn op vakantie op camping Bon Repos in Malgrat de Mar. Het zag er mooi uit op de website, maar bij aankomst bleken er scheuren in de tent de zitten, is het sanitair vies en loopt er een spoorlijn langs de camping. Alberto komt hen helpen.
quote:n deze aflevering van Wegmisbruikers treffen de Brabantse surveillanten een zogeheten katvanger die diverse auto’s op naam heeft staan waarmee criminele activiteiten zijn verricht.
De politie Utrecht gaat op een melding af van een vrouw die in bewusteloze toestand achter haar voordeur ligt. De agenten zijn genoodzaakte de toegang tot de woning te forceren.
De politie Limburg-Noord houdt een grote verkeerscontrole in samenwerking met andere overheidsdiensten. Naast verkeersovertredingen doen de agenten een bescheiden drugsvangst en wordt een voertuig ingevorderd op verdenking van witwaspraktijken door de eigenaar.
wes en yo kom er maar inquote:De 25 Meest Bijzondere Bruiloften
Ja, ik wil. Yes, I do. Een belangrijke zin in de huwelijksvoltrekking die overal wordt uitgesproken. Maar de manier waarop er getrouwd wordt en wie er met elkaar trouwt, maakt dat iedere bruiloft toch uniek is. Deze afleveringen laat je ‘De 25 Meest Bijzondere Bruiloften’ zien, van opgeblazen sprookjeshuwelijken tot het geven van het ja-woord op een wel heel bijzondere locatie.
reportagequote:Een huis vol ongedierte
Je huis is meestal een veilige plek, maar soms wordt het geterroriseerd door ogenschijnlijk onuitroeibaar ongedierte. Beestjes die ongevraagd door de keuken wandelen, in bed wonen, onder de vloeren kruipen of de tuin onveilig maken. Vanavond in Reportage drie families met drie huizen en drie plagen: ratten, schorpioenen en bedwantsen. Wat als je hoort dat er meer leeft in je huis dan alleen jijzelf, wat als je voelt dat er meer in je bed slaapt dan alleen jijzelf?
nou ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
wie wil er nou 25 huwelijken zien?
gewoon doen. We durvenquote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar waarschijnlijk gaan we het alsnog kijken
Wie?quote:Op zondag 18 september 2011 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon doen. We durvenIk heb meer zin in Wegmisbruikers en AJ De Berkt
quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alberto's Jacht op Camping De Berkt
Alberto kan beter met iets moois komen na vorige week!!quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alberto's Jacht op Camping De Berkt
Maracaquote:
gaat echt niet uit je hoofd.quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maraca
dat boek van alberto leest als een trein, alleen irritant als ik me zijn stem voorstel die het voorleest
het hotel was té smerig voor een spietsjek!!quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak uit de informatie vd aflevering op dat Rob niet komt?
Rob werd er ziek vanquote:Op zondag 18 september 2011 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het hotel was té smerig voor een spietsjek!!
Ja, heb me prima vermaakt in de trein met dat boekquote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maraca
dat boek van alberto leest als een trein, alleen irritant als ik me zijn stem voorstel die het voorleest
reportage klinkt spraakmakendquote:Je huis is meestal een veilige plek, maar soms wordt het geterroriseerd door ogenschijnlijk onuitroeibaar ongedierte. Beestjes die ongevraagd door de keuken wandelen, in bed wonen, onder de vloeren kruipen of de tuin onveilig maken. Drie families met drie huizen en drie plagen: ratten, schorpioenen en bedwantsen. Wat als je hoort dat er meer leeft in je huis dan alleen jijzelf, wat als je voelt dat er meer in je bed slaapt dan alleen jijzelf?
klopt. het eerste verhaal is dat met die malafide loesje incassoman, volgens mij heb ik die episode nog nooit gezien, en het is allemaal niet terug te kijkenquote:Op zondag 18 september 2011 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, heb me prima vermaakt in de trein met dat boekMaar dat van de stem herken ik gelukkig niet. Anders leest het wel erg traag
klinkt ook interessantquote:Op zondag 18 september 2011 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
reportage klinkt spraakmakend
Oh ja, ik moet ze nog downloaden. Mijn vader heeft ze -als het goed is- gevondenquote:Op zondag 18 september 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klopt. het eerste verhaal is dat met die malafide loesje incassoman, volgens mij heb ik die episode nog nooit gezien, en het is allemaal niet terug te kijken
ZOMG TORRENT PLOX!?quote:Op zondag 18 september 2011 18:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ze nog downloaden. Mijn vader heeft ze -als het goed is- gevonden
Volgens mij heb ik deze héél vroeger gezien, heel huis met 100.000 muizen, dan trekken ze een la open waar echt bergen muizen uitknallen.quote:
groovyquote:Op zondag 18 september 2011 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze héél vroeger gezien, heel huis met 100.000 muizen, dan trekken ze een la open waar echt bergen muizen uitknallen.
weet niet of je zo'n geimporteerd programma kan terugzien..quote:Op zondag 18 september 2011 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wordt 'm niet. moet morgen 6:30 weer opstaan. denk morgenavond ff via de programma gemist
ohquote:Op zondag 18 september 2011 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weet niet of je zo'n geimporteerd programma kan terugzien..
Dat wil ik echt zien voordat ik ga slapenquote:Op zondag 18 september 2011 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
reportage klinkt spraakmakend
De stem van pepijn maakt me altijd rustigquote:Op zondag 18 september 2011 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wil ik echt zien voordat ik ga slapen
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand hier wallstreet 2 gezien?
was hij leuk? het verhaal klinkt niet zo spannendquote:
Vraag me niet hoe ze het hebben geflikt, maar het is een chick flickquote:Op zondag 18 september 2011 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was hij leuk? het verhaal klinkt niet zo spannend
chick flick, wat betekend datquote:Op zondag 18 september 2011 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe ze het hebben geflikt, maar het is een chick flick
Vrouwenfilmquote:Op zondag 18 september 2011 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
chick flick, wat betekend dat
Omdat het meer over de relatie met zijn dochter gaat ipv geld?quote:
Jepquote:Op zondag 18 september 2011 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat het meer over de relatie met zijn dochter gaat ipv geld?
Mweh, heb liever dat het gewoon over geld gaatquote:
Nee, dan moet je niet Wallstreet 2 gaan kijken. Als je een alternatief wilt: The Crooked E.quote:Op zondag 18 september 2011 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mweh, heb liever dat het gewoon over geld gaat
die heeft maar een 6/10quote:Op zondag 18 september 2011 18:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dan moet je niet Wallstreet 2 gaan kijken. Als je een alternatief wilt: The Crooked E.
Nou enquote:Op zondag 18 september 2011 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die heeft maar een 6/10
Lijkt er op dat de rangorde wat gaat veranderenquote:4 Karina - 9440
5 sinterklaaskapoentje - 9415
Vond wallstreet al wat lastig echt te volgen.quote:Op zondag 18 september 2011 18:37 schreef Maraca het volgende:
En anders de documentaire over Enron: The Smartest Guys In The Room. Maar die is misschien wat lastiger te volgen als je geen financiële achtergrond hebt.
Crooked E is dan nog wel te volgen, maar ik heb "The Smartest Guys" 2 keer gekeken. Eén keer aan het begin van mijn studie en aan het einde. Aan het einde snapte ik het al veel beterquote:Op zondag 18 september 2011 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vond wallstreet al wat lastig echt te volgen.
Ben niet zo geinteresseerd in economie als jij.
Ga je ook zoveel geld maken als mr Gekko?
huh duurt je studie nog 5 jaarquote:Op zondag 18 september 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Crooked E is dan nog wel te volgen, maar ik heb "The Smartest Guys" 2 keer gekeken. Eén keer aan het begin van mijn studie en aan het einde. Aan het einde snapte ik het al veel beterOver 5 jaar (
_! ) studeer ik weer af en dan ga ik hem nog eens kijken
En ik ben accountant hé. Ik doe niks met aandelen
Ja, ben met een nieuwe studie begonnenquote:Op zondag 18 september 2011 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
huh duurt je studie nog 5 jaar
lesgeven niet leuk?quote:Op zondag 18 september 2011 18:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ben met een nieuwe studie begonnenMaar het is ook maar één dag in de week hé, dus dan duurt het wat langer
Ik was nooit van plan om dat langer dan een jaar te doenquote:
en dat met het lerarentekortquote:Op zondag 18 september 2011 18:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was nooit van plan om dat langer dan een jaar te doen
Ja, schandalig dat ik een jaartje heb geholpen met het lerarentekort. Shame on mequote:Op zondag 18 september 2011 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dat met het lerarentekort
Verkeerde PIquote:Op zondag 18 september 2011 18:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, schandalig dat ik een jaartje heb geholpen met het lerarentekort. Shame on me
Ik ben niet overgestapt. Ben afgestudeerd aan HBO Accountancy, daarna afgestudeerd aan de lerarenopleiding en begin ik nu met de master in science of accountancy (nadat ik de pre-master heb afgerond).quote:Op zondag 18 september 2011 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maareh welke opleiding deed je en naar welke ben je overgestapt?
Master in science.quote:Op zondag 18 september 2011 18:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben niet overgestapt. Ben afgestudeerd aan HBO Accountancy, daarna afgestudeerd aan de lerarenopleiding en begin ik nu met de master in science of accountancy (nadat ik de pre-master heb afgerond).
Je doet alsof er geen wetenschap is achter accountancyquote:Op zondag 18 september 2011 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Master in science.
De wetenschap achter het accountancy?
Ik zou niet eens weten wat een accountant doetquote:Op zondag 18 september 2011 18:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je doet alsof er geen wetenschap is achter accountancy
Nee, een accountant is geen boekhouderquote:Op zondag 18 september 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat een accountant doetof is het gewoon boekhouder
8 jaar studeren voor cijfertjes controleren, WTF??quote:Op zondag 18 september 2011 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, een accountant is geen boekhouder![]()
Wij controleren boekhouders juist! Wij controleren de financiële verantwoordingen van een ondernemingEn daar komt heel veel bij kijken! Vandaar dat je ook zeker (vanaf de havo/mbo) 8-9 jaar moet studeren.
Wat zei ik nou netquote:Op zondag 18 september 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
8 jaar studeren voor cijfertjes controleren, WTF??
zoalsquote:Op zondag 18 september 2011 19:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat zei ik nou netEr komt heel veel bij kijken.
Waar denk je dat die cijfers vandaan komen? Die komen uit het systeem van de onderneming. Hoe weet ik of dat systeem betrouwbaar is? Dat moet ik eerst vaststellen. Staat die BMW-5 terecht op de balans of is het toch stiekem een financial lease? Oeps, de boekhouder heeft een foutje gemaakt. Welke boeking had hij moeten maken en welke posten raakt dit? Enz. enz. Je moet eigenlijk precies weten hoe zo'n organisatie werkt. Als de jaarrekening niet klopt kan dit negatief uitpakken voor het maatschappelijk verkeer (bijvoorbeeld aandeelhouders of werknemers). Om dus de controleverklaring te geven (i.a.w. wij geven aan dat de jaarrekening redelijk klopt) moeten wij heel goed controleren. En daarvoor moet je behoorlijk deskundig zijnquote:
Dat klinkt niet zo spannend, wil je dit later echt gaan doen?quote:Op zondag 18 september 2011 19:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar denk je dat die cijfers vandaan komen? Die komen uit het systeem van de onderneming. Hoe weet ik of dat systeem betrouwbaar is? Dat moet ik eerst vaststellen. Staat die BMW-5 terecht op de balans of is het toch stiekem een financial lease? Oeps, de boekhouder heeft een foutje gemaakt. Welke boeking had hij moeten maken en welke posten raakt dit? Enz. enz. Je moet eigenlijk precies weten hoe zo'n organisatie werkt. Als de jaarrekening niet klopt kan dit negatief uitpakken voor het maatschappelijk verkeer (bijvoorbeeld aandeelhouders of werknemers). Om dus de controleverklaring te geven (i.a.w. wij geven aan dat de jaarrekening redelijk klopt) moeten wij heel goed controleren. En daarvoor moet je behoorlijk deskundig zijn
Later? Ik werk voor een accountantskantoorquote:Op zondag 18 september 2011 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo spannend, wil je dit later echt gaan doen?
Ojaaaaaa dat bedrijf waar ze een filmpje hebben welke kleding je moet dragen om er bij te horen en dan een 'Casual Friday', dan hoe je geen mantelpakje aanquote:Op zondag 18 september 2011 19:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Later? Ik werk voor een accountantskantoorEn ik vind het ontzettend spannend en leuk
Heb begrepen dat het een oud filmpje is en ze niet meer zo streng zijnquote:Op zondag 18 september 2011 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ojaaaaaa dat bedrijf waar ze een filmpje hebben welke kleding je moet dragen om er bij te horen en dan een 'Casual Friday', dan hoe je geen mantelpakje aan/.
^infinity
Hoe heette dat filmpje
Als het goed is ben ik niet op kantoorquote:
Gelukkig maar. heb je het fimlpje nogquote:Op zondag 18 september 2011 19:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb begrepen dat het een oud filmpje is en ze niet meer zo streng zijn
[..]
Als het goed is ben ik niet op kantoor
neequote:Op zondag 18 september 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelukkig maar. heb je het fimlpje nog
Oh..quote:Op zondag 18 september 2011 19:14 schreef Maraca het volgende:
Als het goed is ben ik niet op kantoor
Ik zou dr inhuren.quote:
Geld ingezet?quote:Op zondag 18 september 2011 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
zo. even de puntentabel van de VBL-Voorspelcup bijgewerkt. moet ook gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 19:19 schreef Studiotje het volgende:
Puinvloer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:19 schreef Studiotje het volgende:
OMG die spin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
SYTYCDquote:Op zondag 18 september 2011 19:20 schreef Injetta het volgende:
Vanavond ga ik eerst grenzeloos verliefd kijken en daarna tuurlijk Red mijn vakantie. SYTYCD neem ik maar op....
Uhhuhquote:Op zondag 18 september 2011 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat ding links ofzo?
links = 1quote:Op zondag 18 september 2011 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat ding links ofzo?
Oja, altijd weer mensen die flippen om vertraging enzoquote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Border security dan maar @veronica
vertraging? uist niet, omdat ze naar de duane moeenquote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja, altijd weer mensen die flippen om vertraging enzo
> Do you have any food on you?quote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja, altijd weer mensen die flippen om vertraging enzo
You don't notice thatquote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
> Do you have any food on you?
< No
> What is this?
< A banana
>
mwah.quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef donald_dick het volgende:
boete van 250 dollar en het wordt in beslag genomen, wedje?
dat is als iemand verklikken tegen je juffie maar dan een graadje ergerquote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef donald_dick het volgende:
bekennen tegen de duane dat je vrienden dealen
kan net zo goed dor de bagageafhandelaars zijn gekomenquote:
ow, dat bedoelde ik niet. Meer van dat je nog wel het land moet binnen komenquote:Op zondag 18 september 2011 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is als iemand verklikken tegen je juffie maar dan een graadje erger
ze had er goed over nagedacht hoe ze dit wilde doen en dan erover liegen? Dan heb je pech, hoe oud je ook bent!quote:Op zondag 18 september 2011 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom een oud mens vervolgendie oude bejaarde vrouwtjes zijn echt niet zo triesti n hun hoofd
dat kunnen inderdaad verkoudsheidsmedicijnen zijnquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef Maraca het volgende:
Ik ga trouwens niet meeposten vanavondMoet nog heel wat theorie bestuderen en opgaven maken
Pardon Pardon!quote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef Maraca het volgende:
Ik ga trouwens niet meeposten vanavondMoet nog heel wat theorie bestuderen en opgaven maken
Reclame!quote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in de 25 beste trouwerijen
vergeef me, ik kan het niet anders uiten!quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 19:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vergeef me, ik kan het niet anders uiten!
Rutger belt bij willekeurige mensen aan en zegt dat hij van het programma "het spijt me" isquote:
Rudger had een SOA en ging vergiffenis vragen bij Verdonk!quote:
Klinkt grappig, wat doet dat fictive programmaquote:Op zondag 18 september 2011 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rutger belt bij willekeurige mensen aan en zegt dat hij van het programma "het spijt me" is
"het spijt me" duhquote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt grappig, wat doet dat fictive programma
applausje voor je mams!quote:
zo dat do eje snelquote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
even geleerd. ben er weer bij.
Tabaksbladeren
dat kan je dus 250 euro kostenquote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Wat een mietjes bij de douane daar. aarde tussen de voetbalschoenen
Hint?quote:Op zondag 18 september 2011 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moet je mij niet iets vragen ?
Dat land slaat soms wel een beetje door vind ik die paar zaadjes daar gaat het land vast niet van kapotquote:Op zondag 18 september 2011 20:22 schreef donald_dick het volgende:
30 euro betalen omdat de duane vind dat je teddybeer niet mee mag het land in
Als je zo'n ding inslikt ga je meteen dood en sta je op en slurp je de hele douane leeg!quote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat land slaat soms wel een beetje door vind ik die paar zaadjes daar gaat het land vast niet van kapot
tooske en ellemieke pinken er ook een wegquote:Op zondag 18 september 2011 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Booooring ...
nummer 1 de traan van maxima?
Wacht ff, deel 2?quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Vanavond deel 2 van de Limburgse camping
Camping met graafmachines, glas etc.quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welke? volgens mij heb k de laatste gemist
HAhaquote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Camping met graafmachines, glas etc.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Vanavond deel 2 van de Limburgse camping
Jep en zelfde vrouwtjequote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HAhazelfde camping weer
?
ja. o.a diareeklachtenquote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HAhazelfde camping weer
?
behalve wat doosvochtquote:Op zondag 18 september 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto had ook niks opgelost de vorige keer bij haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |