De enige keer dat jullie het wel waren zaten jullie je eigen keeper te beledigenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Psv publiek is nooit zo super luidruchtig, ja ajax wint daaein gefeliciteerd doei, maar.. Nu is het wel heel triest.
discussiëren?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Zonde dat je met users als Buitendam niet normaal kan discussiëren.
Lees ik op Fok! ooit normale discussies?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Als hij geen fouten heeft gemaakt, waarom ben je dan blij dat hij weer speelt? Zou ik eerder balen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Marcelo geen fouten gemaakt, speelt dus gewoon weer zondag. [ afbeelding ]
Moet degene die met mij wil discussiëren wel van enig niveau zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Sigthorsson knalt er 3 in en Supersub Bulykin 1quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Marcelo geen fouten gemaakt, speelt dus gewoon weer zondag. [ afbeelding ]
Derijck is beter.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als hij geen fouten heeft gemaakt, waarom ben je dan blij dat hij weer speelt? Zou ik eerder balen.
Je snapt 'm echt niet hé!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als hij geen fouten heeft gemaakt, waarom ben je dan blij dat hij weer speelt? Zou ik eerder balen.
Grappen herbruiken, tofquote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
MatavzKost een berg. Scoort een klein beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |