Alsof alleen burqa-draagsters een teken van islamisering zijn. Het is 1 van de tekenen, niet HET teken.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deze reactie verwachtte ik al. Reageer ook even op die tweede zin in mijn post.
Jij.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Griekenland laten bezetten door NL en Duitsland en zo omdat anders Turkije het inneemt
Wie leeft er hier nou buiten de realiteit?
Hoor haar! Je leeft in een fantastiewereldje en bent zelfs bereid hele naties op te heffen en te bezetten om je Eurofiele droom!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij. Bang mannetje dat je er bent.
Interessant. Wat was zijn definitie van oprukkend islamisme? Ging hij vooral in op de aantallen of ook op de zichtbaarheid ervan? Is er nog gesproken over het aanpassen van 'voor ons' normale zaken zodat moslims er geen aanstoot aan zouden nemen etc?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik heb maandag 1,5 uur land geluisterd naar een immigratie- en integratie-expert. Die heeft met talloze grafiekjes duidelijk gemaakt dat de angst voor het zogenaamde oprukkende islamisme dikke onzin is. Maar goed, dat is iets wat jij toch nooit zal accepteren. Het is voor jou namelijk eenvoudiger om bang te zijn en te blijven ageren tegen de aanwezigheid van moslims in ons land.
Komt omdat jij naar je werk gaat, 's avonds thuis de deur achter je dicht trekt en verder je met niemand bemoeit. Nee toen had ik er ook niet zoveel last van in Laakkwartier.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
In mijn wijk is 40% islamitisch. Maar heb er totaal geen last van. Ze zullen wel alleen in mijn wijk gematigd zijn
Je legt er zelf dik de nadruk op, dus raar moet je dit niet vinden.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof alleen burqa-draagsters een teken van islamisering zijn. Het is 1 van de tekenen, niet HET teken.
Rekening houden met anderen wordt door jou verward met islamisering, evenals slecht gedrag.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof alleen burqa-draagsters een teken van islamisering zijn. Het is 1 van de tekenen, niet HET teken.
Het ging vooral over de hoeveelheid immigranten uit islamitische landen die jaarlijks ons land binnenstromen. Wat dus eigenlijk neerkomt op een paar duizend. Daarnaast toonde hij aan dat de Nederlandse moslims aan het verwesteren zijn. Ze krijgen minder kinderen en gaan minder vaak naar de moskee. Enz enz.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Interessant. Wat was zijn definitie van oprukkend islamisme? Ging hij vooral in op de aantallen of ook op de zichtbaarheid ervan? Is er nog gesproken over het aanpassen van 'voor ons' normale zaken zodat moslims er geen aanstoot aan zouden nemen etc?
Voorlopis het al weer een jaar met record-immigratie. En dat is al decennia zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging vooral over de hoeveelheid immigranten uit islamitische landen die jaarlijks ons land binnenstromen. Wat dus eigenlijk neerkomt op een paar duizend. Daarnaast toonde hij aan dat de Nederlandse moslims aan het verwesteren zijn. Ze krijgen minder kinderen en gaan minder vaak naar de moskee. Enz enz.
Je moet echter kijken waar die immigranten vandaan komen. Het betreft voornamelijk mensen uit andere EU-lidstaten.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voorlopis het al weer een jaar met record-immigratie. En dat is al decennia zo.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)807E3/0/pb11n007.pdf
Dus dit is een voorbeeld van islamisering?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voorlopis het al weer een jaar met record-immigratie. En dat is al decennia zo.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)807E3/0/pb11n007.pdf
Waar heb ik last van? Ik heb nergens last van!!quote:
Noem je die dingen boerkas, soms?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat me raden: jij draagt dit voorstel een warm hart toe.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar heb ik last van? Ik heb nergens last van!!
Wat is dit weer voor een domme, onzinnige opmerking?
Doe es, en stap zo eens een bus in of een bank binnen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef Intrepidity het volgende:
Als ik besluit met een vuilniszak met 2 gaten over mijn hoofd rond te gaan lopen kraait er geen haan naar.
Moslims die in Frankrijk woonden en het zat zijn en naar Nederland komen?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet echter kijken waar die immigranten vandaan komen. Het betreft voornamelijk mensen uit andere EU-lidstaten.
En die twee plaatjes moeten de islamisering voorstellen?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee er is geen massa-immigratie en die heeft ook nooit plaatsgevonden
http://www.duic.nl/nieuws(...)inwoners-grote-vier/
[ afbeelding ]
Het één sluit het ander niet uit sinds de EU/Belgie route bestaat. Jammer dat het CBS niet bijhoudt hoe deze cijfers zich verhouden in het totaal.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet echter kijken waar die immigranten vandaan komen. Het betreft voornamelijk mensen uit andere EU-lidstaten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB-routequote:De België-route of Duitsland-route is een legale methode om de Nederlandse regels op het gebied van gezinshereniging te omzeilen door enige tijd alleen of samen met de echtgenoot of echtgenote in België te wonen. Een minder bekende en nieuwere naam voor België-route is EU-route omdat de België-route zich niet beperkt tot alleen België maar de hele EU. Omdat de tegenwerking en bureaucratie in België steeds groter wordt, is de Duitsland-route in opmars, waar de procedures en formaliteiten momenteel veel minder zijn.
Jij hebt duidelijk het topic niet gelezen. Ga ook geen antwoord geven. Lees maar terug, als je mijn mening wilt weten.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden: jij draagt dit voorstel een warm hart toe.
Naar wat ik begreep uit de cijfers, was dat er vorig jaar ongeveer 4000 Marokkanen naar ons land zijn gekomen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit sinds de EU/Belgie route bestaat. Jammer dat het CBS niet bijhoudt hoe deze cijfers zich verhouden in het totaal.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB-route
Afgelopen jaar wel ja. Afgelopen 30 jaar niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moeten we met die foto's? Er zijn veel vrouwen met hoofddoekjes in Den Haag. Dus?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haag.
Nee er is geen massa-immigratie en die heeft ook nooit plaatsgevonden
http://www.duic.nl/nieuws(...)inwoners-grote-vier/
[ afbeelding ]
Is ook niet nodig. Elke FOK!ker weet dat jij in je broek schijt voor moslims.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het topic niet gelezen. Ga ook geen antwoord geven. Lees maar terug, als je mijn mening wilt weten.
Als ik me vervolgens normaal gedraag is er waarschijnlijk niets aan de hand. Punt is dat je een persoon moet straffen op het moment dat deze foute dingen doet, niet om het dragen van kleding die jij associeert met foute dingen. Dan kun je Lonsdale en dergelijke merken ook beter verbieden.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Doe es, en stap zo eens een bus in of een bank binnen.
Dat is pure haat. Lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Afgelopen jaar wel ja. Afgelopen 30 jaar niet.
Het is gewoon telkens hetzelfde liedje:
Jij vindt dit een prima straatbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het mijn land niet. Klaar.
Duidelijk. Ik geloof ook dat de aanwas uit het buitenland minder wordt en dat vooral de hier geboren meiden verwesteren.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging vooral over de hoeveelheid immigranten uit islamitische landen die jaarlijks ons land binnenstromen. Wat dus eigenlijk neerkomt op een paar duizend. Daarnaast toonde hij aan dat de Nederlandse moslims aan het verwesteren zijn. Ze krijgen minder kinderen en gaan minder vaak naar de moskee. Enz enz.
Volgens mij zijn het vooral Oost-Europese 'moslims'quote:Op donderdag 15 september 2011 10:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moslims die in Frankrijk woonden en het zat zijn en naar Nederland komen?
Direct uit Marokko zelf.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep uit de cijfers, was dat er vorig jaar ongeveer 4000 Marokkanen naar ons land zijn gekomen.
Eigenlijk moet je gewoon een ninjapak kopen en er sneaky achteraan gaan lopen, dat zal ze leren! beetje Oosterse cultuur stelen!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt sneaky actie weer om die vrouwen met een hoofddoek er ook bij te betrekken.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet meer dan dat er van hier naar een ander EU-land vertrekken gok ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Direct uit Marokko zelf.
Hoeveel komen er via een ander EU land waardoor ze opeens middels 2 paspoorten geen Marokkaan zijn?
Ik bedoel maar.
Whatever.quote:
Ik was laatst in Cairo en daar zag ik vrijwel alleen maar hoofddoeken rondlopen. Daar zit ik inderdaad niet op te wachten. Maar die paar hoofddoekjes die hier rondlopen. Boeiend. Hoe kan kleding nou bepalend zijn voor de identiteit van een land? Vind je dat een punker met paars haar ook afbreuk doet aan het straatbeeld?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar waar je je druk om wil maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Whatever.
Ik zie dat gewoon niet als Nederland noch als Nederlanders. Gelukkig zien ze zichzelf meestal ook niet zo dus daar zijn het al vast over eens.
Er is nog nooit een dergelijk grote immigratie in zowel absolute als relatieve aantallen geweest sinds de grote volksverhuizingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef Killaht het volgende:
In de tijd van de VOC was de immigratie vele malen erger. Zijn we er toen ook slechter op geworden? Dacht het niet..
Sterker nog, Nederland heeft het altijd juist moeten hebben van immigratie.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef Killaht het volgende:
In de tijd van de VOC was de immigratie vele malen erger. Zijn we er toen ook slechter op geworden? Dacht het niet..
Die paar hoofddoekjes?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was laatst in Cairo en daar zag ik vrijwel alleen maar hoofddoeken rondlopen. Daar zit ik inderdaad niet op te wachten. Maar die paar hoofddoekjes die hier rondlopen. Boeiend. Hoe kan kleding nou bepalend zijn voor de identiteit van een land? Vind je dat een punker met paars haar ook afbreuk doet aan het straatbeeld?
Ik geloof dat het bepaald makkelijk is om een vrouw uit het buitenland te halen, sinds Cohen als staatssecretaris maatregelen heeft getroffen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik geloof ook dat de aanwas uit het buitenland minder wordt en dat vooral de hier geboren meiden verwesteren.
De jongens lijken mij hierdoor meer gefrustreerd vanwege het wegvallen van de basis voor hun 'macht', zij halen nog steeds vrouwen uit het buitenland. De vraag is wie de boerkadraagsters nu zijn, zijn dit meiden die hier geboren zijn of vooral niet-westerse moslims die onderdrukt worden door hun man?
Klopt, Nederlandse vrouwen poepen te weinig baby's uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Sterker nog, Nederland heeft het altijd juist moeten hebben van immigratie.
Dus je weet het niet. Maar als de cijfers stellig vertellen dat er 4000 uit Marokko kwamen, ben je maar wat te gretig om dat te gebruiken om te downplayen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet meer dan dat er van hier naar een ander EU-land vertrekken gok ik.
Het is een bekend fenomeen, mensen zijn altijd bang voor "het onbekende". Ze creëren hierbij zelf verhalen en interpretatie die 9/10 keer niet kloppen, omdat ze er niks vanaf weten.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef Intrepidity het volgende:
Kansloos. Iedereen mag zelf weten wat ze dragen, behalve een bepaalde groep. Dat is gewoon discriminatie. Als ik besluit met een vuilniszak met 2 gaten over mijn hoofd rond te gaan lopen kraait er geen haan naar. Maar moslims zijn eng.
Man, zoiets als een oer-Hollander bestaat niet. Ik ren snel weg, want jij drijft je buitenlanderhaat te erg op de spits.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er is nog nooit een dergelijk grote immigratie in zowel absolute als relatieve aantallen geweest sinds de grote volksverhuizingen.
Dan denkt elke fokker fout. Ik ben van niemand bang en al helemaal niet van moslims.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Elke FOK!ker weet dat jij in je broek schijt voor moslims.
Dan verhuis je toch lekker als je er echt niet tegen kan?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die paar hoofddoekjes?![]()
Ja waar jij woont misschien.
In een DH bv loopt zo onderhand de meerderheid der dames ermee.
Nee, maar jij weet het blijkbaar wel. Ik ben zogenaamd gretig om het te downplayen terwijl jij, zonder dat je gebruik maakt van cijfers, het probleem wilt opblazen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus je weet het niet. Maar als de cijfers stellig vertellen dat er 4000 uit Marokko kwamen, ben je maar wat te gretig om dat te gebruiken om te downplayen.
Zinloos.
En raad eens, in de toekomst is het ook onontkoombaar. Vanaf 2035 neemt de bevolkingsgroei in Nederland af en betaalt men 1 op 2 voor iemands pensioen. Is niet te doen dus, hebben we jongeren nodig uit andere landen met een tegenovergestelde bevolkingspiramide om de druk op te vangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben zo helder eraan te denken. Onder de tafel schuiven van vervelende feitjes is meer aan jou besteed. Of je haalt je kan-ik-me-niet-herineren kaart tevoorschijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar jij weet het blijkbaar wel. Ik ben zogenaamd gretig om het te downplayen terwijl jij, zonder dat je gebruik maakt van cijfers, het probleem wilt opblazen.
veelzeggende reactie waar je angst juist uit blijkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan denkt elke fokker fout. Ik ben van niemand bang en al helemaal niet van moslims.
Dit geldt uiteraard ook voor moslims die zich in hun vrijheid beperkt voelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:57 schreef De_Nuance het volgende:
Trouwens, er is geen wettelijke verplichting in Nederland te blijven als je het jouw land niet vindt.
Nee, jij reageert liever met je onderbuik. Je valt remlof aan met....ja, met wat eigenlijk? Je gelooft niet wat hij schrift, aangezien jij ervan uit gaat dat moslims massaal ons land binnendringen via onze buurlanden.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben zo helder eraan te denken. Onder de tafel schuiven van vervelende feitjes is meer aan jou besteed. Of je haalt je kan-ik-me-niet-herineren kaart tevoorschijn.
Moslims lopen vrij en blij met een hoofddoek. Zij vinden het ok. Jij niet, wellicht kun je trouwen met Hoffie.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit geldt uiteraard ook voor moslims die zich in hun vrijheid beperkt voelen.
Het staat ze vrij naar Engeland te verkassen.
Ik heb nergens "massaal" of zelfs aantallen genoemd. Ik stip iets aan wat velen vergeten. Wat de cijfers ervan zijn weet niemand omdat het in geen enkel onderzoek meegenomen wordt. Waarom is niet bekend, ondanks ze die via-via route wel bekend is.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jij reageert liever met je onderbuik. Je valt remlof aan met....ja, met wat eigenlijk? Je gelooft niet wat hij schrift, aangezien jij ervan uit gaat dat moslims massaal ons land binnendringen via onze buurlanden.
Waar heb ik gezegd dat ze niet met een hoofddoek mogen lopen? Nergens!!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:03 schreef Zemelknoper het volgende:
Moslims lopen vrij en blij met een hoofddoek. Zij vinden het ok. Jij niet, wellicht kun je trouwen met Hoffie.
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet niet discrimineren op leeftijd héquote:Op donderdag 15 september 2011 11:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ze niet met een hoofddoek mogen lopen? Nergens!!
En ik ben al getrouwd. Denk overigens dat Hofstad ietwat te jong voor me is.
Oh vertel eens!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij probeert een feitelijke bewering tegen te spreken met iets wat jij verwacht. Ik vraag mij echter af in hoeverre moslims uit een land als Duitsland zouden willen verhuizen naar Nederland. Dat zal wel meevallen, dunkt mij. De gelukszoekers komen momenteel vooral uit Oost-Europa.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb nergens "massaal" of zelfs aantallen genoemd. Ik stip iets aan wat velen vergeten. Wat de cijfers ervan zijn weet niemand omdat het in geen enkel onderzoek meegenomen wordt. Waarom is niet bekend, ondanks ze die via-via route wel bekend is.
Opmerkelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ze niet met een hoofddoek mogen lopen? Nergens!!
Als we het over moslims hebben wil je van het woord "gelukszoekers" niets weten. Bij oost europeanen schud je het zo uit de mouw.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij probeert een feitelijke bewering tegen te spreken met iets wat jij verwacht. Ik vraag mij echter af in hoeverre moslims uit een land als Duitsland zouden willen verhuizen naar Nederland. Dat zal wel meevallen, dunkt mij. De gelukszoekers komen momenteel vooral uit Oost-Europa.
Het CPB heeft al jaren en jaren geleden berekent dat immigratie GEEN oplossing voor de vergrijzing is, sterker nog omdat immigranten NL netto geld kosten maakt het het probleem alleen maar erger. En als je voor eeuwig een bevolkingspyramide zoals in de jaren 60 wilt behouden dan betekent dat eeuwig enorme bevolkingsgroei. Dat kan niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
En raad eens, in de toekomst is het ook onontkoombaar. Vanaf 2035 neemt de bevolkingsgroei in Nederland af en betaalt men 1 op 2 voor iemands pensioen. Is niet te doen dus, hebben we jongeren nodig uit andere landen met een tegenovergestelde bevolkingspiramide om de druk op te vangen.
Veel arabische en oostblok landen hebben een dergelijke piramide
Omdat de moslimimmigratie van gelukzoekers al in de jaren zeventig heeft plaatsgevonden.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als we het over moslims hebben wil je van het woord "gelukszoekers" niets weten. Bij oost europeanen schud je het zo uit de mouw.
Is een moslims jouw krampachtige heilige graal geworden om te ageren tegen alles wat rechts is dat je jezelf verloochend?
Waarom zou ik Marokkanen en Turken geen gelukszoekers noemen? Dat is toch wat ze doen? Ze zijn op zoek naar een beter leven. Ergo; gelukszoekers.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als we het over moslims hebben wil je van het woord "gelukszoekers" niets weten. Bij oost europeanen schud je het zo uit de mouw.
Is een moslims jouw krampachtige heilige graal geworden om te ageren tegen alles wat rechts is dat je jezelf verloochend?
En nog steeds plaats vindt.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de moslimimmigratie van gelukzoekers al in de jaren zeventig heeft plaatsgevonden.
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin hier maar met lezen: www.vijfeeuwenmigratie.nl
Mooie draai koos. Helaas prikt iedereen er doorheen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik Marokkanen en Turken geen gelukszoekers noemen? Dat is toch wat ze doen? Ze zijn op zoek naar een beter leven. Ergo; gelukszoekers.
Hetzelfde geldt nu voor Polen en Roemenen. Gelukszoekers is niet per se negatief.
Dat gaat nog steeds door. Het is wel flink verminderd qua aantallen in vergelijking met de jaren 90 ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de moslimimmigratie van gelukzoekers al in de jaren zeventig heeft plaatsgevonden.
Eenzelfde soort migratie (van gastarbeiders) zie je nu uit Oost-Europa.
Bron?quote:
Ik kan het ook niet helpen dat jij niet op hebt zitten letten bij vaderlandse geschiedenis op school.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een kleutersite. Mijn god is dit je bron dat NL het 'altijd heeft moeten hebben van immigratie'?
Dat is gewoon een leugen. Onderbouw nu eens dat wij het 'altijd hebben moeten hebben van immigratie'. Vooral aangezien de immigratie vd afgelopen decennia ons alleen geld heeft gekost volgens het SCP.
En daarom moet NL maar alles en iedereen opvangen die ons alleen maar geld kosten?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:14 schreef De_Nuance het volgende:
De meeste mensen zoeken geluk in het leven.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:07 schreef 3-voud het volgende:
Opmerkelijk.
De wat rechtse mensen krijgen van de linksen van alles in de schoenen geschoven op basis van dikke duim. Blijkbaar is fatsoenlijk discussiëren over dit onderwerp de linksen te zwaar om hun onfatsoen te onderdrukken.
Oh daar durf ik wel een wedstrijdje met je over aan te gaan. Onderbouw het nu eens in een paar zinnen. Kom op.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat jij niet op hebt zitten letten bij vaderlandse geschiedenis op school.
Huh?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat jij niet op hebt zitten letten bij vaderlandse geschiedenis op school.
Goede comeback. Mooi ook dat je mij daadwerkelijk denkt te kennen. Gast, jij weet niet wie ik ben en ik weet niet wie jij bent. Toch flik jij altijd hetzelfde kunstje. Jij meent te kunnen bepalen wat ik denk en als mijn antwoord jou niet bevalt, dan beschuldig je mij van draaien.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooie draai koos. Helaas prikt iedereen er doorheen.
Maar de wet wel. Morgen wordt het voorgesteld. Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, ik kap er weer mee. Nutteloze verspilling van mijn tijd dit. Het is toch de ene groep tegen de andere groep die fundamenteel anders tegen deze zaken aankijken en dat verandert toch niet, dus fuck it.
Vind het ook wel triest dat de linksen zich vrij snel tot persoonlijke aanvallen moeten verlagen. Als een soort waas die ze voor de ogen krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, ik kap er weer mee. Nutteloze verspilling van mijn tijd dit. Het is toch de ene groep tegen de andere groep die fundamenteel anders tegen deze zaken aankijken en dat verandert toch niet, dus fuck it.
Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 15 september 2011 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh leuk zeg iemand stiekum voor fascist uitmaken. Gaap.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En daarom moet NL maar alles en iedereen opvangen die ons alleen maar geld kosten?
Alsof men is geïnteresseerd in feiten.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:22 schreef remlof het volgende:
Hier de cijfers van de "massa-immigratie" van moslims van 1995-2009, bron CBS:
[ afbeelding ]
Nee nee, dat is allemaal onzin. Wellicht dat er in 2008 maar 2000 mensen uit Marokko deze kant opkwamen. Maar die 13.000 Polen en die 12.000 Duitsers zijn waarschijnlijk allemaal moslims!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:22 schreef remlof het volgende:
Hier de cijfers van de "massa-immigratie" van moslims van 1995-2009, bron CBS:
[ afbeelding ]
Marokko is dan ook de enigste uit die gearceerde rijtjes. Misschien moet je eens kijken wat daar de reden van is.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, dat is allemaal onzin. Wellicht dat er in 2008 maar 2000 mensen uit Marokko deze kant opkwamen. Maar die 13.000 Polen en die 12.000 Duitsers zijn waarschijnlijk allemaal moslims!
Ik ben het hele rijtje langsgegaan. Maar uit geen enkel islamitisch land zijn extreem veel immigranten afkomstig.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Marokko is dan ook de enigste uit die gearceerde rijtjes. Misschien moet je eens kijken wat daar de reden van is.
Wat mij trouwens wel opvalt is dat je zo goed als geen Noord-Afrikanen ziet in Oost-Europa. Als ze echt vluchteling zijn, waarom gaan ze daar niet heen? Oja, wacht daar valt natuurlijk geen gratis geld te vangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Marokko is dan ook de enigste uit die gearceerde rijtjes. Misschien moet je eens kijken wat daar de reden van is.
Ben je werkelijk zo dom? Dit is echt een domme vraag namelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:34 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Wat mij trouwens wel opvalt is dat je zo goed als geen Noord-Afrikanen ziet in Oost-Europa. Als ze echt vluchteling zijn, waarom gaan ze daar niet heen? Oja, wacht daar valt natuurlijk geen gratis geld te vangen.
Optellende overtreffen ze wel die 4.000 van die kerel van jouw bezochte presentatie.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben het hele rijtje langsgegaan. Maar uit geen enkel islamitisch land zijn extreem veel immigranten afkomstig.
En geen werk.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:34 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Wat mij trouwens wel opvalt is dat je zo goed als geen Noord-Afrikanen ziet in Oost-Europa. Als ze echt vluchteling zijn, waarom gaan ze daar niet heen? Oja, wacht daar valt natuurlijk geen gratis geld te vangen.
Die 4000 sloeg enkel op Marokkanen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Optellende overtreffen ze wel die 4.000 van die kerel van jouw bezochte presentatie.
Die zat dus flink uit de duim te zuigen.
Als je de toestand van o.a. de infrastructuur, gebouwen etc kijkt zou er genoeg werk moeten zijn.quote:
Dat hebben we hier ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |