Mensen tof vinden op basis van hun afkomst.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zuipen?
Fernandes Rood en Dokter Pepper-cola?![]()
Toch geen alcohol?![]()
Maar eens, ik vind Turken ook echt toffe mensen.
Dat kan niet, want het zijn buitenlanders!quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef ArnosL het volgende:
De Turken zijn vaak wél goede mensen.
Amerikanen mag je ongestraft eindeloos haten, volgens links.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mensen tof vinden op basis van hun afkomst.
Vuile racist
Dat greenpeace gedoe is een smet op z'n carrière maar dat is hem vergeven.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
met zijn greenpeace achtergrond had ik niet zoveel met hem, maar met het nucleaire gedoe in Japan ben ik hem veel meer gaan waarderen, en nu ik dit stuk zie heeft hij bij deze inwoner van Amsterdam Slotervaart weer wat aan geloofwaardigheid gewonnen.
Inderdaad. En ik spreek namens links. Ik ben namelijk een soort van linkse paus. Wij hebben recentelijk een woordvoerder aangewezen en dat ben ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amerikanen mag je ongestraft eindeloos haten, volgens links.
Je vogelt je er leuk uit, maar doet er net zo hard aan mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik spreek namens links. Ik ben namelijk een soort van linkse paus. Wij hebben recentelijk een woordvoerder aangewezen en dat ben ik.
Ontken ik dat dan. Ik wilde enkel duidelijk maken dat links inderdaad een entiteit is. We hebben geen eigen mening. Maar goed, dat geldt natuurlijk ook voor rechts. Jullie haten arme mensen en moslims en zijn pro-Israel. Zonder uitzondering.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vogelt je er leuk uit, maar doet er net zo hard aan mee.
"Only in America"
Klopt. Wat is het leven toch simpel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontken ik dat dan. Ik wilde enkel duidelijk maken dat links inderdaad een entiteit is. We hebben geen eigen mening. Maar goed, dat geldt natuurlijk ook voor rechts. Jullie haten arme mensen en moslims en zijn pro-Israel. Zonder uitzondering.
De eenvormigheid onder links is veel groter. Geen Roemer die een Cohen een domme aap noemt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontken ik dat dan. Ik wilde enkel duidelijk maken dat links inderdaad een entiteit is. We hebben geen eigen mening. Maar goed, dat geldt natuurlijk ook voor rechts. Jullie haten arme mensen en moslims en zijn pro-Israel. Zonder uitzondering.
Oh, nu is Wilders weer rechts? Daar willen mijn rechtse maatjes in POL dan weer niks van weten. Rare jongens zijn jullie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eenvormigheid onder links is veel groter. Geen Roemer die een Cohen een domme aap noemt.
Terwijl dat onder rechts bij Wilders wel wordt gedaan.
Wat een collectivistische instelling !quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eenvormigheid onder links is veel groter.
Wilders is maakbaar-rechts ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, nu is Wilders weer rechts? Daar willen mijn rechtse maatjes in POL dan weer niks van weten. Rare jongens zijn jullie.
Inderdaad, dat zijn gewoon ellendelingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amerikanen mag je ongestraft eindeloos haten, volgens links.
Zeg dat recht in het gezicht van mijn Venezolaanse vrienden en je krijgt een schone tissue van me.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn gewoon ellendelingen.![]()
Goed dat op een paar uitzonderingen na.
Ik zou er echter niet om treuren als kameraad Hugo Chavez een gezellig bommetje op de VS zou droppen.![]()
![]()
Met Amerika bedoel ik de VS, los EE.UU., de gringos.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg dat recht in het gezicht van mijn Venezolaanse vrienden en je krijgt een schone tissue van me.
Ik haat linksquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
PvdA is wel oké, alleen zijn ze niet links genoeg.![]()
En teveel eurofiel.
Vertel even aan mijn goede vrienden die hun baan verloren hebben en niet mogen zeggen wat ze denken, en constant in angst moeten leven hoe tof Chavez is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Met Amerika bedoel ik de VS, los EE.UU., de gringos.
Niet Zuid-Amerika. Venezuela vind ik juist een superland, ik houd van dat land en el pueblo bravo Venezuelano.![]()
Toen ik in Venezuela was tijdens de elecciones van december 2006 heb ik openhartig gesproken met de mensen in de barrios en de meerderheid deelde mij afkeer van 'Gringolandia'.
Gringolandia is een term die ik in Mexico heb opgepikt bij de Zapatistas in Palenque, Chiapas, maar de Venezolanen konden deze term wel waarderen.
Que viva el pueblo Venezuelano!
Linkse boom moet je niet serieus nemen als het gaat om Venezuela en Cuba enz.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel even aan mijn goede vrienden die hun baan verloren hebben en niet mogen zeggen wat ze denken, en constant in angst moeten leven hoe tof Chavez is.
Dat is als je niet bent omgelegd in het door Chavez' vernietigende beleid kapotgemaakte Caracas (gevaarlijkste hoofdstad ter wereld).
Vreemd ik kreeg juist overal gratis bier en eten en zelfs onderdak aangeboden toen ik daar was in Caracas en Merida.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel even aan mijn goede vrienden die hun baan verloren hebben en niet mogen zeggen wat ze denken, en constant in angst moeten leven hoe tof Chavez is.
Dat is als je niet bent omgelegd in het door Chavez' vernietigende beleid kapotgemaakte Caracas (gevaarlijkste hoofdstad ter wereld).
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vreemd ik kreeg juist overal gratis bier en eten en zelfs onderdak aangeboden toen ik daar was in Caracas en Merida.
Alleen in de luxe wijken was men niet zo blij met Chavez, maar het merendeel van de Venezolanen woont niet in de afgesloten villawijken, slechts een te verwaarlozen minderheid is anti-Chavez.
De rijke elite is anti-Chavez, maar het gewone volk is pro-Chavez. En zij vertegenwoordigen de overgrote meerderheid. Zoiets heette toch democratie?
Waren die jongens maar vrome moslims, dan liepen ze misschien met lange baarden en jurken door de wijk en hielpen ze mensen met oversteken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:10 schreef kadeya het volgende:
Hij zegt zelf dat het niks met de islam te maken heeft en dat is ook zo. Niks maar dan ook niks. Dit zijn gewoon criminelen. Amsterdam Geuzenveld. Ga eens kijken.
Samsom is gewoon enthousiast.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind die Samson lijken op een slang met een gespleten tong lullen , net zoals Marcouch die absoluut niet te vertrouwen is.
Maarja, welke PvdA-er is te vertrouwen?
Godse rustige, normale kerel die Samson, maar volgens Nikita is hij weer een of andere kwaadaardige vuilakquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind die Samson lijken op een slang met een gespleten tong lullen , net zoals Marcouch die absoluut niet te vertrouwen is.
Samson is al een held, de slimste en meest intelligente van heel Den Haagquote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef waht het volgende:
Samson had mijn respect al verdient met z'n achtergrond. Dit versterkt dat alleen maar.
Nu nog wat humor in de mix en het is een held.
enige onderbouwing?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hij heet niet voor niks Lampie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:46 schreef meth77 het volgende:
[..]
Samson is al een held, de slimste en meest intelligente van heel Den Haag
Waarom zou je niet mogen vertrouwen op je '6th sense'? Heeft mij al vaak geholpen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:48 schreef t-8one het volgende:
[..]
enige onderbouwing?
Of is die onderbouwing je onderbuik?
Op stelten!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:52 schreef Red_85 het volgende:
Die zet liever het hele korps op stelten met zn rare hersenspinsels en dictaroriale gedrag.
Zeker waar. Nu maar hopen dat er wat mee gedaan wordt!quote:Samsom heb dit erg goed begrepen, nu de rest nog. [sic]
Wat mij betreft verplicht men het.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:52 schreef Red_85 het volgende:
Doet hij goed. Eerlijk is eerlijk.
Mijn achting voor hem was ver beneden pijl omdat hij vooraanstaand lid is van de anti kernenergielobbie en bij alle uitzendingen aanwezig is waar hij het maar kan bashen. Hierdoor werd hij een beetje eentonig.
Maar dit is gewoon een zeer goede actie. Politiek de straat op, de maatschappij in, letterlijk. Zouden er meer moeten doen.
Een zorgminister die eens een paar maanden mee moet lopen met een verpleegster en een minister van justitie die een jaar lang agent moet zijn zie je niet. Die zet liever het hele korps op stelten met zn rare hersenspinsels en dictaroriale gedrag.
Samsom heb dit erg goed begrepen, nu de rest nog.
Naja, ik hoop toch dat je voor sommige dingen je hersenen probeert te gebruiken. Moet je verder zelf weten hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen vertrouwen op je '6th sense'? Heeft mij al vaak geholpen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef t-8one het volgende:
[..]
Naja, ik hoop toch dat je voor sommige dingen je hersenen probeert te gebruiken. Moet je verder zelf weten hoor.
snuif nog een paar lijntjes en dan lees je vast dat ik schrijf dat hij dood moet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Godse rustige, normale kerel die Samson, maar volgens Nikita is hij weer een of andere kwaadaardige vuilak
Omdat sommige mensen nogal moeite hebben met het bij de feiten blijven.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:26 schreef nikk het volgende:
Ik denk dat het verhaal van Samson bevestigd kan worden door iedereen die veelvuldig met Marokkanen te maken heeft. Waarom moet het toch steeds gerelativeerd en vergoeilijkt worden?
Ah, daarom geloven miljarden mensen in allerlei onzichbare godjes omdat ze niet hun hersens gebruiken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef t-8one het volgende:
[..]
Naja, ik hoop toch dat je voor sommige dingen je hersenen probeert te gebruiken. Moet je verder zelf weten hoor.
Welke politici zijn er volgens jou wel te vertrouwen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen nogal moeite hebben met het bij de feiten blijven.
Sommige mensen schijnen te denken dat de meerderheid van de Marokkanen tuig is, dat bijna elke Moslim een potentiele terrorist is, etc. Dat zijn gevoelens, vermoeders die ver weg staan van de werkelijke cijfers.
De meerderheid vd jongens wordt opgepakt. En dat is dus exclusief de grote groep die niet opgepakt wordt.quote:Voor het Tijdschrift van Criminologie is onderzoek gedaan naar criminaliteit onder jongeren die in 1984 zijn geboren (pdf).
Daaruit blijkt dat 14 procent van hen minstens één keer met de politie in contact is gekomen. Bij Nederlandse jongens gaat dat om 20 procent, bij Marokkaans-Nederlandse jongens om 54 procent. Eenderde daarvan komt volgens het onderzoek vijf keer of vaker in aanraking met de politie.
Jong
Ook zijn de Marokkaanse jongens gemiddeld het jongst als ze voor het eerst als dader worden aangemerkt door de politie, gemiddeld 16,6 jaar. De Marokkaans-Nederlandse jeugd komt ook het vaakst in contact met de politie (gemiddeld 4,1 keer).
Bij meisjes ligt de criminaliteitscijfer lager, gemiddeld 5,4 procent van hen is minstens één keer in aanraking geweest met de politie als een dader. Bij Marokkaanse meisjes gebeurt dat vaker (16,6 procent) dan bij Nederlandse meisjes (4,5 procent)
net gebruikte je je zesde buikgevoel en nu weer je hersens ??quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, daarom geloven miljarden mensen in allerlei onzichbare godjes omdat ze niet hun hersens gebruiken.
Goedgelovig heet dat. Daar zijn colporteurs aan de deur erg blij mee.
Lees eens terug knulletje of dat wel van mij was.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef meth77 het volgende:
[..]
net gebruikte je je zesde buikgevoel en nu weer je hersens ??
En drink jij vooral nog wat van die zelfgebrouwen Hongaarse wodka, want hoe kom jij erbij dat ik dacht dat jij vindt dat Samson doet moet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
snuif nog een paar lijntjes en dan lees je vast dat ik schrijf dat hij dood moet.
Ik bewonder je vasthoudendheid in diverse topics en het aandragen van bewijzen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
De meerderheid vd jongens wordt opgepakt. En dat is dus exclusief de grote groep die niet opgepakt wordt.
Nee. De meerderheid van jongens geboren in 1984. Dat is een essentieel verschil.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
De meerderheid vd jongens wordt opgepakt. En dat is dus exclusief de grote groep die niet opgepakt wordt.
Weing tot geen. Men lult zoals de wind voor henzelf of partijtje het beste waait. Daarom heet het ook politiek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke politici zijn er volgens jou wel te vertrouwen?
Ow. Nou de jongens uit 1983 en 1985 zullen vast TOTAAL anders zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. De meerderheid van jongens geboren in 1984. Dat is een essentieel verschil.
1. Keihard optreden op straat door politie. Desnoods een nieuwe politieafdeling in het leven roepen: de Veldwachter. Incl. 1 meter hoge laarzen en knuppel van 1.5 meter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bewonder je vasthoudendheid in diverse topics en het aandragen van bewijzen.
Het benoemen van problemen is echter zóó 2001... Zelfs de PvdA weet het inmiddels wel...
Draag nu eens wat oplossingen aan?
Hoe kom je erbij dat ik Samson een kwaadaardige vuilak vind?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En drink jij vooral nog wat van die zelfgebrouwen Hongaarse wodka, want hoe kom jij erbij dat ik dacht dat jij vindt dat Samson doet moet?
Zoals vlinderreisjes, Hudsontochtjes, kickbokslessen, enz.?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Nee, het is een entertainer.
Een politicus bedenkt oplossingen.
Er wonen in Nederland uiteraard geen Marokkanen ouder dan 30 jaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ow. Nou de jongens uit 1983 en 1985 zullen vast TOTAAL anders zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |