Treurig.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf m'n 11e geïnteresseerd in politiek
30 jaar al
Eensch, ik was enkel bezig met me, myself and I.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het al verbazingwekkend dat je op je 15e geinteresseerd bent in politiek. Had op die leeftijd wel wat beters te doen.
Juist! Blowen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het al verbazingwekkend dat je op je 15e geinteresseerd bent in politiek. Had op die leeftijd wel wat beters te doen.
Volgens mij kende ik op mijn 15e nog geen enkele partij bij naam. Laat staan dat ik onderscheid kon maken tussen de verschillende stromingenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eensch, ik was enkel bezig met me, myself and I.
Niet dat daar zoveel veranderd is overigens.
Precies. En drinkenquote:
Hm dat dan weer wel, maar verder boeide 't me niet zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij kende ik op mijn 15e nog geen enkele partij bij naam. Laat staan dat ik onderscheid kon maken tussen de verschillende stromingen
Ik moest op mn negende al een verslag over prinsjesdag maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
Op mijn 15e kon de politiek mij ook niet boeien. Heerlijke tijd was dat.
Toen waren er ook nog geen Wildersjes en Fortuyntjes die het je leven zuur wilden maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
Op mijn 15e kon de politiek mij ook niet boeien. Heerlijke tijd was dat.
Mutant is al zo oud, in die tijd waren de Nederlandse leeftijdsgenoten enkel bezig met tollen, hoepels rond laten rollen en met hun zwarte kousen naar de kerk lopen met een perfecte scheiding in het haar.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
Mutant ging op zn 15e altijd jointjes jatten van Nederlandse leeftijdsgenoten. Die vuilak.
Wij werden altijd gevolgd door een groepje Marokkanen die onze weed wilde jatten. Vaak ruzie gehad met die klootzakjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mutant is al zo oud, in die tijd waren de Nederlandse leeftijdsgenoten enkel bezig met tollen, hoepels rond laten rollen en met hun zwarte kousen naar de kerk lopen met een perfecte scheiding in het haar.
Dertig verspilde jaren. De titel van de biografie die Nautilus. spoedig over u zal schrijven.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf m'n 11e geïnteresseerd in politiek
30 jaar al
Klopt inderdaad. Toen was er nog niemand die aan bepaalde essentiele grondrechten wilde tornen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen waren er ook nog geen Wildersjes en Fortuyntjes die het je leven zuur wilden maken.
Ja naja Janmaat, maar die is nog gematigd vergeleken met het gespui van nu in retrospect.
Die goede ouwe tijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Toen was er nog niemand die aan bepaalde essentiele grondrechten wilde tornen.
Ik heb op mijn 5e ooit een sigaret gerookt. Sindsdien nooit meer. Ook geen jointjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
Mutant ging op zn 15e altijd jointjes jatten van Nederlandse leeftijdsgenoten. Die vuilak.
Dat was ook nog de tijd dat extreem-linksen zich nog bezighielden met de PvdA.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Toen was er nog niemand die aan bepaalde essentiele grondrechten wilde tornen.
Op je 5e?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 5e ooit een sigaret gerookt. Sindsdien nooit meer. Ook geen jointjes.
Hm, apart. Maar vijf jaar is dan ook geen goede lleftijd om te beginnen met roken.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 5e ooit een sigaret gerookt. Sindsdien nooit meer. Ook geen jointjes.
Some things never change denk ik dan maar.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij werden altijd gevolgd door een groepje Marokkanen die onze weed wilde jatten. Vaak ruzie gehad met die klootzakjes.
En Ali in de matrassenfabriek werkte. Toen ik nog op het schoolplein zat te vechten met andere Nederlands Marokkaanse jongens.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die goede ouwe tijd.
Toen Achmed nog netjes aan de weefgetouwen zat in Oost Nederland, en Wilders nog naarstig op zoek was naar z'n eerste schaamhaar.
Dat was vroeger ook zo, maar toen stonden ze achter de balie.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Some things never change denk ik dan maar.
Maar aan de andere kant, tegenwoordig moeten we het van een groepje Marokkanen kopen.
Je was natuurlijk ook je leeftijd al snel voorbij, op je 5e al aan de peuken, teveel streetcredz voor je leeftijd. Dat wordt niet gewaardeerd door de groep en dan krijg je dat soort spanningen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En Ali in de matrassenfabriek werkte. Toen ik nog op het schoolplein zat te vechten met andere Nederlands Marokkaanse jongens.
Nee, tegenwoordig koop je zwaarder spul met Marokkanen als je een keer naar een fuifje gaatquote:Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Some things never change denk ik dan maar.
Maar aan de andere kant, tegenwoordig moeten we het van een groepje Marokkanen kopen.
Hm ik ken een paar coffeeshops hier maar die zijn ook enkel Marokkaans/Turks eigendom.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook zo, maar toen stonden ze achter de balie.
Nee hoor, ik heb er veel van geleerd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Dertig verspilde jaren. De titel van de biografie die Nautilus. spoedig over u zal schrijven.
Oh nee, ik maakte soms grapjes die door anderen niet gewaardeerd werden.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je was natuurlijk ook je leeftijd al snel voorbij, op je 5e al aan de peuken, teveel streetcredz voor je leeftijd. Dat wordt niet gewaardeerd door de groep en dan krijg je dat soort spanningen.
Het word hier in de buurt over het algemeen wel aangeleverd door marrokanen en turken, maar in de coffeeshops zelf staan over het algemeen hollandse lui.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik ken een paar coffeeshops hier maar die zijn ook enkel Marokkaans/Turks eigendom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |