Ook dat idd. Met Chadli erbij heb je direct wat creativiteit.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hopen dat tegen die tijd Chadli weer hersteld is. En als Ola zo blijft groeien, krijg je tegen die tijd een prachtig vleugelspel, waarbij de complete spits die de jong is, prima kan scoren.
Ik heb er 5 verloren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heuj, 13 hele euro's![]()
quote:Strootman: ‘Dit is niet wat ik me had voorgesteld bij een thuiswedstrijd’
PSV liep vorig seizoen plaatsing voor de Champions League mis en moet het dit voetbaljaar dus doen in de Europa League. Tijdens de eerste wedstrijd in de groepsfase, donderdag tegen Legia Warschau, was het stadion nog niet voor de helft gevuld. Kevin Strootman had dan ook niet het idee dat hij in Eindhoven aan het voetballen was.
“Dit is niet wat ik me had voorgesteld bij een Europese thuiswedstrijd”, tekent persbureau ANP na afloop van het duel op uit de mond van de middenvelder. “Ik heb vooral die Polen gehoord.” Strootman hoopt op verbetering tijdens de andere twee groepswedstrijden. “Ik hoop dat er dan meer supporters komen en er een betere ambiance is.”
Zou Wijnaldum wel genoten hebben?quote:
Die heeft dat niet gezien man, die kan het veld niet eens overzien.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Zou Wijnaldum wel genoten hebben?
sneerquote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahaha, effe een lekkere sfeer naar eigen publiek.
7 uur is ook ern kuttijd, vaak kom je net terug van werk. Echt supporters doen natuurlijk er alles aan om te komen, maar soms kan et gewoon niet. Ik ben zelf wel gekomen, met een beetje moeite. alles voor psvquote:
Naast de lage opkomst, sfeerloos, domme spreekkoren polen zijn homo.. terwijl onze keeper een pool isquote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7 uur is ook ern kuttijd, vaak kom je net terug van werk. Echt supporters doen natuurlijk er alles aan om te komen, maar soms kan et gewoon niet. Ik ben zelf wel gekomen, met een beetje moeite. alles voor psvmaar kan het wel begrijpen, als we weer om 21:00 spelen, zit het weer vol
Weinig echte supporters hebben jullie dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echte supporters doen natuurlijk er alles aan om te komen.
10k blijkbaar. Niet weinig.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Weinig echte supporters hebben jullie dan.
Twente had gewoon moeten winnen, ze speelde niet tegen Liverpool of Arsenal.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:01 schreef Caland het volgende:
Denk als Twente vandaag wat meer initiatief had getoond, vooral de eerste helft, ze er ook gewoon met de overwinning vandoor waren gegaan.
Fulham was ook erg matig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |