Tyton.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie staat er op doel, Isak of Tyton?
Ach ja, genoeg voor een overwinning.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Psv is vreselijk zwak de 1ste helft.
Begonnen wel aardig, maar het is slaapverwekkend nu ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Een homo.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie staat er op doel, Isak of Tyton?
En ze spelen niet eens tegen OLquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Begonnen wel aardig, maar het is slaapverwekkend nu ja.
Ja, we gaan ons onnodig helemaal leeg spelen, zodat we zondag niks presteren...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Krachten sparen als je maar 1-0 voor staatquote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Prima, zo. Krachten sparen voor zondag.
dat wel maar als het zo blijft zullen ze niet echt veel zelfvertrouwen tanken voor Zondagquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, genoeg voor een overwinning.
VVV jwzquote:Op donderdag 15 september 2011 19:48 schreef Caland het volgende:
Als je nou voor rust die 2-0 had gescoord had je de boel wel kunnen neutralisssjsjsjejeren.
Het staat zo, binnen 10 minuten 1-3. Oppassen dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Krachten sparen als je maar 1-0 voor staat
je kunt duidelijk merken dat ze krachten sparen ja. .. houd toch op man ze spelen gewoon rukquote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Prima, zo. Krachten sparen voor zondag.
Marcelo wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Buiten Strootman heeft niemand een idee hoe op te bouwen.
Er zaten wel wat aardige kansjes in, het was niet alleen maar dramaquote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
je kunt duidelijk merken dat ze krachten sparen ja. .. houd toch op man ze spelen gewoon rukverdediging is
wijntje grossiert in balverlies etc.
Trollin right!quote:
VVV is een betere ploeg dan Legia.quote:
Caland, 100% voorspelbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Caland het volgende:
Denk als Ajax Mertens weet af te stoppen ze de wedstrijd al voor 80% gewonnen hebben![]()
Voorspelbaar inspiratieloos voetbal voor de rest.
Ooooh, dus als het team niet goed draait komt er ook niemand naar het stadion?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Dit is ook de reden dat er maar 10k mensen zitten.
van der Wiel is in topvorm.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Caland het volgende:
Denk als Ajax Mertens weet af te stoppen ze de wedstrijd al voor 80% gewonnen hebben![]()
Inderdaad, Toivonen en Matavz lekker laten lopenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Caland het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
VVV is een betere ploeg dan Legia.
Nee, ben serieus. Tactisch prik je er zo doorheen die tactiek.quote:
Matavz moet zich eerst nog maar bewijzen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, Toivonen en Matavz lekker laten lopen
Deze man heeft het door hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ben serieus. Tactisch prik je er zo doorheen die tactiek.
Lens deed het niet slecht net hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef Geo3kant het volgende:
Johan houdt je bek.. als Strootman die passjes niet geeft komt er helemaal geen kut van met die prutser van een Lens die elke bal kwijt raakt tussen zijn eigen benen en dan met zijn schoenveters vast zit in ze nek.
Niet slechtquote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lens deed het niet slecht net hoor
2e keer al nadat ze PSV compleet belachelijk maakten. Mails daarover komen vast niet in de uitzending.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Outfit van Wilfried = outfit van Rutten.
Laat ik het zo zeggen, hij was niet slechter dan de rest muv Mertens.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet slecht, tegen zo'n tegenstander is dat dus zwaar onder de maat, vriend.
Goed ingeschoten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Was de goal van Dries een mooie?
Domme vraag vind je zelf niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja wel mooi schot van net buiten de 16quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze keer overdrijf ikquote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij was niet slechter dan de rest muv Mertens.
Kan ik er wat aan doen dat ik net terug ben van sporten?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Domme vraag vind je zelf niet?
Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Waarom wordt mijn post van Ajax wint wel weggehaald maar van PSV moet winnen niet
Ga je nog normaal posten? Anders is het misschien beter dat je gewoon wegblijft hier.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oké, eensquote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Deze keer overdrijf ikmaar toch zie ik op het moment liever Labyad.
niet mooi...wel effectiefquote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
'PSV moet winnen', ik zie die post niet hoor?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Waarom wordt mijn post van Ajax wint wel weggehaald maar van PSV moet winnen niet
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik net terug ben van sporten?
We?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, we gaan ons onnodig helemaal leeg spelen, zodat we zondag niks presteren...
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Manolev zit al aan het bier.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
We?
MANOLEV ZET JE TELEFOON IS UIT EN GA BALLEN JA
Manolev zit aan de bar nuquote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
We?
MANOLEV ZET JE TELEFOON IS UIT EN GA BALLEN JA
Schande.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2e keer al nadat ze PSV compleet belachelijk maakten. Mails daarover komen vast niet in de uitzending.
Oke schatquote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan.
Jouw post kwam na mijn post om ontopic te gaan
Ís Wilfred trainer dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Outfit van Wilfried = outfit van Rutten.
Tijd: 21:05 uurquote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar jongens. Twente speelt toch ook nu? Waarom kijken we naar dit bagger potje? Kut RTL
Als je het programma niet kent, reageer dan niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar jongens. Twente speelt toch ook nu? Waarom kijken we naar dit bagger potje? Kut RTL
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig, wat een speler.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis Van der Gijp opeens. Dat maakt zo'n fragment toch een stuk leuker.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze konden in ieder geval wel het kaartje betalen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:04 schreef StijnDa het volgende:
Konden die Polen geen clubshirtje betalen?
Die Twentesupporters op Fok!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:05 schreef Smoofie het volgende:
Zullen de FCT supporters hier posten of in hun eigen FCT topic?
Hier denk ik hè... Dit is het wedstrijdtopic.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:05 schreef Smoofie het volgende:
Vodka > shirts in polenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:04 schreef StijnDa het volgende:
Konden die Polen geen clubshirtje betalen?
FCT topic, doen ze altijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:05 schreef Smoofie het volgende:
ze posten altijd in hun eigen topic... huftersquote:Op donderdag 15 september 2011 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hier denk ik hè... Dit is het wedstrijdtopic.
Je mag dan wel mod zijn tegenwoordig, kan je nog wel normaal reageren.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het programma niet kent, reageer dan niet.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je mag dan wel mod zijn tegenwoordig, kan je nog wel normaal reageren.
Hebben we jou ook weerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat is er raar aan die post dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je dat raar vind is Happel mind blowing lolquote:Op donderdag 15 september 2011 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is er raar aan die post dan?
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Caland het volgende:
Matavz, als Berg in zijn slechtere dagen.
Nog zo'n gigantische miskoopquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Matavz heeft nog weinig goed gedaan.
Paar aardige schoten op doel wel hoor. Het zat hem nog niet mee maar je ziet dat hij weet wat hij doetquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Matavz heeft nog weinig goed gedaan.
Wij hebben er in Amsterdam ook een handje vanquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nog zo'n gigantische miskoop
Slappe rollertjes of schoten die ruim naast gingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Paar aardige schoten op doel wel hoor. Het zat hem nog niet mee maar je ziet dat hij weet wat hij doet
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Slappe rollertjes of schoten die ruim naast gingen.
Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mja maar we doen het iig wel met eigen geldquote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben er in Amsterdam ook een handje van
PSV ook hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja maar we doen het iig wel met eigen geldEn de laatste tijd valt het wel mee
Ik vind De_Kromme een betwetertje. Hij denkt alles beter te weten dan iedereen waar dan ook. Laat hem zelf maar Fok leidenquote:
Ach het is je vergeven. Je mod in KLB en we zien hoe het er daar aan toe is. *klopje op hoofd geeft*quote:
Volgende keer graag op m'n schouder.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach het is je vergeven. Je mod in KLB en we zien hoe het er daar aan toe is. *klopje op hoofd geeft*
Mag het ook ietsje lagerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgende keer graag op m'n schouder.
wat als je schouder dan gebroken is?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgende keer graag op m'n schouder.
Geweldigquote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een dreigement?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat als je schouder dan gebroken is?
voor het geval dat...quote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is dit een dreigement?
Weer niet op doel.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef StijnDa het volgende:
Goede voorzet Mertens, aardige poging Matavz...
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat als je schouder dan gebroken is?
Nee, zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is dat in tegenspraak met mijn bewering?
?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit nu te kijken he. En PSV heeft 9 nieuwe spelers ofzo....Wat is er met de vorige 11 gebeurd?
Triest geval ben je hequote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit nu te kijken he. En PSV heeft 9 nieuwe spelers ofzo....Wat is er met de vorige 11 gebeurd?
Die zijn nog op vakantiequote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
je bent hard op weg mn dramatische postniveau te verbrekenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ALiensquote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou de basis 11 van vorig seizoen. Ik zie hier en daar dezelfde spelers van vorig jaar maar zitten die andere op de bank ofzo?quote:
Bouma wel ja, sinds ie de groene maat van Van der Wiel is geworden.quote:
Kun je dat wel aan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
Hopen dat Twente - Fulham wat meer het aanzien waard is.
Heb tegen de saaiheid maar een donker kasteelbiertje ingeschonken.
Zijn in ieder geval beide aansprekelijke namenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol wat een sukkels zijn jullie ook heBen ik gewoon serieus reageren jullie zo bagger
ga een potje fietsen of rennen door de straatquote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol wat een sukkels zijn jullie ook heBen ik gewoon serieus reageren jullie zo bagger
Heb dit seizoen nog geen leuke wedstrijd van PSV gezien, allemaal doodsaai.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
Het is niet veel soeps idd, maar als PSV maar wint en dat ze zo niet een 1-1 om de oren krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
Een troll die niet weet dat hij dat is.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente gaat gewoon keihard verliezen. Wat is daar spannend aan? Ze kunnen echt niet op tegen Fullham..Ze konden niet eens op tegen Rodaquote:Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet veel soeps idd, maar als PSV maar wint en dat ze zo niet een 1-1 om de oren krijgen.
Van Twente - Fullham verwacht ik meer spanning.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Manolev, volgende keer beter man.
Ziet blinde fred nou echt niet in dat hij daar beter iemand anders neer kan zetten?quote:
Vooralsnog doet Fullham het ook niet best.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Twente gaat gewoon keihard verliezen. Wat is daar spannend aan? Ze kunnen echt niet op tegen Fullham..Ze konden niet eens op tegen Roda
Transferperiode is afgelopen he.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ziet blinde fred nou echt niet in dat hij daar beter iemand anders neer kan zetten?
Die Tamata ofzo is niet veel beter volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ziet blinde fred nou echt niet in dat hij daar beter iemand anders neer kan zetten?
Geld is ook op.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Transferperiode is afgelopen he.
Bij PSV weet je het nooit voor je het weet staat het 2-3quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Com'on PSV...maak die 2e, dan is het einde wedstrijd...
Ik gok dat een Engelse ploeg meer kwaliteit heeft dan een gemiddelde eredivisie clubquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooralsnog doet Fullham het ook niet best.
Baseren op 1 wedstrijdquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Twente gaat gewoon keihard verliezen. Wat is daar spannend aan? Ze kunnen echt niet op tegen Fullham..Ze konden niet eens op tegen Roda
Er moet toch vast wel iemand in de A1 of het tweede lopen die een bal beter kan voorzetten dan Manolev?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Tamata ofzo is niet veel beter volgens mij.
niemand op de bank dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Transferperiode is afgelopen he.
Vandaar dat het spannend wordt. Maar ze worden niet in eigen huis overlopen, daar geloof ik niet in.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik gok dat een Engelse ploeg meer kwaliteit heeft dan een gemiddelde eredivisie club
Mwah, ze kunnen altijd nog het stadion verkopen. Of de lucht daarboven.quote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #87quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat FOK zo'n 50kb 60x60 regel heeft uit 1999. Alsof we nog op ISDN internet zitten
Bij Twente gaat het al lange tijd slecht maar door gelukjes winnen ze. (Ruiz gaf dat geluk) Nu hij het niet is zakt Twente snel omlaag denk ik. Ze verdedigen gigantisch veel en voorin hebben ze dat geluk niet meerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baseren op 1 wedstrijd![]()
In de CL won Real Madrid met 4-0 bij ons en daarna verloren ze met 5-0
En dvd's van de 10-0 tegen Feyenoord. Onder de titel 'De afslachting'.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen altijd nog het stadion verkopen. Of de lucht daarboven.
niks helpt. Psv rip.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen altijd nog het stadion verkopen. Of de lucht daarboven.
Kleiner zonder kwaliteits verlies krijg je hem niet...quote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #87
Hier kunnen ze hem meestal wel verkleinen.
Jeugd speelt niet gauw bij PSV.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er moet toch vast wel iemand in de A1 of het tweede lopen die een bal beter kan voorzetten dan Manolev?
Ook gelijk de return erbij doen dan. Met de titel 'het misgelopen kampioenschap'quote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dvd's van de 10-0 tegen Feyenoord. Onder de titel 'De afslachting'.
Waar komt je ava vandaanquote:Op donderdag 15 september 2011 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kleiner zonder kwaliteits verlies krijg je hem niet...
Fullham heeft ongeveer 3x de begroting van Twentequote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik gok dat een Engelse ploeg meer kwaliteit heeft dan een gemiddelde eredivisie club
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gelijk de return erbij doen dan. Met de titel 'het misgelopen kampioenschap'
En de andere wedstrijd tegen Feyenoord op dvd zonder titel, want die verloren jullie daar namelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dvd's van de 10-0 tegen Feyenoord. Onder de titel 'De afslachting'.
[..]
Ook gelijk de return erbij doen dan. Met de titel 'het misgelopen kampioenschap'
[..]
zelfs kabouter dries is nu aan het kloten.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Cara het volgende:
PSV is echt gigantisch aan het kloten
[..]
Hehehe, geniaal.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En de andere wedstrijd tegen Feyenoord op dvd zonder titel, want die verloren jullie daar namelijk.
Desalniettemin hard moeten lollenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond die van jou wat doordachter.
Je kent mequote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond die van jou wat doordachter.
Kan jij niet weggaan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Desalniettemin hard moeten lollen
oh anderequote:Op donderdag 15 september 2011 20:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar komt je ava vandaan
Alsof ik haat op Caland.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op CalandVoegt tenminste nog wat toe hier. j0rdiii voegt wat toe.
Rare jongens, die Polen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef Muto het volgende:
Zingen ze nou: 'Echo, Echo, Echo Echo Echo E-echoo'
Ik vind alle users prima, zo lang ze maar niets zeggenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Caland vind ik een prima user.
okquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zei die alleen maar omdat hij eerder was met die opmerking hoor.
Hij haat niet heur.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op CalandVoegt tenminste nog wat toe hier. j0rdiii voegt wat toe.
Ach, laat hem toch in die waan als hij dat wil.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zei die alleen maar omdat hij eerder was met die opmerking hoor.
Ook pas de 69e minuut.quote:
Het schijnt dat na de wedstrijd Fred Rutten een act gaat uitvoeren met een leeuw en een brandende hoepel.quote:
Het feit dat er in dit topic 3 berichten geplaatst zijn die daadwerkelijk over de wedstrijd gaan zegt behoorlijk veel idd.quote:
Jij als mod zou daar iets aan moeten doen, toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat er in dit topic 3 berichten geplaatst zijn die daadwerkelijk over de wedstrijd gaan zegt behoorlijk veel idd.
Ja daaromquote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook pas de 69e minuut.Heb het gevoel alsof ik al 3 uur aan het kijken ben.
Daarvoor zou ik in het veld moeten staan.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij als mod zou daar iets aan moeten doen, toch?
Dit!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Haal Lens er eens uit en zet Labyad erin.
Feit: Elke wedstrijd is anders.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Feit:
• PSV wordt met dit povere spel tegen Ajax weggetikt
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik in het veld moeten staan.
Feit:quote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Feit:
• PSV wordt met dit povere spel tegen Ajax weggetikt
Boston red soxquote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Feit: Elke wedstrijd is anders.
Je vergeet:quote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Feit:quote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook trouwens.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga wat anders doen dan, je kijkt vrijwillig.
Feitquote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
Feit:
• Discussies omtrent de topper van komend weekend zijn niet gewenst. Kunnen hier: PSV - Ajax Zondag 18 september 2011, 12.30 uur
Daag.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook trouwens.
Toedels
Wauw.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oja half 1, pfff dat wordt nog wekker zetten ook zondag.
mietjes zijn het.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef msnk het volgende:
Je laat een stel polen toch niet je speler uitfluiten? Wat doen die boeren
Wat, is 'ie gewisseld?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Speelt die Wijnaldum toch eindelijk waar die hoort te spelen.
Inderdaad ja, tering vroeg niet normaal zeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oja half 1, pfff dat wordt nog wekker zetten ook zondag. Doe mij maar weer gewoon lekker half 3
Whutttt?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk naar de ranglijst aap. Ajax staat 1e.We hebben tot nu toe geen klagen
Gaat denk ik een gelijkspel worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:31 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax @3€ wordt nu wel aantrekkelijk :") dan valt er nog wat te vieren want ben bang voor 6 punten achterstand.
Want dat zegt wat over het uitfluiten waar we het over hadden?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk naar de ranglijst aap. Ajax staat 1e.We hebben tot nu toe geen klagen
Wat is je standpunt over het uitfluiten bij ons? Doen we niet meer zo vaakquote:Op donderdag 15 september 2011 20:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Want dat zegt wat over het uitfluiten waar we het over hadden?!!
Zou ik mij ook achter verschuilen. Kom op zeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef Buitendam het volgende:
Beetje spelen met de opstelling, daar zijn dit soort wedstrijden ook wel prima voor.
Oh, ik kom op mijn mening terug.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zou ik mij ook achter verschuilen. Kom op zeg.
Publiek is de 12e man. Dat heb je vooral nodig in belangrijke wedstrijden/toppers.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Psv publiek is nooit zo super luidruchtig, ja ajax wint daaein gefeliciteerd doei, maar.. Nu is het wel heel triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |