Onderbuikstimulatiequote:Op donderdag 15 september 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vraag me vooral af wat we hiermee opschieten.
Niet sporten is zeker ook een sport?quote:Op donderdag 15 september 2011 08:08 schreef du_ke het volgende:
Op naar invoering van de Sharia.
Wanneer zullen de voorstellen voor lijfstraffen bij diefstal komen? Of steniging bij overspel?
Crap. Ik zag ze dagelijks op de Hoefkade bv. Of bij de Fruitweg.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:58 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Daar jaren gewoond, nooit gezien....
Onzin.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet sporten is zeker ook een sport?
Verder prima verbod. Je mag als land best stellen dat bepaalde zaken hier niet thuishoren, klaar.
Op een SS pak zit toch echt die rode band hoor:quote:Op donderdag 15 september 2011 09:21 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dit gaat om de tekenen, ookal draag ik deze tekenen niet, en ik loop in zo'n officierspak, dan weet toch iedereen waarover het gaat. Sowieso is het onzin als je naar de essentie van de swastika kijkt. In verschillende culturen heeft het verschillende betekenissen (van oudsher), het wordt alleen in de moderne geschiedenis in verband gebracht met nazi's en rechts extreemisme.
Nee.quote:
Ik denk trouwens dat je bedoelt, 'symbool van het oprukkende islamisme', maar goed. Maar ik begrijp dat jij werkelijk gelooft dat ons land islamiseert? Ik bedoel, je gelooft dat gewoon echt? Ondanks dat moslims op zn hoogst vijf procent van onze bevolking uitmaken? En dan te bedenken dat lang niet alle moslims fanatiek aanhanger zijn van hun religie. Besef je niet dat je angst gewoon niet reeel is?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee.
Ik mag ook niet in m'n blote reet lopen of in een peniskoker (is ook een uiting van religie).
Een vrij land betekent niet dat ALLES maar vrijblijvend is hoor. En dit oprukkende symbool van islamisme mag gewoon de kop in gedrukt worden.
Ja, en dat kun je ook echt met elkaar vergelijken.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee.
Ik mag ook niet in m'n blote reet lopen of in een peniskoker (is ook een uiting van religie).
Een vrij land betekent niet dat ALLES maar vrijblijvend is hoor. En dit oprukkende symbool van islamisme mag gewoon de kop in gedrukt worden.
150 mensen noem je oprukkend islamisme?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee.
Geert scoort er ongetwijfeld weer 3 zetels mee in de peilingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:22 schreef waht het volgende:
Puike maatregel om die 300 dragers van een boerka binnenshuis te houden.
Misschien niet,quote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef Re het volgende:
Ach dan blijven die onderdanige wijven tenminste thuis, die mannen gaan natuurlijk geen boete riskeren
http://www.depers.nl/binn(...)or-boerkaverbod.htmlquote:Acht van de tien Nederlanders zijn voor een boerkaverbod. Vijftien procent is tegen, blijkt zondag uit een peiling van Maurice de Hond. In de donderdag verschenen integratienota kondigde minister van Binnenlandse Zaken Piet Hein Donner (CDA) aan een nieuwe poging te wagen het verbod in te voeren.
Wie doet dan de boodschappen?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef Re het volgende:
Ach dan blijven die onderdanige wijven tenminste thuis, die mannen gaan natuurlijk geen boete riskeren
quote:Een zakenman uit Frankrijk heeft woensdag in Brussel de boetes betaald van twee meisjes die op straat een boerka droegen. De zoon van Algerijnse migranten is tegen het dragen van de boerka, maar ziet het boerkaverbod als schending van de mensenrechten
hebben die bontkraagjes ook weer wat te doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie doet dan de boodschappen?
Vraag me altijd af wat voor randdebielen in dat panel van die De Hond zitten.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:29 schreef Wokkel het volgende:
Blijkbaar ziet 80% van de Nederlanders het verbod wel zitten.
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)or-boerkaverbod.html
Ofwel je zag/ziet spoken of je weet niet wat een boerka is.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Crap. Ik zag ze dagelijks op de Hoefkade bv. Of bij de Fruitweg.
Dan komt het complete kabinet in de bak te zitten.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:37 schreef msnk het volgende:
Ze zijn wel fucking lelijk, maar ja. Lelijk zijn verbieden is ook weer zoiets.
Waar gesproken wordt over boerka in het algemeen taalgebruik omvat dit ook de niqaab en andere kleding waarbij je slechts de ogen ziet.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:32 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ofwel je zag/ziet spoken of je weet niet wat een boerka is.
In dat soort extremistische milieus zullen dat wel blauwe plekken zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:20 schreef imanidiot het volgende:
jeeejkan ik eindelijk zien wat ze nou te verbergen hebben ^^.
Nee ik bedoel oprukkende symbool. Het komt nml. meer en meer voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je bedoelt, 'symbool van het oprukkende islamisme', maar goed. Maar ik begrijp dat jij werkelijk gelooft dat ons land islamiseert? Ik bedoel, je gelooft dat gewoon echt? Ondanks dat moslims op zn hoogst vijf procent van onze bevolking uitmaken? En dan te bedenken dat lang niet alle moslims fanatiek aanhanger zijn van hun religie. Besef je niet dat je angst gewoon niet reeel is?
Oh god krijg je dat gemiep meer. Potato petato. Burqa/Niqaab, whatever. Allebei volledig gezichtsbedekkende gewaden en daar gaat het om.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:32 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ofwel je zag/ziet spoken of je weet niet wat een boerka is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |