Nee, met Belinda en iemand anders, het ging over een boomquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:46 schreef tralalala het volgende:
Dat was met die loempiabakker en Anita toch?
Die bedoel ik ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee, met Belinda en iemand anders, het ging over een boom
Wanneer was ze daar? Dat wilde ik nog terugkijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef dekatophetspek het volgende:
OMG wat is die Brit Dekker onnozel. DWDD
En Alberto heeft versterking meegebrachtquote:
Hoe is die afgelopen? Ik vond het een saaie aflevering en heb 'm toen weggekliktquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee, met Belinda en iemand anders, het ging over een boom
Legerquote:Op zondag 18 september 2011 09:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
En Alberto heeft versterking meegebracht
quote:Het appartement van een groep studentes bleek bij aankomst in Marmaris erg tegen te vallen. Alle stopcontacten zitten los, de muren zijn beschimmeld en er is sprake van achterstallig onderhoud. Alberto komt in actie en probeert te regelen dat de dames worden overgeplaatst.
Verschillende families hebben de alarmlijn van Red Mijn Vakantie gebeld, omdat hun klachten door parkbeheerder Monique van De Berckt niet worden gehoord. Klachten gaan deze keer niet over de bouwwerkzaamheden, maar over het vieze sanitair, koud water, vies zwembad en draden die los liggen op het park. Monique heeft dus weinig gedaan aan het park na het bezoek van Alberto. Hij bezoekt haar nog een keer, want zo kan het niet langer.![]()
Drie families zijn op vakantie op camping Bon Repos in Malgrat de Mar. Het zag er mooi uit op de website, maar bij aankomst bleken er scheuren in de tent de zitten, is het sanitair vies en loopt er een spoorlijn langs de camping. Alberto komt hen helpen.
quote:n deze aflevering van Wegmisbruikers treffen de Brabantse surveillanten een zogeheten katvanger die diverse auto’s op naam heeft staan waarmee criminele activiteiten zijn verricht.
De politie Utrecht gaat op een melding af van een vrouw die in bewusteloze toestand achter haar voordeur ligt. De agenten zijn genoodzaakte de toegang tot de woning te forceren.
De politie Limburg-Noord houdt een grote verkeerscontrole in samenwerking met andere overheidsdiensten. Naast verkeersovertredingen doen de agenten een bescheiden drugsvangst en wordt een voertuig ingevorderd op verdenking van witwaspraktijken door de eigenaar.
wes en yo kom er maar inquote:De 25 Meest Bijzondere Bruiloften
Ja, ik wil. Yes, I do. Een belangrijke zin in de huwelijksvoltrekking die overal wordt uitgesproken. Maar de manier waarop er getrouwd wordt en wie er met elkaar trouwt, maakt dat iedere bruiloft toch uniek is. Deze afleveringen laat je ‘De 25 Meest Bijzondere Bruiloften’ zien, van opgeblazen sprookjeshuwelijken tot het geven van het ja-woord op een wel heel bijzondere locatie.
reportagequote:Een huis vol ongedierte
Je huis is meestal een veilige plek, maar soms wordt het geterroriseerd door ogenschijnlijk onuitroeibaar ongedierte. Beestjes die ongevraagd door de keuken wandelen, in bed wonen, onder de vloeren kruipen of de tuin onveilig maken. Vanavond in Reportage drie families met drie huizen en drie plagen: ratten, schorpioenen en bedwantsen. Wat als je hoort dat er meer leeft in je huis dan alleen jijzelf, wat als je voelt dat er meer in je bed slaapt dan alleen jijzelf?
nou ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
wie wil er nou 25 huwelijken zien?
gewoon doen. We durvenquote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar waarschijnlijk gaan we het alsnog kijken
Wie?quote:Op zondag 18 september 2011 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon doen. We durvenIk heb meer zin in Wegmisbruikers en AJ De Berkt
quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alberto's Jacht op Camping De Berkt
Alberto kan beter met iets moois komen na vorige week!!quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alberto's Jacht op Camping De Berkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |