De enige keer dat jullie het wel waren zaten jullie je eigen keeper te beledigenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Psv publiek is nooit zo super luidruchtig, ja ajax wint daaein gefeliciteerd doei, maar.. Nu is het wel heel triest.
discussiëren?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Zonde dat je met users als Buitendam niet normaal kan discussiëren.
Lees ik op Fok! ooit normale discussies?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Als hij geen fouten heeft gemaakt, waarom ben je dan blij dat hij weer speelt? Zou ik eerder balen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Marcelo geen fouten gemaakt, speelt dus gewoon weer zondag. [ afbeelding ]
Moet degene die met mij wil discussiëren wel van enig niveau zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Sigthorsson knalt er 3 in en Supersub Bulykin 1quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Marcelo geen fouten gemaakt, speelt dus gewoon weer zondag. [ afbeelding ]
Derijck is beter.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als hij geen fouten heeft gemaakt, waarom ben je dan blij dat hij weer speelt? Zou ik eerder balen.
Je snapt 'm echt niet hé!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als hij geen fouten heeft gemaakt, waarom ben je dan blij dat hij weer speelt? Zou ik eerder balen.
Grappen herbruiken, tofquote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
MatavzKost een berg. Scoort een klein beetje
Hij gaf hem niet in de loop mee.quote:
Nog helemaal niet, so far.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
MatavzKost een berg. Scoort een klein beetje
Nah, Legia kan het niet afmakenquote:
Het gaat erom dat je wint, niet hoe, helaas.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV weer matig. Zolang ze het maar vast weten te houden.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een 1-0'etje.
Dat kan slechter zondag..![]()
weer? rkc en?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een 1-0'etje.
Dat kan beter zondag..
PSV is anders ook niet echt overtuigend, in eigen huis nota bene.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, die Poolse club stelt echt geen reet voor.
Tegen Ajax speelt PSV altijd de beste wedstrijd van het seizoenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een 1-0'etje.
Dat kan beter zondag..
Zagen we vorig jaar...quote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen Ajax speelt PSV altijd de beste wedstrijd van het seizoen
Stelt enorm teleur idd. Heb je hier 60 euro voor betaald dan ben je niet blij nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
PSV is anders ook niet echt overtuigend, in eigen huis nota bene.
3 punten, 1 punt...quote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef S0nic het volgende:
Toch wel leuk dit na al dat gezeik op Ajax gisteren.
Al die europa league matchen die 1-0 werden...quote:
Andere 2 waren 0-0 en 5-0?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al die europa league matchen die 1-0 werden...
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Olympique Lyon vs Legia. Who gives a fuck met jouw vergelijking?
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Bedankt Manolev voor deze prachtige wedstrijd. [ afbeelding ]
5 tonquote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het levert Ajax 4 ton op, hoeveel PSV?
Dit seizoen ja. Ik kan me wedstrijden tegen Bnei Yehuda, Sparta Praha, Kobenhavn, Debreneci en Cluj herinneren..quote:
Wat heeft dat met dit seizoen te maken?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit seizoen ja. Ik kan me wedstrijden tegen Bnei Yehuda, Sparta Praha, Kobenhavn, Debreneci en Cluj herinneren..
*proest*quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Bedankt Toivonen voor deze prachtige wedstrijd. [ afbeelding ]
Kijk naar die clubs man, ze zeggen wel eens: je bent zo goed als je tegenstander...dat zijn echt kutclubs die helemaal niet thuis horen in de europa league man.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit seizoen ja. Ik kan me wedstrijden tegen Bnei Yehuda, Sparta Praha, Kobenhavn, Debreneci en Cluj herinneren..
En voor het bereiken van de groepsfase?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:47 schreef Shreyas het volgende:
Bij een overwinning in de groepsfase ontvangen ze ¤120.000 en ¤60.000 bij een gelijkspel
Het startgeld bedraagt ¤900.000quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En voor het bereiken van de groepsfase?
Ik heb nooit over 'dit seizoen' gesproken. Ik zei alleen 'weer 1-0', wat in de EL niet voor het eerst gebeurde.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit seizoen te maken?
Oftewel: de groepsfase is behoorlijk lucratief, voor clubs met een middelmatige begroting, niet voor PSV.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het startgeld bedraagt ¤900.000
Geweldigquote:Op donderdag 15 september 2011 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Feest in Eindhoven, kijk ze los gaan. Wat een geweldige overwinning.
PSV heeft ook een middelmatige begroting, het is alleen zo dat de belastingcenten van Jan Modaal naar de club gaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Oftewel: de groepsfase is behoorlijk lucratief, voor clubs met een middelmatige begroting, niet voor PSV.
Same here.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Man man man, noem me een nep fan maar wat ben ik blij dat ik geen seizoenskaart hebje zou maar 200/400 euro betaald hebben voor zulke kut wedstrijden.
nep fanquote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Man man man, noem me een nep fan maar wat ben ik blij dat ik geen seizoenskaart hebje zou maar 200/400 euro betaald hebben voor zulke kut wedstrijden.
Ik vind 60 miljoen anders een hoop geld. (volgens mij 2e van NL?)quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft ook een middelmatige begroting, het is alleen zo dat de belastingcenten van Jan Modaal naar de club gaan.
Okequote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dankzij de gemeente Eindhoven ja, die zijn geld krijgt van de belastingbetaler.
Krijgen we dit weer. Wees nou eens niet zo kortzichtig.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarvan dank en aktequote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
met een seizoenskaart kun je niet naar Europese matchen?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Ok laat maar dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Wees nou eens niet zo kortzichtig.
nee niet doen- ! Ajax moet kampioen worden!!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ... wat een draak van een 2e helft.
Engelaar 87e minuut erin.. my gawd.
Ik denk dat ik ga solliciteren voor de trainersfunctie bij PSV, veel slechter kan ik het niet doen, wisselen kan ik wel.
Laat me het op ze minst een beetje spannend maken, anders is het ook zo simpel.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
nee niet doen- ! Ajax moet kampioen worden!!
Ter info: Dit is niet waar ik heen wilde met mijn opmerking.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Wees nou eens niet zo kortzichtig.
Dus moet het hier ook??quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ter info: Dit is niet waar ik heen wilde met mijn opmerking.
Die discussie wordt al in (bijna) alle andere topics in VBL gevoerd.
Eindelijk? We hebben net een extra plek in de UEFA Europa League gekregen toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok laat maar dan.
Ik moet toegeven dat ik sowieso blij ben met elke overwinning van een Nederlandse club in Europa, zo kunnen we eindelijk onze UEFA Europa League coëfficent verbeteren.
Het voordeel van je spel aflaten hangen van individuen is dat je niet in de wedstrijd hoeft te zitten om te kunnen scoren.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Laat me het op ze minst een beetje spannend maken, anders is het ook zo simpel.
En tevens niks om op terug te vallen, heel opportunistisch en beperkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het voordeel van je spel aflaten hangen van individuen is dat je niet in de wedstrijd hoeft te zitten om te kunnen scoren.
I know, ik weet hoe jij er over denkt en dat we het eens zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En tevens niks om op terug te vallen, heel opportunistisch en beperkt.
Sorry, ik nam jouw post even als opzetje om een punt te maken naar andere users.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
I know, ik weet hoe jij er over denkt en dat we het eens zijn.
Wat niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef Cara het volgende:
Ik snap de opstelling van twente niet zo
5-3-2 ofzo?quote:
Neequote:
Misschien even wat minder irritante kutgrapjes makenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jawel hoor, misschien even langs specsavers?
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef NightDream het volgende:
Was dat net dat meisje uit de fanshop ofzo, naast Ruiz?
Dit argument slaat echt als een lul in een bord papquote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Medelijden hebben met multimiljonairsfuck die Ruiz.
Je snapt er niet zoveel van he?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien even wat minder irritante kutgrapjes maken
groetjes
Whut?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Medelijden hebben met multimiljonairsfuck die Ruiz.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef Ascendancy het volgende:
John moet iets meer leren de bal af te geven. Dan wordt het een topspeler die transfervrij of tegen een lage ontsnappingsclausule weggaat over een jaar of 3
Mooiste club uit de PL. En dito stadion.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef DeNummer10 het volgende:
FulhamJol
kutploeg
kutvoetbal
kutgasten
Stadion is niet onaardig, maar die club is de laatste jaren echt een gedrocht....quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooiste club uit de PL. En dito stadion.
Met een Michael Jackson-standbeeld ervoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Stadion is niet onaardig, maar die club is de laatste jaren echt een gedrocht....
Te idioot voor woorden.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
WTF, minstens geel en rood zou ook niet misstaan...
Kutscheids
Oh ja alle PSVers zaten natuurlijk gewoon thuisquote:
Standbeeld van Nani bedoel je?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Met een Michael Jackson-standbeeld ervoor.
Alleen de verlichting kan wel wat beter, onderin beeld is het halfdonkerquote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Jol maakt hooligans van zequote:Op donderdag 15 september 2011 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Spelers van Twente worden compleet kapot geschopt.
TORquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
sadquote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL JOL JOL JOL JOL JOL JOL
JOL
Hij schonk ons Demy en Markoquote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL JOL JOL JOL JOL JOL JOL
JOL
Nee, hij is gewoon dom natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Dwight nu ook al Craven Cottage vrees ?
Demyquote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij schonk ons Demy en Marko
Maar zo doen het ook gewoon in de premier leaguequote:Op donderdag 15 september 2011 21:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n 'zo doen we dat in de Premier League' mentaliteit.
Dat Demy nu bij Spartak zit, zegt precies genoeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij schonk ons Demy en Marko
Lekkerlijk een trollface inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jol heeft zo'n gezicht van: 'U mad'?
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jol heeft zo'n gezicht van: 'U mad'?
quote:
Dit leerde ik in de E'tjes ofzo al dat dat niet konquote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef Onnoman het volgende:
ok.. maar idd die tiendalli zeg.. wat een kansloze kneus.. die gast is echt zo ontiegelijk slecht
Sorry dacht dat ie erin ging.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Valse tussenstand
ban
Slecht geheugen misschien.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit leerde ik in de E'tjes ofzo al dat dat niet kon
los daarvan, altijd al waardeloze speler gevonden, niet voor niets bij feyenoord een schop gekregen, en utrecht had er ook geen vertrouwen in!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit leerde ik in de E'tjes ofzo al dat dat niet kon
Die presteert bij Ajax ook zo lekker jaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef Akwasi het volgende:
Theo had bij twente moeten blijven.
WHAHAHA ik moest lachuh man.. jij bent grappigquote:
Oh jawel hoor, een pass door het midden was het resultaat.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Die gast durft nooit beslissingen te maken
ja je moeder ookquote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, een pass door het midden was het resultaat.
GGMM moet het maar bij KLB houdenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeetje, Mogen we niet eens de Nederlandse clubs hier bespreken?
Klopt. Mensen willen de samenvatting nog zien. Ga gewoon naar het algemene topic als je andere wedstrijden wil bespreken.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, tuurlijk niet. Ik zit nu Twente te kijken, nu hoef ik straks AZ ook niet meer te zien. Staat toch onderin dat er niet gespoilerd mag worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof iedereen rtl 7 kijkt, gastquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Mensen willen de samenvatting nog zien. Ga gewoon naar het algemene topic als je andere wedstrijden wil bespreken.
We zullen wel in geheim taal praten.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
Waar slaat dit op ? Waarom mogen we AZ niet bespreken hier? toch NL club of wat.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Mensen willen de samenvatting nog zien. Ga gewoon naar het algemene topic als je andere wedstrijden wil bespreken.
Ander topic.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsof iedereen rtl 7 kijkt, gast.
Vast niet, vandaar dat er nog een algemeen topic is.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsof iedereen rtl 7 kijkt, gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |